دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل بلوز حریر جدید و شیک در انواع طرح های مجلسی و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل بلوز حریر مجلسی زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل بلوز حریر از انواع طرح های پرطرفدار بلوزهای مجلسی در بین خانم ها است و شما می توانید در صورت تمایل به ایجاد تنوع در ظاهر و تیپ خود این طرح لباس را برای پوشیدن در مهمانی و مجالس انتخاب کنید.

مدل بلوز حریر مجلسی شیک و زیبا

بلوزهای مجلسی حریر علاوه بر اینکه ظاهری شیک و جذاب دارند در هنگام پوشیدن آن ها احساس راحتی بیشتری خواهید داشت و اغلب خانم ها از این طرح بلوزها به دلیل خنکی پارچه در فصول گرم سال استفاده می کنند. در ادامه تصاویری از انواع مدلهای شومیز حریر طرح دار و ساده و گلدار را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرند.

مدل بلوز حریر

طرح های بلوز حریری دخترانه

بلوزهای حریر، مجلسی و گران قیمت به نظر می رسند و اگر شما تمایل دارید ظاهری ایده و متفاوت در مجالس و مهمانی ها داشته باشید بهتر است این طرح بلوزها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
بلوزهای مجلسی حریر در انواع مدل های ساده و طرح دار و گلدار موجود می باشند که طرح های ساده این بلوزها رسمی تر می باشند و شما می توانید با پوشیدن آن ها ظاهری ایده آل و آراسته تر در مجالس مختلف داشته باشید.
شومیز حریر به صورت طرح های آستین سه ربع و آستین دار دوخته می شود که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای دوخت این بلوزهای مجلسی همچنین از یقه های مختلف نظیر یقه هفت و یقه گرد و … استفاده می شود.
توجه داشته باشید که اگر بلوزهای دخترانه حریر را با شلوار یا دامن و سایر اکسسوری های مناسب در مجالس بپوشید ظاهری ایده آل و خاص تر پیدا خواهید کرد.

بلوز حریر طرح دار

شومیزحریر طرح دار

  •  آرون گروپس

طرح بلوز دخترانه

مدل شومیز حریر دخترانه مجلسی

بلوز ساده حریر

شومیز ساده حریر

بلوز حریر طرح دار

مدل بلوز دخترانه

طرح بلوز حریر

طرح شومیز دخترانه حریر

بلوز دخترانه حریر

شومیز مجلسی حریر

طرح بلوز مجلسی

بلوز دخترانه مجلسی

بلوز شیک دخترانه

شومیز مجلسی حریر

بلوز حریر طرح دار

بلوز طرح دار دخترانه

بلوز حریر

مدل بلوز زیبا و شیک دخترانه

طرح بلوز دخترانه

مدل بلوز شیک دخترانه

بلوز حریر زیبا و شیک

مدل بلوز ساده و حریر دخترانه

مدل بلوز طرح دار

شومیز طرح دار حریر

بلوز دخترانه

طرح های شومیز حریر زنانه

بلوزهای حریر زنانه طرح های متنوعی دارند و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین این طرح ها ، بلوزی با تن پوش شیک و مناسب را انتخاب نمایید.
بلوزهای حریر طرح دار و گلدار برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی ایده آل محسوب می شوند و اگر شما دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید، بهتر است در صورت تمایل به پوشیدن بلوزهای حریر طرح دار مدل هایی را انتخاب نمایید که دارای گل یا طرح های ریزتر هستند تا فرم اندام تان درشت تر به نظر نرسد. بلوزهای ساده حریر نیز برای خانم ها با فرم اندام مختلف می توانند انتخابی مناسب محسوب شوند.
توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید بلوزهای زنانه حریر را با دامن بپوشید در صورت تمایل می توانید رنگ بلوزو دامن را با یکدیگر ست نمایید همچنین این طرح بلوزها را می توانید با شلوارهای قد ۹۰ و ساپورت های مجلسی و کفش های پاشنه بلند بپوشید و فرم اندامی جذاب تر در مجالس داشته باشید.

بلوز حریر شیک و زیبا

شومیز کلوش حریر

بلوز زنانه

بلوز طرح دار مجلسی

مدل بلوز ساده زنانه

شومیز ساتن ساده

بلوز زنانه شیک

شومیز و دامن حریر

بلوز زنانه

مدل بلوز مجلسی

طرح بلوز حریر

شومیز زنانه حریر

بلوز حریر سفید

بلوز جدید مجلسی

بلوز حریر زیبا و شیک

شومیز حریر رنگ روشن

بلوز حریر طرح دار

شومیز طرح دار حریر

بلوز ساده حریر

بلوز زنانه مجلسی

بلوز طرح دار حریر

بلوز طرح دار و زیبا

بلوز شیک و ساده حریر

بلوز زنانه شیک

مدل بلوز حریر

جدیدترین مدلهای شومیز دخترانه و زنانه

شومیز از جمله لباسهای شیک و فوق العاده جذاب برای خانم ها و دختر خانم های شیک پوش و زیبا پسند می باشد که در صورتی که متناسب با فرم و فیت بدن انتخاب شده باشد، می تواند استایل بسیار زیبایی ایجاد نماید، مدل شومیز می تواند یک لباس مجلسی شیک و زیبا باشد، اما درعین حال می توان از مدلهای مختلف آن برای پوشش راحتی و در منزل نیز استفاده کرد، حال شومیزها در انواع مدلهای مختلف و با جنس پارچه های متنوع نخی، ساتن، حریر و … طراحی می شوند که در ادامه می توانید از انواع شومیز حریر دیدن کنید و از بین آنها بهترین مدل را انتخاب کرده و سفارش دهید.

مدلی از شومیز حریر

یکی برازنده ترین و در عین حال زیبا و شیک ترین مدلهای پارچه برای انتخاب لباس مجلسی، جنس حریر است که استفاده از آن برای انواع مهمانی های دوستانه و رسمی کاربرد زیادی دارد. حال همانطور که گفتیم؛ شومیز از جمله لباسهای دخترانه و زنانه شیک و پرطرفدار برای استفاده در مجالس است که انواع حریر آن بسیار زیبا و جذاب می باشد، از این رو در اینجا تصاویری جدید از مدل شومیز حریر شیک برای خانم های خوش سلیقه و خوش پوش قرار داده ایم که می توانید بعد  از تماشای این تصاویر از بهترین مدلها برای دوخت و خرید لباس مجلسی و یا راحتی شیک الگو بگیرید.

مدل شومیز حریر مدل طرحدار شومیز حریر مدل خاص شومیز حریر مدل شومیز حریر زنانه مدل شیک شومیز حریر مدل بلوز حریر دخترانه مدل شومیز حریر طرحدار مدل شومیز حریر مجلسی مدل بلوز حریر پوشیده مدل جدید شومیز حریر مدل شومیز حریر زیبا مدل شومیز حریر جذاب مدل شومیز حریر شیک مدل بلوز حریر جذاب

در این مطلب تصاویری از انواع مدل بلوز حریر زنانه و دخترانه را پیش رو داشتید که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها بلوزی شیک و مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *