دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

معایب سراتو مونتاژ را بهتر بشناسید

  • محسن محمدی
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

خودرو سراتو یکی از تولیدی های شرکت سایپا می باشد که در رابطه با آن حرف و حدیث های زیادی به گوش می رسد. ما در این مقاله قصد داریم به معایب سراتو مونتاژ بپردازیم.

شرکت کیا یکی از خودرو ساز های کره ای می باشد که هر ساله شاهد رشد چشم گیر خودرو های مربوط به این شرکت می باشیم. شرکت سایپا قصد تولید یک مدل از خودرو های این شرکت یعنی سراتو را داشته است که ما در این مقاله قصد داریم به معایب سراتو مونتاژ شرکت سایپا بپردازیم تا علاقه مندان به خودرو های کره ای تفاوت این خودرو ها با خودرو ساخته شده توسط شرکت سایپا را متوجه باشند. تا در خرید خود دچار اشتباه نشوند. پس شما نیز اگر قصد دارید درباره معایب سراتو مونتاژ بیشتر بدانید می توانید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

معایب سراتو مونتاژ چیست؟

معایب سراتو مونتاژ

شما در زیر این مطلب مهمترین معایب و دلالی برای استفاده نکردن از خودرو سراتو را خواهید دید.

وضعیت کابین

معایب سراتو مونتاژ

شرکت خودرو سازی سایپا به منظور کم کردن قیمت فروش خودرو سراتو برخی از نکات مثبت این خودرو را به شکل نادرستی حذف کرده است. و همچنین در ساخت وسایل داخلی از جنس پلاستیک هایی استفاده کرده است که شما نمونه های آنها را در خودرو های بی کیفیت چینی ملاحظه می کنید. نقطه ضعف دیگری که برای سراتو سایپا می توان برشمرد استفاده از رویه پارچه ای برای صندلی می باشد که اصلا متناسب با این سطح از خودرو نمی باشد. توجه داشته باشید که جنس مواد به کار رفته در داخل کابین این خودرو شرکت سایپا در حد تولیدات ارزان قیمت می باشد.

حذف مهمترین آپشنها

سراتو شرکت سایپا

با حذف آپشن های ضروری خریداران این خودرو شرکت سایپا باید با اندک موارد موجود در این خودرو بسازند. این خودرو سایپا از لحاظ آپشن های مختلف حتی فاقد سانروف می باشد. همچنین در سراتوی اصلی آینه های برقی تاشو وجود دارد که این آپشن ها نیز در سراتوی سایپا حذف شده است. از جمله موارد دیگر که در این خودرو حذف گردیده است گرم کن های صندلی می باشد. همچنین از حذفی های دیگر که موجب افت کیفیت سراتوی سایپا شده است می توان به حذف استارت دکمه ای، ایربگ های جانبی، سنسور دنده عقب، دنده پشت فرمانی و … اشاره کرد.

  •  آرون گروپس

رانندگی با سراتو از معایب سراتو مونتاژ

طبق گفته استفاده کنندگان از سراتو سایپا این خودرو یک خودروی خشک می باشد. خشک بودن این خودرو را هنگامی که در دست اندازها قرار بگیرید بیشتر متوجه خواهید شد که این موضوع برای سرنشینان کاملا آزار دهنده خواهد بود.

ضعف رنگ و کیفیت مونتاژ

ویژگی های سراتو سایپا

همچنان که در دیگر خودرو های مونتاژ شده می توان دید کیفیت مونتاژ در ایران چنگی به دل نمی زند که این موضوع در خودرو سراتو سایپا نیز دیده می شود. هر چند کیفت مونتاژ در این خودرو نسبت به سایر خودروها بهتر می باشد ولی در مواردی دیده شده است که فاصله بین درب و پوشش آنها به گونه ای است که آب به داخل کابین نفوذ می کند. همچنین در کیفیت رنگ این خودرو سراتو سایپا و سراتو وارداتی می توان تفاوت محسوسی را مشاهده نمود. این گونه به نظر می آید که در فرایند رنگ کاری پراید و سراتو سایپا هیچ تفاوتی وجود نداشته است.

در پایان شما می توانید از لینک مقابل به تفاوت ساینا و تیبا پی ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *