دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرایش چشم آبی با تکنیک های حرفه ای و نمونه های موفق میکاپ چشمان آبی

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های آرایش چشم آبی با متدهای جدید را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

میکاپ چشم آبی و سبز مشکل تر از میکاپ چشم های قهوه ای و مشکی است و اگر چشمان شما رنگی می باشد بهتر است ترفندهایی را در هنگام میکاپ آن ها رعایت کنید تا ظاهری ایده آل و متفاوت در مهمانی ها و مجالس داشته باشید.

تکنیک هایی برای آرایش چشم آبی

چشم های آبی بسیار زیبا هستند و اگر بدرستی میکاپ شوند ظاهر شما ایده آل و متفاوت تر به نظر می رسد بنابراین بهتر است در هنگام میکاپ چشم ها با رنگ آبی حساسیت لازم را به خرج دهید. در مطالب قبلی مدل های میکاپ چشم قهوه ای و میکاپ چشم مشکی را مشاهده کردید در ادامه با ترفندهایی برای میکاپ چشم آبی آشنا خواهید شد.

مدل آرایش چشم آبی

میکاپ چشم آبی

برای میکاپ چشم های آبی ابتدا روی پلک خود را با کمک کرم پودری مناسب بپوشانید سپس از رنگ سایه مناسبی برای کشیدن سایه چشم های خود استفاده نمایید.
سایه چشم با رنگ های قهوه ای و مسی و برنز و هلویی و صورتی و مرجانی و نارنجی برای میکاپ چشم های آبی مناسب تر هستند و این رنگ ها باعث می شوند تا چشم ها با رنگ آبی جذاب و منحصر به فردتر به نظر برسند.
بعد از کشیدن سایه چشم نوبت به کشیدن خط چشم می رسد توجه داشته باشید که افراد با چشم های آبی نباید خط چشم را از میکاپ چشم های خود حذف کنند زیرا چشمان آبی با خط چشم جذابیت بیشتری پیدا می کنند.
اگر مژه های شما کم پشت است می توانید برای پرپشت به نظر رسیدن آن ها از مژه مصنوعی استفاده نمایید. در صورتی که دارای مژه هایی پرپشت هستید برای خوش فرم تر شدن چشم ها ابتدا مژه هایتان را به کمک فرمژه فرم و حالت دهید سپس از ریمل برای فرم دادن به مژه های خود استفاده نمایید تا زیبایی میکاپ چشم هایتان چند برابر شود.

میکاپ چشم

مدل آرایش چشم

مدل آرایش چشم زیبا

  •  آرون گروپس

میکاپ چشم رنگی

میکاپ چشم

سایه چشم آبی

مدل آرایش چشم شیک و مجلسی

مدل آرایش چشم

مدل سایه چشم آبی

میکاپ چشم آبی با متدهای جدید

مدل سایه چشم زیبا

مدل سایه چشم

مدل میکاپ چشم

آرایش چشم زیبا و بی نظیر

آرایش چشم زیبا و حرفه ای

مدل میکاپ چشم آبی

مدل آرایش چشم زنانه

میکاپ چشم با متدهای جدید

آرایش چشم رنگی

آرایش چشم دخترانه

آرایش چشم

میکاپ چشم رنگی با متدهای جدید

سایه چشم مجلسی

مدل میکاپ چشم با متدهای جدید و حرفه ای

آرایش چشم زیبا و مجلسی

مدل آرایش چشم مجلسی

مدل های آرایش چشم

میکاپ چشم آبی دخترانه

مدل آرایش چشم

آرایش چشم رنگی و زیبا

در این مطلب انواع مدل ها و ترفندها برای آرایش چشم آبی را مشاهده کردید که امیدواریم با کمک آن ها بتوانید چشم هایتان را به زیبایی میکاپ نمایید و جذابیت ظاهری تان را افزایش دهید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *