دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بررسی گوشی هواوی y9 2019 و مشخصات این گوشی میان رده

  • محسن محمدی
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

یکی از شرکتهایی که همواره به تولید گوشی های می پردازد که در میان علاقه مندان به گوشی طرفداران خاص خود را پیدا می کند شرکت هواوی می باشد. ما در این مقاله به بررسی گوشی هواوی y9 2019 خواهیم پرداخت.

شما هم اگر از علاقه مندان مد در زمینه انواع گوشی موبایل هستید حتما تا کنون اسمی از گوشی هواوی y9 2019 شنیده اید. این مدل از گوشی که ساخته شرکت هواوی می باشد در سال ۲۰۱۹ رونمایی شده است. و در مدت زمان اندکی توانسته است جایگاه خود را در میان طرفداران خود پیدا کند. ما برای این که علاقه مندان به این مدل از گوشی بتوانند با تحقیقات کامل تر به خرید آن بپردازند تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی گوشی هواوی y9 2019 بپردازیم. از شما دعوت می کنیم که در ادامه مطلب همراه ما باشید.

گوشی هواوی y9 2019 و بررسی ویژگی های آن

گوشی هواوی y9 2019

گوشی هواوی y9 2019 که قوی ترین گوشی در بین مدل های سری وای به حساب می آید. رقیبی جدی برای دیگر گوشیها می باشد چرا که با داشتن مشخصاتی مشابه دارای قیمتی پایین تر است که خود مزیتی برای این مدل از گوشی خواهد بود.

طراحی ظاهری

مدل گوشی وای 9 از هواوی

گوشی y9 2019 میان رده هواوی به عنوان یک میان رده ای که کاملا از لحاظ ظاهری به روز شده است به بازار عرضه شد. در این مدل از گوشی استفاده از پلاستیک باعث کاهش هزینه نهایی این گوشی شده است همچنین در وزن کم آن نیز موثر بوده است. بخش پشتی این گوشی نیز از پلاستیک است که به دلیل داشتن ظاهری براق شبیه به شیشه می باشد. توجه داشته باشید که استفاده از پنل پلاستیکی نیاز به تقویت آنتن را از بین می برد و خود به خوبی در این زمینه کار می کند.

گوشی هواوی y9 2019 دارای نمایشگری می باشد که ۶.۵ اینچ سایز دارد و بالای این نمایشگر بریدگی وجود دارد که محل قرار گیری دوربین سلفی و اسپیکر آن می باشد. و در بخش پشتی دارای دوربین دوگانه می باشد که به طور عمودی قرار گرفته است و همچنین با داشتن برآمدگی کم به زیبایی و کارهایی آن افزوده است.

  •  آرون گروپس

گوشی هواوی y9 2019

سنسور اثر انگشت نیز در همان بخش پشتی گوشی هواوی y9 2019 قرار داده شده است که در جایگاه مناسبی قرار دارد. و به راحتی قابل دسترس است. این حسگر از دقت و سرعت بالاتری نیز نسبت به دیگر گوشیها برخوردار می باشد.

دوربین

این گوشی دارای دوربین اصلی با ۱۳ مگا پیکسل قدرت تصویر برداری می باشد. این سیستم از فوکوس خودکار استفاده می کند و فاقد لرزش گیر اوپتیکال است. دوربین دوم هم که برای اندازه گیری میزان عمق به کار رفته شده است دارای ۲ مگا پیکسل قدرت می باشد. توجه داشته باشید که دوربین گوشی هواوی y9 2019 نیز از هوش مصنوعی برای تشخیص مناظر بهره می برد و با روشن بودن این قابلیت می توان از آن استفاده نمود. این گوشی دارای دوربین سلفی می باشد که در شرایط نوری مناسب می توان انتظار تصاویر با کیفیت را از آن داشت.

نمایشگر

گوشی هواوی y9 2019

در نمایشگر این مدل از گوشی که کوچکترین حاشیه را در بین تمامی مدل های سری وای دارد از IPS LCD استفاده شده است. در این نمایشگر هنگام نمایش محتوای چند رسانه ای به خصوص زمانی که روشن باشد از کمی سایه انتظار می رود. هر چند باید گفت که این مقدار به گونه ای نیست که موجب آزار کاربران شود. رزولوشن پنل به کار رفته در این نمایشگر ۶.۵ اینچی ۱۰۸۰×۲۳۴۰ می باشد. و قابل توجه است که این نمایشگر حدود ۸۳ درصد از فضای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است.

با توجه به قیمتی که این مدل از گوشی دارد می توان انتظار چنین نمایشگر با کیفیتی را نیز داشت. با توجه به LCD بودن این نمایشگر زاویه دید قابل قبولی از آن انتظار می رود. اما در نمایش عمق رنگ و کنتراست نمی تواند به خوبی عمل نماید.

باتری گوشی هواوی y9 2019

بررسی گوشی وای 9y9 2019

این مدل از گوشی های هواوی به توجه به پردازنده ای که دارد نوید شارژ دهی خوبی برای باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت را می دهد. با توجه به آنچه شرکت هواوی گفته است این گوشی با یک بار شدن می تواند به ۹ ساعت دیدن فیلم یا بازی مدام و یا ۶۵ ساعت برای پخش موزیک و یا ۱۴ ساعت به وبگردی با شبکه ۴G بپردازد. شارژ این باتری نیز به وسیله یک آداپتور ۱۰ واتی که در جعبه آن تعبیه شده است به مدت بیش از ۲ ساعت طول می کشد ( دلایل شارژ نشدن گوشی).

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *