دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

روزنامه دیواری دهه فجر با تزیین و طرح های جالب و کاردبردی

  • یلدا محمدی
  • ۱۱ دی ۱۳۹۴
  • ۱

ایده های خلاقانه برای ساخت روزنامه دیواری دهه فجر به همراه مدل های متنوع و زیبای روزنامه دیواری با طرح های جالب و جذاب را در این مطلب مشاهده می فرمایید و با جدیدترین مدل های روزنامه دیواری بیست و دو بهمن و دهه فجر آشنا می شوید.

ساخت نشریه دیواری دهه فجر و بیست و دو بهمن یکی از ایده های جالب برای این ایام است که مطمئنا همه دانش آموزان بارها آن را امتحان نموده اند و به کمک والدین و مربیان و یا به صورت گروهی با دیگر دانش آموزان اقدام به ساخت انواع نشریه دیواری نموده اند. آشنایی با مدل های جدید و زیبای انواع نشریه دیواری ساخته شده توسط دیگر دانش آموزان به مناسبت دهه فجر می تواند شما را با ایده های جدید و حذاب برای ساخت نشریه دیواری آشنا کند که در این مطلب به ارائه این مدل های زیبا و متنوع می پردازیم.

مدل های روزنامه دیواری دهه فجر و بیست و دو بهمن :

ایده های متنوعی برای ساخت نشریه دیواری دهه فجر وجود دارد و می توان با به کارگیری آنها بهترین و زیباترین نشریه دیواری را تهیه نمود، همانطور که گفتیم در این مطلب مجموعه ایی از متنوع ترین مدل های روزنامه دیواری را گردآوری نموده ایم که برای ایام فجر و بیست و دو بهمن تهیه گردیده اند و حاوی عکس ها و مطالبی از آن روزها می باشند که مشاهده آنها بسیار لذت بخش و جذاب است. در ادامه چند مدل از اینگونه نشریه دیواری ها که مربوط به این ایام است را ملاحظه می فرمایید.

مدل جدید روزنامه دیواریروزنامه دیواری دهه فجرمدل روزنامه دیواریروزنامه دیواری دهه فجرمدل روزنامه دیواریروزنامه دیواری جدیدروزنامه دیواریعکس روزنامه دیواری مدل روزنامه دیواریتزیین روزنامه دیواریروزنامه دیواری بیست و دو بهمن

در اغلب نشریه دیواری هایی که با موضوع انقلاب و دهه فجر تهیه می گردند اغلب از شعارهای مختص بهمن سال ۵۷ و همچنین تصاویری زیبا و جذاب از آن روزها استفاده می گردد و از آنجایی که این نشریه دیواری ها اغلب توسط دانش آموزان و همچنین برای دیگر دانش آموزان تهیه می شود، اغلب سعی می گردد از مطالب و تصاویری که برای مقاطع مختلفی سنی و برای دانش آموزان قابل درک است استفاده گردد. در این بخش به معرفی چند مدل زیبا و جدید نشریه دیواری دهه فجر می پردازیم که با الگوبرداری از این مدل ها و همچنین استفاده از ایده های به کار برده شده در این مدل ها، می توانید انواع کاردستی دهه فجر و همچنین نشریه دیواری های مختلف را تهیه نمایید.

روزنامه دیواریمدل روزنامه دیواریساخت روزنامه دیواریمدل روزنامه دیواری انقلابساخت روزنامه دیواریروزنامه دیواری برای دهه فجرروزنامه دیواری دهه فجر جدیدساخت روزنامه دیواریکاردستی دهه فجر

مدل های متنوع و زیبای نشریه دیواری دهه فجر که مشاهده نمودید، نمونه کارهایی از دانش آموزان مختلف است که برای آشنایی بیشتر شما با طرح های اجرا شده و همچنین ایده گرفتن از آنها در این مطلب گردآوری نمودیم و امیدواریم با الگوبرداری از آنها زیباترین مدل های نشریه دیواری را تهیه نمایید. پیشنهاد می کنم با مراجعه به بخش کاردستی از دیگر طرح ها و مدل های زیبا و متنوع کاردستی های مناسب دانش آموزان و کودکان دیدن فرمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *