دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرطرفدار ترین رنگ خودرو در جهان کدام رنگ ها هستند؟

  • ندا خوشرو
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب پرطرفدارترین رنگ خودرو در جهان را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

رنگ اتومبیل تاثیر زیادی روی زیبایی مدل و ارزش مادی آن دارد از این رو شرکت های معروف خودرو در سراسر جهان بر اساس آمار خرید خودروها پرطرفدار ترین رنگ خودرو را معرفی کرده اند.

معرفی پرطرفدار ترین رنگ خودرو در جهان

در حالی که خودروها در رنگین کمانی از رنگ ها در سراسر جهان تولید می شوند و به دست مصرف کنندگان می رسند برخی از رنگ ها توانسته اند توجه بیشتر خریداران را به سوی خود جلب کنند. در مطالب قبلی اطلاعاتی در زمینه خرید خودروی دسته دوم و طراحی داخلی خودرو را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم در ادامه این مطلب پرطرفدار ترین رنگ خودرو در سراسر جهان را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

پرطرفدار ترین رنگ خودرو

محبوب ترین رنگ خودرو در جهان چیست ؟

رنگ سفید از محبوب ترین رنگ ها برای خودرو در سراسر جهان است و این رنگ زیبا و خنثی بیشترین متقاضی را در بین خریداران اتومبیل دارد همچنین بر اساس تحقیق انجام شده توسط موسسه معروف چوسان مدیا رنگ سفید مورد علاقه بیشتر رانندگان است و حدود ۳۷ درصد از خودروهایی که در جاده ها در حال حرکت می باشند به رنگ سفید هستند.

محبوب ترین رنگ خودرو
بعد از رنگ سفید رنگ هایی نظیر مشکی و نقره ای و خاکستری به ترتیب از محبوب ترین رنگ خودرو در سراسر جهان به شمار می روند.
مشکی دومین رنگ محبوب خودرو در جهان است که در تضاد جدی با رنگ سفید قرار دارد و حدود ۱۸ درصد از رانندگان به خرید اتومبیل های مشکی علاقه مند می باشند.

خودروی مشکی
رنگ های نقره ای و خاکستری نیز مقام سوم محبوب ترین رنگ خودرو را از آن خود کرده اند و به طور متوسط ۱۱ درصد از مشتریان اتومبیل در جهان بعد از خودروی سفید و مشکی این رنگ ها را برای خودروی خود انتخاب می کنند.
به صورت کلی می توان گفت انتخاب برتر خریداران برای رنگ خودرو در بین سه رنگ سفید و مشکی و نقره ای باقی مانده و تغییری نکرده است.

پرطرفدار ترین رنگ خودرو
در این مطلب با محبوب ترین رنگ خودرو در جهان آشنا شدید که امیدواریم اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید و بتوانید برای انتخاب رنگ خودروی شخصی تان بدرستی تصمیم گیری نمایید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *