دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی یک طرفه شیک و جذاب برای خانم های خوش پوش

  • ندا خوشرو
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی یک طرفه زنانه و دخترانه با طرح های متنوع را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

پیراهن مجلسی یک طرفه از انواع طرح های پرطرفدار پیراهن مجلسی است که اگر با فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما مطابقت و همخوانی داشته باشد با پوشیدن این پیراهن ظاهر و پوششی متفاوت در مهمانی ها و مجالس خواهید داشت.

مدل لباس مجلسی یک طرفه زنانه و دخترانه

لباسهای مجلسی در انواع طرح های متنوع دوخته می شوند و اگر شما بتوانید طرح  پیراهن مجلسی تان را از بین این مدلها بدرستی انتخاب کنید فرم اندام و ظاهرتان ایده آل تر به نظر می رسد. در ادامه تصاویری از انواع مدلهای پیراهن مجلسی یک طرفه زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پیراهن مجلسی زیبا

طرح های پیراهن مجلسی یک طرفه کوتاه

لباس های مجلسی کوتاه یک طرفه برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و اگر شما تمایل دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است رنگ های تیره این طرح پیراهن ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید. با توجه به اینکه مدل لباس های یک طرفه دارای یقه ای زیبا و جذاب هستند و بالاتنه با پوشیدن این لباس ها به وضوح قابل مشاهده است اگر شما شانه هایی پهن و یا بالاتنه ای درشت دارید بهتر است از پوشیدن این طرح لباس ها خودداری نمایید.
برخی از خانم ها پیراهن های یک طرفه را با کت می پوشند در صورتی که هدف از پوشیدن این طرح لباس ها نمایش شانه ها و بالاتنه است بنابراین اگر بالاتنه و شانه های خوش فرمی دارید بهتر است این طرح لباس ها را برای پوشیدن به تنهایی انتخاب نمایید.

مدل لباس مجلسی زیبا و جذاب

پیراهن مجلسی سبز یک طرفه

لباس مجلسی شیک کوتاه

  •  آرون گروپس

پیراهن مجلسی یک طرفه مشکی

مدل لباس مجلسی کوتاه

مدل لباس مجلسی کوتاه

مدل پیراهن مجلسی یک طرفه

مدل لباس مجلسی برای افراد چاق

مدل لباس مجلسی مشکی

مدل پیراهن مجلسی مشکی

مدل لباس مجلسی شیک

پیراهن مجلسی یک طرفه

لباس مجلسی کوتاه یک طرفه

پیراهن شب دخترانه یک طرفه

در هنگام پوشیدن این مدل لباسهای مجلسی همچنین بهتر است مراقب لباس زیر خود باشید تا از زیر لباس تان معلوم نباشد و ظاهری ایده آل و آراسته در مجالس داشته باشید.
توجه به رنگ  پیراهن مجلسی یک طرفه از اهمیت زیادی برخوردار است و این طرح لباسها بهتر است دارای رنگی یکدست باشند تا ظاهر و تیپ شما متفاوت و جذاب تر به نظر برسد.
لباسهای مجلسی یک طرفه در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و اگر دارای فرم اندامی درشت هستید بهتر است لباسهای رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب نمایید. لباسهای رنگ روشن یک طرفه نیز برای خانم هایی که دارای فرم اندامی متناسب و لاغر هستند انتخابی ایده آل محسوب می شوند.

مدل لباس مجلسی کوتاه

پیراهن مجلسی کوتاه

مدل پیراهن مجلسی یک طرفه

مدل لباس مجلسی شیک

لباس مجلسی قرمز یک طرفه

پیراهن مجلسی قرمز و شیک

لباس مجلسی زنانه

پیراهن مجلسی ساده

مدل لباس مجلسی قهوه ای

لباس مجلسی قهوه ای و شیک

مدل لباس مجلسی زیبا و شیک

لباس شب یک طرفه صورتی

طرح های  پیراهن مجلسی یک طرفه بلند

پیراهن های مجلسی یک طرفه بلند می توانند به شما ظاهری آراسته و رسمی تر ببخشند و این طرح لباسها برای خانم ها در رده سنی های مختلف مناسب هستند.
اگر شما تمایل دارید فرم اندامی خاص و جذاب داشته باشید بهتر است پیراهن های مجلسی یک طرفه بلند را با کفش یا صندل پاشنه بلند بپوشید.
توجه به اکسسوری ها و مدل مو در زمان پوشیدن لباسهای یک طرفه از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما این طرح پیراهن ها را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است از گردنبندهای بلند استفاده نکنید زیرا زیبایی یقه پیراهن شما از بین می رود. گردنبندهای کوتاه اگر به همراه لباسهای یک طرفه استفاده شوند باعث ایجاد جذابیت ظاهری خانم ها می شوند.

مدل لباس مجلسی یک طرفه

پیراهن مجلسی یک طرفه بلند

لباس مجلسی بلند یک طرفه

پیراهن مجلسی یک آستین

مدل لباس مجلسی بلند

 پیراهن مجلسی صورتی یک طرفه

پیراهن مجلسی بلند یک طرفه

مدل لباس مجلسی زرشکی

لباس مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی یک طرفه

اگر لباس مجلسی را که برای پوشیدن انتخاب کرده اید کار شده است بهتر است از جواهرات زیادی استفاده نکنید همچنین شینیون موهایتان را نیز می توانید از بین مدل های ساده تر انتخاب کنید.
مدل شینیون هایی که بالای سر بسته می شوند برای پیراهن های مجلسی یک طرفه مناسب و ایده آل تر هستند و شما می توانید با پوشیدن لباسهای بلند یک طرفه و شینیون های بسته و ساده ظاهری رسمی و دلنشین تر پیدا کنید.
اگر تمایل دارید به همراه پوشیدن این طرح پیراهن ها موهایتان را باز نگه دارید بهتر است موها را در پشت شانه هایتان فرم و حالت دهید و موهای خود را روی شانه ها نریزید زیرا از زیبایی یقه پیراهن مجلسی کاسته می شود.

مدل لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی ساده و بلند

لباس مجلسی قرمز

پیراهن اس مجلسی دخترانه یک طرفه

مدل پیراهن مجلسی

پیراهن مجلسی یک طرفه و جذاب

مدل لباس مجلسی زنانه

پیراهن مجلسی یک طرفه

لباس مجلسی شیک و خاص

مدل لباس یک طرفه

لباس مجلسی طرح دار

پیراهن مجلسی یک طرفه طرح دار

لباس مجلسی یک طرفه و بلند

پیراهن مجلسی ساده یک طرفه

در این مطلب با انواع مدل لباس مجلسی یک طرفه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پیراهن مجلسی با تن پوش شیک و مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *