دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

همه چیز درباره پارک آبی لند آف لجندز تور آنتالیا

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

امروز می خواهیم در مورد یکی از جذاب ترین پارک های آبی آنتالیا که بعد از افتتاحش غوغایی در صنعت گردشگری آنتالیا به پا شد، صحبت کنیم! پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا که فضایش کاملا متفاوت با پارک های آبی است که در ذهن شما وجود دارند. این پارک آبی در آنتالیا به قدری جذاب و هیجان انگیز است که به نوعی به یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا  تبدیل شده است و خودش به تنهایی می تواند یک عامل انگیزشی توریستان برای سفر به ترکیه و انتخاب آنتالیا به عنوان مقصد مسافرتیشان باشد. اگر برای شما هم جالب شده که این پارک آبی به چه صورت ساخته شده است که تا این حد شهرت یافته است و یا اگر می خواهید که به آنتالیا سفر کنید و نام پارک آبی لند آف لجندز بارها به گوشتان رسیده، این مطلب را بخوانید تا بیشتر با جذابیت های پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا آشنا شوید.

درباره پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا

مجموعه لند آف لجندز آنتالیا که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است،از بخش های مختلفی تشکیل شده است و لیست دراز و بلند بالایی در مورد جذابیت های لند آف لجندز آنتالیا وجود دارد. در مجموعه لند آف لجندز آنتالیا یک هتل ۵ ستاره، یک دلفیناریوم، یک پارک حیات وحش و یک پارک آبی وجود دارد که اتفاقا همین پارک آبی بیشتر از دیگر قسمت های پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا مشهور شده است. مجموعه لند آف لجندز آنتالیا یک مکان اقامتی تفریحی بسیار بزرگ است که شما می توانید ساعت ها و روزها در آن تفریح کنید و حتی برای یک لحظه هم دلتان نخواهد که از آن خارج شوید. شما می توانید با اقامت در هتل لند آف لجندز تور آنتالیا دسترسی راحتی به اماکن تفریحی آن داشته باشید و هر روز اقامتتان در این هتل را به بازی و تفریح و سرگرمی بگذرانید. اما اگر هم در هر هتل دیگری در تور ارزان آنتالیا اقامت کنید، می توانید بلیط پارک آبی لند آف لجندز را تهیه کنید و یک روز از اقامتتان در تور لحظه آخری آنتالیا را در مجموعه لند آف لجندز آنتالیا سپری کنید.

  پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا

جاذبه های گردشگری مجموعه لند آف لجندز آنتالیا

همان طور که گفته شد مجموعه لند آف لجندز آنتالیا فقط محدود به پارک آبی نمی شود. مجموعه لند آف لجندز آنتالیا بین کوهستان های تاوروس و دریای مدیترانه ساخته شده است و مجموعا مساحت آن به ۶۳۹،۰۰۰ متر مربع می رسد. این مجموعه شامل یک بلوار خرید به مساحت ۱۹۶،۰۰۰ متر مربع، یک هتل ۵ ستاره لاکچری به مساحت ۱۷،۰۰۰ متر مربع و یک باغ وحش به مساحت ۱۴۶،۰۰۰ متر مربع است. با همه این ها مشخص است که با اینکه اندازه پارک آبی لند آف لجندز از دیگر بخش های این مجموعه بزرگ تر است و مساحتش به ۲۸۰،۰۰۰ متر مربع می رسد، با این حال تنها بخش هیجان انگیز آن نیست و جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی آن بسیار گسترده تر از این حرف ها است. در مجموعه لند آف لجندز آنتالیا یک شهربازی هیجان انگیز نیز وجود دارد که توریستان زیادی از بازی و تفریح در آن استقبال می کنند. در مرکز لند آف لجندز آنتالیا یک بخش هم به تفریحات هیجان انگیز اختصاص داده شده است که شما می توانید در آن صخره نوردی و دیگر تفریحات مفرح را تجربه کنید. یک سینمای ۵ بعدی نیز در مجموعه لند آف لجندز آنتالیا تعبیه شده است که با وجود امکاناتی برای ایجاد لیزر، مه، آب، باد و نور در آن می توانید یک فیلم مهیج را ببینید و فیلم را با هیجان بیشتری دنبال کنید.

بخش های مختلف پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا

در پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا یک استخر موج بسیار بزرگ ساخته شده است که در واقع مرکز پارک آبی به حساب می آید و از آن با عنوان قلب پارک آبی لند آف لجندز یاد می کنند. موج های این استخر شباهت زیادی به موج های واقعی دریا دارند و معمولا افرادی که علاقه به کسب آرامش دارند، از این استخر موج در پارک آبی لند آف لجندز استقبال می کنند. جالب است که بدانید درست است که لند آف لجندز آنتالیا به بخش های مختلفی تقسیم شده است، اما ورودی یکسانی دارد و کسی که بلیط شهربازی لند آف لجندز آنتالیا را تهیه می کند، می تواند از پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا نیز استفاده کند. گذشته از استخر موج، استخرها و سرسره های آبی متنوع دیگر هم در پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا تعبیه شده است که شما می توانید نهایت آرامش را در کنار نهایت هیجان در آن ها تجربه کنید.سرسره های آبی لند آف لجندز آنتالیا با بهترین کیفیت ممکن ساخته شده اند و شما می توانید در امنیت کامل یک روز عالی و فراموش نشدنی را سپری کنید. شما با هر سلیقه ای که داشته باشید و چه اهل آرامش باشید و چه از تفریحات مهیج خوشتان بیاید، می توانید در پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا خوش بگذرانید و ساعات خوبی را سپری کنید.

پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا

موقعیت مکانی لند آف لجندز آنتالیا و تاثیرات آن

لند آف لجندز آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است و ۳۰ کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا و ۲۷ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. جالب است که بدانید مجموعه لند آف لجندز به قدری شهرت یافته است و به قدری بازدید از آن برای توریستان سراسر جهان جالب است که حتی در مطرح شدن هتل های نزدیک به لند آف لجندز نیز تاثیر گذاشته است و به نوعی می توان گفت که صنعت گردشگری آنتالیا را دگرگون کرده است. اگر شما هم در مورد هتل های آنتالیا  در منطقه بلک مطالعه کنید، می بینید که بر نزدیک بودن بعضی از هتل ها به لند آف لجندز آنتالیا تاکید شده است و همین مسئله نمایانگر اهمیت لند آف لجندز آنتالیا دارد.

پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا

شما هم می توانید با رزرو تور ارزان آنتالیا  به این شهر زیبا و توریستی سفر کنید و فرصت بازی و تفریح در مجموعه لند آف لجندز آنتالیا را به خودتان و خانواده و عزیزانتان هدیه کنید. برای رزرو تور لحظه آخری آنتالیا با ما در آژانس زیما سفر پارس  در  تماس باشید!

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *