دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی زهره حمیدی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون

  • فاطمه میرزایی
  • ۹ خرداد ۱۴۰۱
  • دیدگاه‌ها برای بیوگرافی زهره حمیدی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون بسته هستند

این بخش را به معرفی بیوگرافی زهره حمیدی بازیگر عرصه سینما و تلویزیون کشورمان اختصاص داده ایم. برای آشنایی بیشتر با این بازیگر خانم ایرانی در ادامه همراه ما شوید.

زهره حمیدی با نام اصلی زهره ربیعی مطمئن در ۸ اردیبهشت ۱۳۳۶ در اراک متولد شده است. وی بازیگر توانمند و کهنه کار سینما و تلویزیون ایران است. در زیر بیوگرافی زهره حمیدی و عکس های جدید و متنوع وی را مرور خواهیم کرد.

بیوگرافی زهره حمیدی + تصاویر

زهره حمیدی بازیگر موفق و شناخته شده ایرانی و دارای دیپلم اقتصاد است. وی زمانی که ۱۶ سال داشت به صورت سنتی با همسرش ازدواج کرد و در واقع حمیدی فامیلی همسرش می باشد و در سن ۲۲ سالگی صاحب ۴ فرزند (دو دختر به نام های مهتا و بیتا و دو پسر دوقلو به نام های حمید و حامد ) شد، حامد پسرش در سال ۱۳۸۷ به دلیل ایست قلبی درگذشت.

بیوگرافی کامل زهره حمیدی

خانم حمیدی بعد از ازدواجش و به پیشنهاد دوستانش تصمیم گرفت بازیگر شود. البته وی در دوران تحصیل به همراه دوستانی مثل منیژه حکمت و … که هم اکنون کارگردان سرشناسی است، نمایش تئاتر انجام می دادند، بنابراین زهره حمیدی اولین بار در سال ۱۳۶۸ وارد عرصه سینما و تلویزیون شد و در سال ۱۳۷۱ با فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت بازیگری در سینما را تجربه کرد و تا کنون نیز در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است.

زندگی نامه جدید زهره حمیدی

وی بعد از ازدواج و قبل از شروع بازیگری اش به مدت ۲ سال مدیریت یک مهد کودک خصوصی را بر عهده داشت و ضمن اینکه علاقه زیادی به این کار داشت و از انجام کارش لذت می برد، فرزندانش را نیز به همراه خود به آنجا می برد.

  •  آرون گروپس

بیوگرافی جدید زهره حمیدی

اکنون بعد از مطالعه بیوگرافی زهره حمیدی می توانید، در اینجا تصاویر جدید گردآوری شده از این بازیگر شناخته شده کشورمان را به همراه فیلمشناسی وی ملاحظه نمایید.

بیوگرافی زهره حمیدی عکس زهره حمیدی

بیوگرافی جذاب زهره حمیدیعکس و زندگینامه زهره حمیدی

بیوگرافی زهره حمیدیعکس زهره حمیدی در جشنواره فیلم فجر

بیوگرافی جالب زهره حمیدیعکس اینستاگرامی زهره حمیدی

بیوگرافی متفاوت زهره حمیدیزهره حمیدی در کنار مزار پسرش

بیوگرافی زهره حمیدیعکس رضا رویگری و زهره حمیدی

بیوگرافی و تصاویر زهره حمیدیعکس یلدایی زهره حمیدی

بیوگرافی درباره زهره حمیدیعکس جدید زهره حمیدی

زندگی نوشته زهره حمیدیزهره حمیدی و همسرش

بیوگرافی زهره حمیدیعکسی از زهره حمیدی

بیوگرافی زهره حمیدیعکس آتلیه ای زهره حمیدی

زندگینامه زهره حمیدیعکس زهره حمیدی در یک مراسم عزاداری

بیوگرافی و زندگینامه زهره حمیدیعکس زهره حمیدی بانوی بازیگر ایرانی

سرگذشت زهره حمیدی

فیلمشناسی زهره حمیدی

فیلم های سینمایی

محله گل و بلبل (۱۳۹۵)، من و شارمین (۱۳۹۴)، رستاخیز (۱۳۸۹)، پس کوچه‌های شمرون (۱۳۹۱)، دریا کنار (۱۳۹۱)، دنیای پر امید (۱۳۹۱)، شاباش (۱۳۹۱)، بدون اجازه (۱۳۸۹)، دیو و دلبر (۱۳۸۹)، ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹)، در شب عروسی (۱۳۸۷)، عصر روز دهم (۱۳۸۷)، کلاهی برای باران (۱۳۸۵)، هدف اصلی (۱۳۸۵)، شاخه گلی برای عروس (۱۳۸۳)، پروین (۱۳۸۳)، زن سمی (۱۳۸۲)، فریاد در شب (۱۳۸۲)، قدمگاه (۱۳۸۲)، سیندرلا (۱۳۸۰)، غزل (۱۳۸۰)، همکلاس (۱۳۸۰)، تکیه بر باد (۱۳۷۹)، چتری برای دو نفر (۱۳۷۹)، شب‌های تهران (۱۳۷۹)، مسافر ری (۱۳۷۹)، بوی کافور، عطر یاس (۱۳۷۸)، شبیخون (۱۳۷۶)، عروسی مهتاب (۱۳۷۵)، عشق گمشده (۱۳۷۵)، بازی‌های پنهان (۱۳۷۴)، گروگان (۱۳۷۴)، چشم شیطان (۱۳۷۲)، عصیان (۱۳۷۲)، خوش خیال (۱۳۷۱)، دلاوران کوچه دلگشا (۱۳۷۱)

بیوگرافی زهره حمیدی+عکس

مجموعه های تلویزیونی

کارآگاه (۱۳۷۴)، آتیه (۱۳۷۴)، جدال بی حاصل (۱۳۷۵)، بهشت گمشده (۱۳۷۵)، چشم گربه ای (۱۳۷۶)، جدال با سرنوشت (۱۳۷۶)،ماجرا های خانواده تمدن (۱۳۷۷)، تولدی دیگر (۱۳۷۷)، نرگس (۱۳۷۷)، غریبه ای در راه (۱۳۷۸)، تنها در تاریکی (۱۳۷۸)، بوی خاک (۱۳۷۸)، میهمانی از بهشت (۱۳۷۹)، جوان امروز (۱۳۷۹)، دختران (۱۳۷۹)، غروب بی پایان (۱۳۷۹)، بیابان عشق (۱۳۸۰)، دردسر والدین (۱۳۸۰)، دوران سرکشی (۱۳۸۰)، گمگشته (۱۳۸۰)، مشاور (۱۳۸۱)، نقش بر آب (۱۳۸۱)، افسون (۱۳۸۱)، بررسی یک پرونده (۱۳۸۱)، دیوانه در شهر (۱۳۸۱)، باران عشق (۱۳۸۱)، بچه های خیابان (۱۳۸۲)، طلسم شدگان (۱۳۸۲)، مزرعه کوچک (۱۳۸۲)، مسافر زمان (۱۳۸۲)، مهر و ماه (۱۳۸۲)، تا غروب (۱۳۸۳)، آهوی ماه نهم (۱۳۸۳)، رویای یک مرد مرده (۱۳۸۴)، تا صبح (۱۳۸۵)، بایرام (۱۳۸۵)، آخرین دعوت (۱۳۸۷)، لطفا دور نزنیم (۱۳۸۷)، موج و صخره (۱۳۸۹)، دختری به نام آهو (۱۳۹۰)، مثل یک کابوس (۱۳۹۰)، عملیات ۱۲۵ (۱۳۹۱)، بال های خیس (۱۳۹۱)، شوق پرواز (۱۳۹۱)، همه بچه های ما (۱۳۹۲)، زمانی برای عاشقی (۱۳۹۲)، بزم آخر (۱۳۹۳)، پشت بام تهران (۱۳۹۴)، بازگشت (۱۳۹۵)، لبه تیغ (۱۳۹۵)، نفس شیرین (۱۳۹۶)، بهترین نقش زندگی (۱۳۹۷)، راه و بیراه (۱۳۹۷)، شش قهرمان و نصفی (۱۳۹۷)

بیوگرافی زهره حمیدی

مادربزرگ شدن در جوانی

جالب است بدانید که این بازیگر موفق و شناخته شده عرصه تلویزیون و سینمای کشورمان از آنجا که زود ازدواج کرد، بنابراین در سن ۳۶ سالگی نیز مادربزرگ شده است، در زیر می توانید نظر وی را در این باره می خوانید :

اگر به جوان های امروزی بگوییم کسی در ۳۶ سالگی مادربزرگ شده ، حتما برایش باورنکردنی است. چون این روزها سن ازدواج به شدت بالا رفته و جوان ها تازه در این سن و سال به ازدواج فکر می کنند. اما من در این سن و سال نوه اولم به دنیا آمد و زندگی من را شیرین کرد.

زندگی نوشته درباره زهره حمیدی

علایق زهره حمیدی

دست پخت خوبی دارد و اگر واقعا تصمیم بگیرد، غذا هایی با طعم فوق العاده درست می کند، اما زمانی که حوصله نداشته باشد به قول خودش “معلوم است چه می شود”، وی از بین غذا های خوشمزه و متنوع ایرانی به باقلا پلو با گوشت و قورمه سبزی علاقه دارد.

ورزش کردن را دوست دارد و در گذشته مدام ورزش می کرد، کوهنوردی ورزش دائمی اش بود، همچنین در تیم هنرمندان بانوان عضویت داشت، اما در دو سال اخیر فعالیت های ورزشی اش کم شده و تصمیم جدی دارد تا دوباره آن را شروع کند.

زندگی نوشته جالب زهره حمیدی

از زمان فراگیر شدن فضای مجازی، مطالعه اش کم شده و اغلب اطلاعاتی که نیاز دارد را از طریق این فضا کسب می کند اما کتاب های کریشنا مورتی و جعفر مصفا را دوست دارد، همچنین گاهی مواقع کتاب های صورتی را در فضای مجازی دنبال می کند.

عکس های جدید زهره حمیدی

در این بخش از بیوگرافی خواندنی زهره حمیدی، مجموعه متنوع تری از عکس های وی را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرد.

تصاویر زهره حمیدی سرگذشت زهره حمیدی شرح حال زندگی زهره حمیدی گالری عکسهای زهره حمیدی زندگی نوشته در مورد زهره حمیدی زندگی نوشته از زهره حمیدی جدیدترین بیوگرافی زهره حمیدی زندگی نوشته متفاوت زهره حمیدی عکس و بیوگرافی زهره حمیدی زندگی نوشته جذاب زهره حمیدی زندگی نوشته خواندنی زهره حمیدی زندگی نوشته جدید زهره حمیدی تصاویر و بیوگرافی زهره حمیدی

از اینکه تا پایان این مطلب از بیوگرافی زهره حمیدی همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. شما دوستان عزیز همواره می توانید با مراجعه به قسمت عکس بازیگران از جدیدترین تصاویر و بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی و اخبار پیرامون آنها دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
دیدگاه‌ها برای بیوگرافی زهره حمیدی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون بسته هستند دیدگاه برای این نوشته