دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین و شیک ترین مدل مو کوتاه ۲۰۱۵ + تصاویر

  • مرضیه شاکری
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

شما می توانید از بین این مدل موهای شیک ، مدل مویی را انتخاب کنید که با چهره و صورت شما تناسب داشته باشد و از آرایشگرتان بخواهید این مدل را برای شما کوتاه کند. تنوع زیادی در مدل مو کوتاه وجود دارد. عکس های مدل موی کوتاه جدید که در این مطلب گردآوری کرده ایم جدید ترین و شیک ترین مدل موهای سال است.

جدیدترین و شیک ترین مدل مو کوتاه ۲۰۱۵

شما می توانید چند تا از این مدل ها را با توجه به شکل صورت و همچنین با توجه به سلیقه ی خود انتخاب کنید و از آرایشگر خود بخواهید موهایتان را به همان مدل کوتاه کند البته ترکیب این مدل ها با هم نیز بسیار فوق العاده و جذاب می شود. کوتاهی مو برای زنان فوق العاده محبوب و جالب توجه است. موهای کوتاه با یک رنگ بسیار جالب محشر می شود.

در این مدل مو یک طرف تراشیده  و طرف دیگر به نسبت قد مو خورد شده است که برای صورت های گرد بسیار مناسب است.

مدل مو کوتاه 2015

 این مدل کوتاهی مو برای فصل بهار و تابستان مدل موی ایده آلی به حساب می آید. همچنین کسانی که برایشان کوتاهی و خورد شدن زیاد مسئله ای ندارد بسیار جالب می باشد البته به دلیل خورد شدن زیاد تیکه های مو این مدل را برای موهای کم پشت توصیه نمی کنیم.

مدل مو کوتاه 2015

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

در کوتاهی مو برای صورت های بلند بهتر است که یک طرف مو به صورت موجدار روی پیشانی قرارگیرد که کشیده بودن صورت دیده نشود. اما در یک صورت گرد،بهتر است که مو در قسمت پیشانی کمتر باشد یعنی بیشتر موهای جلو خورد شود.

مدل مو کوتاه

چند نمونه از جدید ترین و شیک ترین مدل مو کوتاه  را برای شما در قسمت پایین می گذارم که شما بسته به سلیقه ای که دارید و مدلی که به صورت شما می اید را انتخاب کید.

مدل مو کوتاه

جدیدترین مدل مو کوتاه

خوب ترین مدل مو کوتاه

شیک ترین مدل مو کوتاه

عالی ترین مدل مو کوتاه    

خوب ترین مدل مو کوتاه

جذاب ترین مدل مو کوتاه

مدل مو کوتاه 2015

مدل مو کوتاه جالب

مدل مو کوتاه مردونه

مدل مو خیلی کوتاه مدل مو کوتاه با حالت موج

در مدل مو کوتاه ۲۰۱۵ معمولا چیزی که بیشتر دیده می شود این است که یک طرف مو را تراشیده و طرف دیگر مو هم یا کاملا بلند است یا به نسبت قد مو خورد می شود. چتری جلو مو هم طبقه ای با قد مو بلند زده می شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *