دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی بلند دخترانه جدید و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ دی ۱۳۹۴
  • ۰

مدل موی بلند دخترانه یکی از مدل های پرطرفدار و محبوب در بین دختران جوان است در ادامه مطلب مدل های متنوع موی بلند را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل موها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

مدل مو نقش زیادی در جذابیت چهره شما دارد. توجه به فرم صورت یکی از نکاتی است که در هنگام انتخاب مدل مو باید مورد توجه قرار بگیرد. در این مطلب بیست مدل موهای بلند دخترانه را مشاهده خواهید کرد.

بافت مو و فرم چهره و پرپشت و کم پشت بودن موهای خود را در هنگام کوتاه کردن موها در نظر بگیرید و مدل مویی را انتخاب کنید که با بافت مو و فرم چهره شما مطابقت دارد. موهای بلند مدل های متنوعی دارد که در ادامه مطلب شما را با برخی از این مدل های مو آشنا خواهیم کرد.

مدل موی بلند دخترانه زیبا و شیک

انواع مدل موی بلند دخترانه جدید

دختران جوان به مدل کوتاهی موی خود حساس هستند بنابراین موهای آن ها باید با مهارت خاصی کوتاه شود. موهای بلند یکی از پرطرفدارترین مدل های مو است.

مدل موی خرد شده دخترانه مدل موی دخترانه مدل کوتاهی مو بلند دخترانه

مدل موی دخترانه طراحی های فانتزی و ظرافت منحصر به فرد خاص خودشان را دارند که در این بخش از دنیای مد مدل های موی دخترانه جدید با طراحی فانتزی را مشاهده می کنید.

مدل موی بلند دخترانه برای صورت های کشیده مدل مو بلند دخترانه به همراه متد های روز مدل موی بلند دخترانه مخصوص موهای صاف و یکدست مدل کوتاهی موی بلند به شکل عروسکیانواع مدل مو دخترانه شیک مدل های کوتاهی موی بلند مدل موی بلند دخترانه مدل های موی بلند دخترانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مو عروسکی دخترانه

مدل موی عروسکی مناسب صورت های کشیده و دراز است. در این مدل مو قسمت جلو موهای شما خرد می شود و موهای ناحیه پشت سر شما صاف و یکدست کوتاه می شوند.

مدل موی عروسکی جدید و زیبا مدل موی عروسکی دخترانه

مدل موی عروسکی مدلی زیبا و مناسب برای دختر خانم ها است و اگر می خواهید چهره شما به کلی تغییر کند این مدل مو می تواند ایده خوبی برای کوتاهی موهای شما باشد.

مدل موی عروسکی 2016 مدل مو دخترانه با مدلی جدید و فانتزی

مدل موهای بلند دخترانه مناسب موهای فر

مدل موی فر زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و اگر موهای شما فر است بهتر است موهای خود را به صورت بلند کوتاه کنید زیرا موهای فر بلند زیباتر و جذاب تر به نظر می رسند. مدل های متنوعی برای کوتاهی موهای فر وجود دارد که در این بخش برخی از این مدل موها را مشاهده می کنید.

مدل موی بلندذ زیبا برای موهای فر مدل موی بلند دخترانه برای موهای فر مدل موی دخترانه فر مدل مو 2016

اگر موهای شما کم پشت مدل موهایی را انتخاب کنید که موهای شما پرپشت تر به نظر برسند و بهتر است موهای کم پشت را کمتر کوتاه کنید مدل موی بلند دخترانه می تواند بهترین مدل برای کوتاهی موهای کم پشت شما باشد. برای مشاهده انواع مدل مو به بخش مدل موی دخترانه مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *