دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی علی شادمان و تصاویر خاص و کمتر دیده شده وی

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

علی شادمان در ۴ آذر ۱۳۷۵ در شهر ایلام به دنیا آمده است. وی بازیگر توانمند کشورمان است که از سال ۱۳۸۵ تا کنون در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می کند، در ادامه بیوگرافی علی شادمان را می خوانید.

در این مطلب بیوگرافی علی شادمان بازیگر جوان کشورمان را مرور می کنیم. وی اولین بار در فیلم میم مثل مادر به کارگردانی رسول ملاقلی پور ایفای نقش کرد، دلیل انتخاب وی برای این نقش توانایی اش در نواختن ویولن بود، همچنین در این فیلم خواهرش در نقش کودکی های وی ظاهر شد.

بیوگرافی علی شادمان و عکس های وی در گذر زمان

علی شادمان هم اکنون ۲۲ سال دارد، تنها پسر خانواده بوده و دارای یک خواهر کوچکتر از خودش می باشد که رابطه صمیمانه ای با وی دارد. پدرش دکترای تاریخ و استاد دانشگاه و مادرش معلم است. علی شادمان در دبیرستان رشته تجربی خوانده و فارغ التحصیل لیسانس رشته کارکردانی می باشد.

زندگینامه علی شادمان

وی در سن ۸ سالگی برای بازی در فیلم «میم مثل مادر» توسط رسول ملاقلی پور انتخاب شد و با ایفای نقش در این فیلم به شهرت زیادی دست پیدا کرد. او در تلویزیون نیز بعد از نقش آفرینی در سریال کیمیا بیشتر شناخته شد.

بیوگرافی علی شادمان

بازی در سریال سرزمین کهن سومین تجربه وی بود که سه سال به طول انجامید و چون او در آن زمان ۱۳ سال داشت و دوران نوجوانی و بلوغ را سپری می کرد، مجبور بود برای به تاخیر انداختن بلوغش تا اتمام سریال از دارو های هورمونی استفاده کند، این سریال تاریخی، علی رغم پخش چند قسمت از آن از شبکه سه سیما، به دلایلی پخش این مجموعه پر بازیگر متوقف شده و هنوز اجازه پخش نگرفته است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

برخی علایق علی شادمان

علی شادمان علاوه بر یازیگری به عکاسی نیز علاقمند است و این کار را به صورت حرفه ای انجام می دهد، سوژه هایش آزاد است و آسمان آبی و ابر های کومولوسی را بسیار دوست دارد.

بیوگرافی علی شادمان+عکس

وی اهل کتاب خواندن است و فیلم زیاد نگاه می کند. دوستان کمی دارد، به طوری که تعدادشان انگشت شمارند و گاهی وقتش را در باشگاهی که نزدیک خانه شان است می گذراند.

بیوگرافی علی شادمان

کارگردانی و نویسندگی برایش جذاب بوده، اما دغدغه اصلی اش بازیگری می باشد. از آنجا که در دانشگاه کارگردانی خوانده، ممکن است روزی بخواهد این حرفه را دنبال کند و به گفته خودش، اتفاقی است که خیلی دور از ذهن نیست.

زندگی نوشته علی شادمان

اکنون بعد از مطالعه بیوگرافی علی شادمان می توانید، مجموعه عکس های متنوع این بازیگر با استعداد و محبوب نسل جوان را در اینجا ببینید.

زندگینامه درباره علی شادمانحامد بهداد و علی شادمان

زندگینامه خواندنی علی شادمانمهراوه شریفی نیا، گلاره عباسی و علی شادمان  زندگینامه کامل علی شادمانعلی شادمان و جواد عزتی

زندگی نوشته و تصاویر علی شادمانسلفی ترلان پروانه و علی شادمان    سرگذشت علی شادمانعکس و بیوگرافی علی شادمان

بیوگرافی جدید و خواندنی علی شادمانعلی شادمان در کنار مادر و خواهرش

بیوگرافی علی شادمانعلی شادمان در کنار رویا تیموریان و دختر بازیگرش

بیوگرافی و زندگینامه علی شادمانعکس علی شادمان در کنار پدر و دخترش

بیوگرافی علی شادمانعکس کودکی علی شادمان

بیوگرافی کامل علی شادمانعکس خانوادگی علی شادمان

بیوگرافی علی شادمانعکس علی شادمان در کنار خواهرش

بیوگرافی و تصاویر علی شادمانعلی شادمان و خواهرش

بیوگرافی خواندنی علی شادمانعلی شادمان و سهند جاهدی  بیوگرافی متفاوت علی شادمان  علی شادمان و مادرش

بیوگرافی خاص علی شادمانعکس اینستاگرامی علی شادمان

بیوگرافی علی شادمانعکس صمیمی علی شادمان و سهند جاهدی

بیوگرافی علی شادمانعکس  و بیوگرافی علی شادمان

بیوگرافی درباره علی شادمانعلی شادمان در کنار برج ایفل

بیوگرافی جالب علی شادمانسلفی خانوادگی علی شادمان

بیوگرافی جدید علی شادمانعلی شادمان و الهام کردا

بیوگرافی جذاب علی شادمان

آشنایی با آثار وی در تئاتر، سینما و تلویزیون

فیلم های سنمایی

مهمانخانه ماه نو (۱۳۹۸)، ما همه با هم هستیم (۱۳۹۷)، جان دار (۱۳۹۷)، ویلایی ها (۱۳۹۵)، اروند (۱۳۹۴)، یتیم خانه ایران (۱۳۹۳)، ساکن طبقه وسط (۱۳۹۲)، رویای سینما (۱۳۹۰)، کلانتری غیر انتفاعی (۱۳۸۷)، زمانی برای دوست داشتن (۱۳۸۶)، صد سال به این سال ها (۱۳۸۶)، میم مثل مادر (۱۳۸۵)

بیوگرافی علی شادمان

مجموعه های تلویزیونی

دیوار به دیوار ۲ (سامان مقدم، ۱۳۹۷)، محکومین (سید جمال سید حاتمی، ۱۳۹۶)، دیوار به دیوار ۱ (سامان مقدم، ۱۳۹۵)، ماه و پلنگ (احمد امینی، ۱۳۹۵)، کیمیا (جواد افشار، ۱۳۹۴)، سرزمین مادری (کمال تبریزی، ۱۳۸۷)

زندگی نامه جذاب علی شادمان

نمایش تئاتر

مردگان بی کفن و دفن (۱۳۹۴، منوچهر هادی)، خشم اژدها (۱۳۹۴، علی احمدی)، نمایش نامه خوانی حشره (۱۳۹۵، آیدا کیخایی)، شماعی زاده (۱۳۹۶، رضا بهاروند)، زبان تمشک‌های وحشی (۱۳۹۶، شیوا مسعودی)، زهرماری (۱۳۹۷، علی احمدی)، طناب (۱۳۹۷، نصیر ملکی جو)، شاه ماهی (۱۳۹۸، رضا بهاروند)

بیوگرافی از علی شادمان

جوایز و افتخارات وی

  • انتخاب بهترین بازیگر کودک برای بازی در فیلم میم مثل مادر در سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در سال ۱۳۸۶
  • برنده جایزه ویژه جشنواره سینه کید هلند برای فیلم سینمایی زمانی برای دوست داشتن در سال ۱۳۸۷
  • دریافت پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم سینمایی زمانی برای دوست داشتن در بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۸۷
  • دریافت پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم رویای سینما در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۰

بیوگرافی در مورد علی شادمان

علاقه به کارگردانی

این بازیگر جوان در کنار بازیگری به کارگردانی و نویسندگی نیز علاقمند است، اما دغدغه اصلی خود را بازیگری می داند، در واقع وی تحصیلات دانشگاهی خود را کارگردانی انتخاب کرده، زیرا معتقد است،  زیرا آن را چشم سومی برای نظارت و تقویت بازی اش می داند و اینکه رشته تحصیلی اش کارگردانی است به معنای انتخاب این رشته در آینده نیست، هرچند که این اتفاق را دور از ذهن نمی داند.

شرح حال زندگی علی شادمان

اوقات فراغت وی

از جمله کار هایی که علی شادمان در اوقات فراغت خود انجام می دهد؛ کتاب خواندن و فیلم دیدن است. وی در انتخاب دوست بسیار وسواسی است، از این رو تعداد دوست هایش بسیار اندک می باشد، او می گوید زیاد اهل بیرون رفتن از خانه نیستم و گاهی اوقات وقتش را در باشگاهی که کنار خانه اش است، می گذراند.

تصاویر علی شادمان

سریال یاغی

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت جدیدترین هنرنمایی علی شادمان به عنوان بازیگر و در نقش جاوید می باشد که به زیبایی از عهده این نقش برآمده است. وی توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و تحسین اهالی این حرفه را برانگیزد. شادمان در این مجموعه در کنار بازیگران شناخته شده و توانمندی همچون پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، امیر جعفری و … به ایفای نقش می پردازد.

زندگی نوشته جالب علی شادمان

علی شادمان در طی سالهای کاری اش تاکنون فیلم ها و سریال های موفق زیادی بازی کرده است، وی لقب خوش شانس ترین بازیگر بدشانس را به خود می دهد، زیرا می گوید در آثار خوبی بازی کرده که همگی آنها به دلایلی دیده نشده اند؛ «صد سال به این سالها»، «زمانی برای دوست داشتن»، «رویای سینما»، «اروند»، « سرزمین کهن» از جمله این آثار موفق می باشند که یا توقیف شده و یا در زمان به موقع اکران نشده اند.

عکس های جدید علی شادمان

در ادامه بیوگرافی خواندنی علی شادمان، مجموعه تصاویر جدید این بازیگر جوان و توانمند کشورمان را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه علاقمندان و دوستداران وی قرار گیرد.

گالری عکسهای علی شادمانسرگذشت علی شادمانزندگی نوشته جامع علی شادمانعکس و بیوگرافی علی شادمانزندگی نوشته درمورد علی شادمانزندگی نوشته کامل علی شادمانجدیدترین بیوگرافی علی شادمانزندگی نوشته جذاب علی شادمانزندگی نوشته خواندنی علی شادمانزندگی نوشته و عکس علی شادمانتصاویر و بیوگرافی علی شادمان

از اینکه تا پایان این مطلب از بیوگرافی هنرمندان همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم، در صورت تمایل برای آشنایی با جدیدترین اخبار و حواشی پیرامون بازیگران داخلی و خارجی و تماشای عکس های جدید و متنوع آنها می توانید بر روی قسمت عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *