دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل لباس حنابندان جدید و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ دی ۱۳۹۴
  • دیدگاه‌ها برای عکس های مدل لباس حنابندان جدید و زیبا بسته هستند

جشن حنابندان یکی از رسوم سنتی عروسی در بین ایرانیان است. این جشن را شب قبل از عروسی برگزار می کنند. در این جشن عروس می تواند با میکاپ ساده و مدل لباس حنابندان جدید و شیک در مجلس بدرخشد.

مراسم حنابندان امروزه در روستا ها و شهر های کوچک برپا می شود. پیراهن حنابندان لباسی غیر از پیراهن عروس است و معمولا عروس خانم ها مدل پیراهن حنابندان را از بین رنگ های شاد و ترکیبی و رنگ هایی که مشابه رنگ سبز حنایی است انتخاب می کنند.

مراسمی مشابه حنابندان در کشورهایی نظیر آمریکا و کانادا در شب قبل از عروسی برگزار می شود. مدل پیراهن حنابندان در طرح های پفی و پرنسسی و هم چنین طرح های ساده و دنباله دار در رنگ های شاد و متنوع در بازار موجود است.

لباس حنابندان پرنسسی 2016

انواع مدل های لباس حنابندان کوتاه ۲۰۱۶

پیراهن های حنابندان در طرح های کوتاه و بلند موجود است. برخی از عروس خانم ها تمایل دارند که از مدل کوتاه پیراهن حنابندان استفاده کنند بهتر است از مدل کوتاه را با رنگ روشن را برای پوشیدن انتخاب کنید. اگر شما پاهای خوش فرم و باریکی دارید مدل کوتاه پیراهن حنابندان می تواند ایده خوبی برای انتخاب مدل پیراهن شما باشد.

لباس حنا بندان جلو باز و دنباله دار

مدل لباس حنابندان با تور مدل های زیبا و جدید لباس حنابندان لباس حنابندان کمری دارمدل لباس حنابندان کوتاه

طرح های ساده و رنگ مشکی برای لباسهای حنابندان مناسب نیست در این مطلب چند مدل پیراهن  حنابندان کوتاه را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

  •  آرون گروپس

مدل لباس حنابندان 2016مدل لباس حنابندان با طرحی متفاوت

مدل پیراهن حنابندان پفی و ساده جدید

مراسم حنابندان را در گذشته های نه چندان دور در خانه پدری عروس برگزار می کردند ولی امروزه این مجالس را معمولا در تالارها برگزار می کنند.

لبس حنابندان بلند و ساده مدل لباس حنابندان جدید مدل های متنوع لباس حنابندان عروس مدل لباس پرنسسی مخصوص جشن های حنابندان مدل لباس حنابندان ویژه نوروز 1395لباس دکلته مخصوص حنابندان لباس حنابندان با دامن و بالاتنه کار شده بهتر است پیراهن حنابندان خود را متناسب با فرم اندام و چهره خود انتخاب کنید تا جذابیت شما بیشتر شود. مدل شینیون مو و میکاپ عروس مناسب زیبایی مدل پیراهن حنابندان شما را چندین برابر می کند.

مدل لباس حنابندان با طرحی متفاوت لباس حنابندان بلند لباس حنابندان کار شده مدل لباس حنابندان کار شده و پفی مدل ساده لباس حنابندان مدل لباس حنابندان 2016 لباس حنابندان قرمز بلندمدل لباس پفی دکلته لباس دکلته حنابندان

برای ایرانیان باستان حنا نمادی از شادی و خوشبختی بود. در جشن حنابندان حنا را در اشکال مختلف تزیین می کنند و خانم های شرکت کننده در این مجلس دست خود را با حنا آغشته می کنند. مدل های متنوع از مدل پیراهن حنابندان را در طرح های کوتاه و بلند مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن  مدل لباس های نامزدی برای جشن حنابندان لذت کافی را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
دیدگاه‌ها برای عکس های مدل لباس حنابندان جدید و زیبا بسته هستند دیدگاه برای این نوشته