دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب وی

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

برای خواندن بیوگرافی پردیس احمدیه بازیگر جوان سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان به همراه مشاهده تصاویر متنوع و جدید وی در ادامه همراه ما شوید.

این مطلب را به معرفی بیوگرافی پردیس احمدیه اختصاص داده ایم. وی هنرپیشه ایرانی و متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ در تهران است که با بازی در فیلم لاک قرمز به شهرت رسید و در تلویزیون با مجموعه تلویزیونی یادآوری که از شبکه آی فیلم پخش می شد، شناخته شد.

بیوگرافی پردیس احمدیه و تصاویر جدیدش

پردیس احمدیه بازیگر جوان و پرتلاش کشورمان, فارغ التحصیل نوازندگی موسیقی می باشد. وی از جمله بازیگرانی است که به نوازندگی علاقه داشته و آن را به صورت آکادمیک دنبال می کند.

وی یک خواهر بزرگتر از خودش به نام پارمیس دارد که علاقه ای به هنر ندارد و خواهرزاده اش به نام نوئا که پردیس همواره وی را به عنوان خواهر کوچکترش معرفی می کند، علاقمند به حرفه بازیگری است، اما پردیس دوست ندارد او بازیگر شود، زیرا از نظر وی این حرفه سخت و ترسناک بوده و دوست ندارد نوئا سختی هایی که کشیده را تجربه کند.

بیوگرافی پردیس احمدیه

پدرش مشوق وی بوده است و سالها پیش فوت کرده است، مادرش نیز از طرفداران هنر می باشد، جالب است بدانید که این بازیگر جوان سینما و تلویزیون در کنار بازیگری به نقاشی و معرق کاری نیز می پردازد.

شروع فعالیت بازیگری او از سال ۱۳۸۶ اتفاق افتاد که حمید نعمت الله وی را برای بازی در فیلم سینمایی «مقلد شیطان» به افشین صادقی معرفی کرد، اما این فیلم توقیف شده و به آن اجازه نمایش داده نشد. بنابراین پردیس احمدیه بدون گذراندن هیچگونه دوره و کلاس بازیگری به این عرصه ورود پیدا کرد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی و زندگینامه پردیس احمدیه

او بعد از بازی در مقلد شیطان تمایلی برای ادامه بازیگری از خود نشان نداد و تصمیم گرفت به تحصیلاتش ادامه دهد، تا اینکه در سال ۱۳۹۰ برای ایفای نقش نیکی در فیلم کلاس هنرپیشگی دعوت شد. بازی در این فیلم و علاقه اش به نقش نیکی موجب شد تا به حرفه بازیگری علاقمند شود.

سرگذشت پردیس احمدیه

نقش آفرینی احمدیه در فیلم سینمایی لاک قرمز نقطه عطفی در کارنامه بازیگری وی می باشد، همچنین بازی در خانه دختر موجب شهرت و دیده شدن بیشتر این بازیگر جوان و تازه کار شد.

بیوگرافی کامل پردیس احمدیه

وی در تئاتر و تلویزیون نیز به ایفای نقش های متعددی پرداخته است که از آن جمله می توان به سریال یادآوری، تعبیر وارونه یک رویا، گذر از رنج ها و مولانا اشاره کرد.

بیوگرافی پردیس احمدیه+عکس

پردیس احمدیه مجرد است. در ادامه بیوگرافی این هنرپیشه ایرانی دعوت می نماییم تا از عکس های جدید و منتشر شده وی در اینجا دیدن نمایید.

بیوگرافی درباره پردیس احمدیهعکس پردیس احمدیه

زندگی نامه و تصاویر پردیس احمدیهتیپ اسپرت پردیس احمدیه در یک مراسم

زندگی نامه جدید پردیس احمدیهعکس جدید پردیس احمدیه

بیوگرافی پردیس احمدیهعکس اینستاگرامی پردیس احمدیه  زندگی نوشته پردیس احمدیهپانته آ پناهی ها و پردیس احمدیه

بیوگرافی پردیس احمدیهعکس پردیس احمدیه بازیگر فیلم لاک قرمز

بیوگرافی و تصاویر پردیس احمدیهعکسی از جشن تولد ۲۵ سالگی پردیس احمدیه  بیوگرافی پردیس احمدیهنوید محمدزاده در کنار پردیس احمدیه و آزاده سدیری

زندگینامه پردیس احمدیه  پردیس احمدیه در کنار کارگردان معروف

بیوگرافی پردیس احمدیهسارا بهرامی و پردیس احمدیه در اکران فیلم سرکوب

بیوگرافی جامع پردیس احمدیهعکس پردیس احمدیه و الهام کردا

بیوگرافی خواندنی پردیس احمدیهتیپ متفاوت پردیس احمدیه در اکران یک فیلم

بیوگرافی خاص پردیس احمدیهعکس و بیوگرافی پردیس احمدیه

بیوگرافی جالب پردیس احمدیهعکس پردیس احمدیه در یک نمایشگاه نقاشی

بیوگرافی جدید پردیس احمدیهعکس زیبا از بازیگر جوان ایرانی بیوگرافی پردیس احمدیهتیپ پردیس احمدیه در جشن دنیای تصویر

بیوگرافی متفاوت پردیس احمدیهعکس و زندگینامه پردیس احمدیه

بیوگرافی پردیس احمدیهعکسی از حامد بهداد، امیر جدیدی و پردیس احمدیه

بیوگرافی جذاب پردیس احمدیه

فیلم های سینمایی که پردیس احمدیه در آن به ایفای نقش پرداخته است:

مقلد شیطان (۱۳۸۵)، شکسته (۱۳۹۰)، کلاس هنرپیشگی (۱۳۹۰)، دلم می خواد (۱۳۹۲)، خانه دختر (۱۳۹۳)، تگرگ و آفتاب (۱۳۹۳)، لاک قرمز (۱۳۹۴)، خفگی (۱۳۹۵)، سرکوب (۱۳۹۷)، مجبوریم (۱۳۹۷)، لامینور (۱۳۹۸)

بیوگرافی پردیس احمدیه

سریال

یادآوری (۱۳۹۲)، نمایش خانگی : نوبت لیلی (۱۴۰۰)، آنها (۱۴۰۰)

تئاتر

ناتمام (۱۳۹۲)، کشتن کفتر چاهی (۱۳۹۴)

بیوگرافی از پردیس احمدیه

جوایز وی

  • بهترین بازیگر زن در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای فیلم سینمایی «لاک قرمز»
  • نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران

ملاک های ازدواج پردیس

پردیس احمدیه مجرد بوده و ازدواج نکرده است، در زیر نظر وی را در رابطه با این موضوع و شرایط وملاک های ازدواجش می خوانید :

اولین ملاکم برای ازدواج این است که همسر آینده ام سختی کشیده باشد چون من در زندگی با سختی بزرگ شدم از بدو تولد و به این موضوع می بالم و خدا را شکر میکنم و اولین ملاکم این است که سختی کشیده باشد و با تلاش در جایگاه خوبی ایستاده باشد چون اگر سختی نکشیده باشد نمی تواند من را درک کند و چهره و قیافه فرد برایم خیلی مهم است و قدش بلند هم نباید باشد چون دوست ندارم.

عکس های جدید پردیس احمدیه

در ادامه زندگینامه خواندنی پردیس احمدیه، مجموعه جدیدی از تصاویر وی را در اینجا به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویر پردیس احمدیه سرگذشت پردیس احمدیه شرح حال زندگی پردیس احمدیه عکسهای پردیس احمدیه زندگی نوشته از  پردیس احمدیه زندگی نوشته در مورد پردیس احمدیه جدیدترین بیوگرافی پردیس احمدیه زندگی نوشته درباره پردیس احمدیه زندگی نوشته متفاوت پردیس احمدیه عکس و بیوگرافی پردیس احمدیه زندگی نوشته جالب پردیس احمدیه زندگی نوشته خواندنی پردیس احمدیه زندگی نوشته جذاب پردیس احمدیه زندگی نوشته جدید پردیس احمدیه بیوگرافی پردیس احمدیه و تصاویرش

امیدواریم مطالعه بیوگرافی پردیس احمدیه و تماشای عکس های جدید وی مورد پسند علاقمندان و دوستداران این بازیگر جوان ایرانی قرار گرفته باشد. در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین عکس ها و اخبار پیرامون بازیگران داخلی و خارجی مشهور می توانید به قسمت عکس بازیگران مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *