دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب فالگیر از دیدگاه معبران برجسته اسلامی و غربی

  • ندا خوشرو
  • ۲ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب با تعبیر خواب فالگیر از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم از مطالعه آن نهایت لذت را ببرید.

تعبیر خواب فالگیر از دیدگاه تعبیرگران مختلف متفاوت می باشد و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که در عالم خواب مشاهده کرده اید و با توجه به تعابیر ذکر شده رویایی خود را به راحتی تفسیر نمایید.

تعبیر خواب فالگیر چیست؟

هر یک از رویاهایی که مشاهده می شوند دارای تعابیری می باشند که این تعابیر می توانند روی زندگی در عالم بیداری بیننده رویا دارای تاثیر مثبت یا منفی باشند. در مطالب قبلی تعبیر خواب عینک و تعبیر خواب فرودگاه و تعبیر خواب مرده را مطالعه کردید در ادامه با تعبیر خواب فالگیر در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

تعبیر خواب فالگیر

دیدن فالگیر در عالم رویا دارای چه تعبیری می باشد ؟

  • معبرین غربی 

اگر زنی جوان در عالم رویا مشاهده کند که فالگیری با استفاده از دست وی فالش را می گیرد نشانه این می باشد که در زندگی واقعی خود با مردی ارتباط دوستی برقرار خواهد کرد ولی با آن مرد نامزد نخواهد کرد.
اگر فردی در عالم رویا از فالگیر بترسد در عالم بیداری بر مشکلات خود به آسانی غلبه می کند.
اگر فردی در عالم رویا مشاهده کند که فالگیری از آینده وی می گوید بیانگر این می باشد که بیننده رویا مجبور به انتخاب از میان دو راه می شود که وی با توجه به بینشی که دارد اشتباه نمی کند و راه درستی را انتخاب می نماید.
اگر فردی در عالم رویا مشاهده کند که فالگیر شده است بیانگر این می باشد که مرتکب انجام کاری زشت می شود که این کار خیر دنیا و آخرت را به همراه ندارد و مردم بیننده رویا را شماتت خواهند کرد.

تعبیر دیدن فالگیر در عالم رویا

  • منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن فالگیر در عالم رویا بیانگر مردی دروغگو و فریبکار است که بیننده رویا را به خطا و گناه می کشاند.
اگر فردی در خواب ببیند که گول فالگیری را می خورد بیانگر این می باشد که به اندوه و غم دچار می شود.
اگر فردی در عالم رویا مشاهده کند که فالگیر شده بیانگر این می باشد که با شخصیت های بزرگ ملاقات و صحبت می کند و علاوه بر این زندگی شاد و ازدواجی خوبی خواهد داشت.

  • لوک اوینتهاو 

دیدن خواب فالگیر بیانگر زندگی همراه با خوشبختی برای بیننده رویا می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تعبیر خواب رمال

در این مطلب با تعبیر خواب فالگیر در خدمت شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا بودیم که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد و بتوانید رویایی را که مشاهده کردید تفسیر نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *