دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی محسن افشانی بازیگری با حاشیه های تمام نشدنی + عکس

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

برای آشنایی با بیوگرافی محسن افشانی بازیگر جنجالی کشورمان و عکس های اینستاگرامی وی می توانید در ادامه این مطلب از آرگا همراه ما شوید.

محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ۱۱ فروردین ۱۳۶۸ در روستای وانشان گلپایگان متولد شده است. وی دارای لیسانس رشته مهندسی مکانیک با گرایش حرارت و سیالات از دانشگاه آزاد تهران می باشد که اخیرا با انتشار عکس ها و فیلم های جنجالی در صفحه اینستاگرامش به بازیگری پر حاشیه تبدیل شده است، در ادامه بیوگرافی محسن افشانی را می خوانید.

بیوگرافی محسن افشانی و عکس های دونفره وی با همسرش سویل

محسن افشانی در خانواده ای چهار نفره در اصفهان به دنیا آمده، تنها پسر خانواده و دارای یک خواهر بزرگ تر از خودش به نام سمیه می باشد.

زندگینامه محسن افشانی

شروع بازیگری

فعالیتش در حرفه بازیگری را از سن ۱۶ سالگی و با تئاتر در فرهنگسرای سالمند میدان شهدا شروع کرد و علاقه اش به بازیگری از همان زمان شروع شد.

بیوگرافی جنجالی محسن افشانی

اجرا

در سال ۸۵ زمانی که مشغول تئاتر بود، با تدوینگر برنامه نیمرخ که با نام آستانه در حال  پخش بود، آشنا شد، وی از افشانی دعوت کرد تا با کارگردان برنامه برای اجرا در تلویزیون صحبت کند، سرانجام این توافق صورت گرفت و او به عنوان مجری فعالیتش در تلویزیون را آغاز کرد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی محسن افشانی

وی سپس اجرای چند برنامه تلویزیونی دیگر در شبکه یک و جام جم را برعهده گرفت، برنامه ما دو تا و سلام بهار تا حدودی باعث دیده شدن وی شدند. وی همزمان با اجرای برنامه های تلویزونی، به عنوان بازیگر نیز فعالیت می کرد.

بیوگرافی درباره محسن افشانی

شهرت در تلویزیون

در سال ۱۳۸۷ در نقش کوتاهی در سریال کارآگاهان بازی کرد اما نقش آفرینی وی در سریال «ترانه مادری» ساخته حسین سهیلی زاده و در کنار سیاوش خیرابی در نقش پسر دانشجوی شهرستانی بسیار دیده شد. از دیگر بازیگران این سریال می توان به هما روستا، فاطمه گودرزی، دانیال حکیمی، الهام پاوه نژاد، مینا لاکانی، بیتا سحر خیز و … اشاره کرد.

بیوگرافی محسن افشانی

اولین تجربه سینمایی اش را در سال ۱۳۸۸ و با «کیمیا و خاک» آغاز کرد و تا کنون در چند فیلم سینمایی بازی کرده است، هر چند که در این عرصه چندان موفق نبوده است.

زندگی نوشته محسن افشانی

علاقه به فوتبال

افشانی در کنار بازیگری به فوتبال نیز علاقمند است و به گفته خودش در یک دورانی در مدرسه فوتبال آموزش دیده است، به طوری که در دسته دو تهران پا به توپ شده و مدتی نیز عضو تیم هنرمندان بود. وی بعد از خدمت سربازی اش قرار بود در تیمی به نام نیروی زمینی بازی کند که به دلیل مشغله کاری از آن صرفنظر کرد.

بیوگرافی متفاوت محسن افشانی

حواشی زیاد

وی را به خاطر برخی کار های خارج از عرفش از جمله انتشار تصاویر جنجالی در اینستاگرام، اقدام ورود به به ورزشگاه آزادی به همراه همسرش با تغییر چهره وی و …  در این چند سال اخیر به سلطان حاشیه لقب داده اند. جدیدترین هنرنمایی وی انتشار ویدئویی در اینستاگرام بود که در آن از اسلحه و چاقو استفاده کرد، در نتیجه به دلیل ترویج خشونت موجب شد تا پلیس فتا وارد عمل شود. بعد از بازداشت وی، ویدئو از صفحه اش حذف شد.

زندگینامه و عکس محسن افشانی

ازدواج وی

محسن افشانی در سال ۱۳۹۶ با سویل تیانی خیابانی ازدواج کرد، گویا آشنایی آنها در محرم سال ۱۳۹۷ و برای اولین بار در آسانسور اتفاق افتاده بود. وی در مورد ازدواج با همسرش می گوید :

به کسی که از ته دل میخواستمش رسیدم. خدا رو شاکرم. این اتفاق، من رو وارد مرحله جدیدى از زندگى کرد که از ته قلب خوشحالم، بیشتر از شعف خانواده ام خوشحالم که آرزوى هر پدر و مادرى دیدن خوشبختى فرزندشون هست.

بیوگرافی محسن افشانی

اکنون که بیوگرافی محسن افشانی را مطالعه کردید، می توانید از مجموعه عکس های جدید و متنوع وی در کنار همسرش دیدن کرده و با کارنامه کاری وی آشنا شوید.

زندگی نوشته محسن افشانی+تصاویرمحسن افشانی و مادرش

بیوگرافی جامع محسن افشانیتیپ محسن افشانی در جشنواره فیلم فجر

بیوگرافی جدید محسن افشانی  محسن افشانی و همسرش با لباس قاجار

بیوگرافی محسن افشانیعکس محسن افشانی در کنار مریم معصومی  بیوگرافی و زندگینامه محسن افشانیمحسن افشانی و خواهرش

بیوگرافی محسن افشانی+عکسعکس محسن افشانی در کنار همسرش سویل  بیوگرافی و تصاویر محسن افشانی     عکس عاشقانه محسن افشانی و همسرش

بیوگرافی محسن افشانی    عکس کودکی محسن افشانی و خواهرش

بیوگرافی در مورد محسن افشانیمحسن افشانی و همسرش در سفر کربلا   بیوگرافی و عکس محسن افشانی

فیلم شناسی محسن افشانی

مجموعه های تلویزیونی

ترمینال غرب (۱۳۹۶)، تله فیلم ماشین قشنگم (۱۳۹۵)، شیوع (۱۳۹۴)، هفت سین (۱۳۹۲)، تقاطع (۱۳۹۰)، تله فیلم شهرام بهرام (۱۳۹۰)، پنجره (۱۳۹۰)، تله فیلم من خودمم (۱۳۹۰)، ستاره های سربی (۱۳۹۰)، سایه روشن (۱۳۹۰)، از یاد رفته (۱۳۹۰)، تله فیلم فردایی بهتر (۱۳۸۹)، تله فیلم دزدان غیر دریایی (۱۳۸۹)، تله فیلم ارثیه حاج باقر خباز باشی (۱۳۸۹)، تله فیلم شانس یا … (۱۳۸۹)، تله فیلم مرگ قهرمان رالی (۱۳۸۹)، تله فیلم برای دومین بار (۱۳۸۹)، شوق پرواز (۱۳۸۹)، ساختمان ۸۵ (۱۳۸۹)، دفترخانه شماره ۱۳ (۱۳۸۹)،  از یاد رفته (۱۳۸۸)، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (۱۳۹۱)، تله فیلم کبوتر جلد چنگوله (۱۳۸۸)، کلانتر (۱۳۸۸)، تله فیلم ارژنگ و بردیا (۱۳۸۸)، تله فیلم خانم سوپراستار (۱۳۸۸)، تله فیلم کرکس (۱۳۸۸)، تله فیلم محله من (۱۳۸۸)،  ترانه مادری (۱۳۸۷)، تله فیلم ضامن (۱۳۸۷)، کارآگاهان (۱۳۸۷)، تله فیلم ماهی کوچولو ها دعا می خوانند (۱۳۸۵)

بیوگرافی محسن افشانی

فیلم های سینمایی

کیمیا و خاک (۱۳۸۸)، گناهکاران (۱۳۹۰)، گشت ارشاد (۱۳۹۰)، سه خط موازی (۱۳۹۰)، جواد و فرشته (۱۳۹۱)، بچه های لواسان (۱۳۹۱)، خلیج ارتش (۱۳۹۱)، شیر های سنگی (۱۳۹۱)، همیشه سینما (۱۳۹۱)، بیستو از من نگیر (۱۳۹۲)، من کارگرم (۱۳۹۲)، ماهورا (۱۳۹۵)، عشقولانس (۱۳۹۵)، فیلم کوتاه کفش (۱۳۹۰)

بیوگرافی محسن افشانی

تئاتر

نمایش چلچلا (۱۳۹۶)

بیوگرافی محسن افشانی

مجری تلویزیون

  • برنامه آستانه از شبکه یک سیما (۱۳۸۶)
  •  برنامه زنده ما دو تا از شبکه یک (۱۳۸۶)
  • برنامه زنده سلام بهار از شبکه یک (۱۳۸۷)
  • برنامه زنده بوم سفید از شبکه جام جم (۱۳۸۷)
  • برنامه زنده ماه محبوب از شبکه سه (۱۳۸۷)
  • برنامه ایستگاه نو آوران از شبکه جام جم (۱۳۸۸)
  • برنامه زنده پرواز ۱۴۰۴ شبکه تهران (۱۳۸۹)
  • برنامه زنده دور خیز از شبکه دو (۱۳۸۹)

بیوگرافی از محسن افشانی

در اینجا بیوگرافی محسن افشانی و عکس های متنوع و منتشر شده وی در اینستاگرام را مشاهده کردید، برای خواندن جدیدترین تصاویر و اخبار بازیگران ایرانی و خارجی مشهور می توانید بر روی لینک عکس بازیگران کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *