دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی حدیث میرامینی و عکس های خاص و متفاوت با همسرش

  • فاطمه میرزایی
  • ۸ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش می توانید بیوگرافی حدیث میرامینی بازیگر مطرح کشورمان به همراه کارنامه بازیگری و تصاویر جدید و منتشر شده وی را ببینید.

بیوگرافی حدیث میرامینی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر کشورمان را می خوانید، وی در ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش می باشد، برای آشنایی بیشتر با این بازیگر جوان و تماشای تصاویر دونفره با همسرش در ادامه همراه ما شوید.

بیوگرافی حدیث میرامینی و تصاویر وی در کنار همسرش

حدیث میر امینی هنرمند سرشناس کشورمان فرزند آخر خانواده ای شش نفره بوده و سه برادر بزرگتر از خودش دارد. پدر او کارمند بازنشسته بانک و مادرش خانه دار است.

بیوگرافی حدیث میرامینی

علاقه او به بازیگری از دوران کودکی اتفاق افتاد، هر چند که در همان دوران به پرستاری و نقاشی نیز علاقمند بود. بنابراین با شرکت در کلاس های بازیگری توانست در این راه قدم بردارد.

بیوگرافی کامل حدیث میرامینی

اولین فعالیت حرفه ای میر امینی در سال ۱۳۷۸ و بازی در سریال هویت بود و بعد از آن در سریال ها و مجموعه های تلویزیونی موفق زیادی ایفای نقش کرد. اما بازی در سریال پر بیننده دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده نقش زیادی در شهرت و دیده شدن وی داشت.

  •  آرون گروپس

سرگذشت حدیث میرامینی

سریال دلنوازان ملودرامی عاشقانه بود که از شبکه سه سیما پخش می شد و قصه زندگی چند جوان را روایت می کرد. در این مجموعه بازیگرانی همچون پرویز فلاحی پور، فریبا کوثری، فریده صابری، محمد حاتمی، زهره فکور صبور، شاهرخ استخری، سیاوش خیرابی، سحر قریشی، سمانه پاکدل، حدیث میر امینی، مهدی ماهانی و … ایفای نقش می کردند.

بیوگرافی دیده نشده حدیث میرامینی

حسین سهیلی زاده و مهران مهام دو کارگردان مورد علاقه حدیث میر امینی هستند و وی معتقد است که این دو نفر تاثیر زیادی در موفقیت و دیده شدنش داشته اند.

همسر حدیث میرامینی

حدیث میر امینی در سال ۱۳۹۵ با مجتبی رجبی معمار ازدواج کرد. همسر وی نیز بازیگر بوده و این دو در سریال «شب می گذرد» همبازی بودند.

زندگینامه جالب حدیث میرامینی

مجتبی رجبی معمار در ۱۳ تیر ۱۳۶۲ در تهران متولد شده است، وی دارای تحصیلات تئاتر بوده و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. او در سریال «فرزند صبح» دستیار کارگردان بود و بعد از آن وارد حرفه بازیگری شد.

بیوگرافی حدیث میرامینی

این زوج بازیگر مشهور، اخیرا صاحب یک فرزند پسر به نام بُرنا شدند، در زیر می توانید عکس اینستاگرامی این خانواده دوست داشتنی را که چند روز بعد از تولد فرزندشان ثبت شده است را ببینید.

سرگذشت حدیث میرامینی

مجتبی رجبی همسر حدیث میز امینی با انتشار این عکس نوشت ” عشقم دو تا شد، خانواده تر شدیم.”

اکنون که با بیوگرافی حدیث میرامینی آشنا شدید، می توانید عکس های این هنرپیشه مشهور ایرانی در ژست های مختلف و نیز تصاویر جدید وی در کنار همسرش را مشاهده کنید.

بیوگرافی حدیث میرامینی   عکس جدید حدیث میرامینی

زندگی نامه درباره حدیث میرامینی عکس و زندگینامه حدیث میرامینی

زندگی نوشته حدیث میرامینی عکس اینستاگرامی حدیث میرامینی

زندگی نامه و عکس حدیث میرامینی عکسی بامزه از کودکی حدیث میرامینی

بیوگرافی حدیث میرامینی+عکسحدیث میرامینی و همسرش

زندگینامه درباره حدیث میرامینی حدیث میرامینی و پانته آ پناهی ها

زندگینامه حدیث میرامینی عکسی از پشت صحنه سریال عشق تعطیل نیست

بیوگرافی از حدیث میر امینی عکس حدیث میرامینی

بیوگرافی حدیث میرامینی عکس جدید حدیث میرامینی و همسرش

بیوگرافی جامع حدیث میرامینی عکس زیبای حدیث میرامینی

بیوگرافی حدیث میرامینی حدیث میرامینی در کنار روناک یونسی و پسرش

بیوگرافی و زندگینامه حدیث میرامینی عکس و بیوگرافی حدیث میرامینی

بیوگرافی حدیث میرامینی عکس حدیث میرامینی در کنار همسرش

بیوگرافی و تصاویر حدیث میرامینی تیپ حدیث میرامینی در یک مراسم

بیوگرافی درباره حدیث میرامینی شهرام حقیقت دوست در کنار حدیث میرامینی و مجتبی رجبی

بیوگرافی حدیث میرامینی عکس دونفره حدیث میرامینی و همسرش

بیوگرافی متفاوت حدیث میرامینی حدیث میرامینی و برادرش

بیوگرافی خواندنی حدیث میرامینی عکسی از حدیث میرامینی و سحر قریشی

بیوگرافی جالب حدیث میرامینی تصویر اینستاگرامی حدیث میرامینی

بیوگرافی حدیث میرامینی

کارنامه بازیگری حدیث میر امینی

فیلم های سینمایی

شب حورا (۱۳۸۶)، ورود آقایان ممنوع (۱۳۹۰)، من و زیبا (۱۳۹۰)، مورچه ها (۱۳۹۲)، آااادت نمی کنیم (۱۳۹۴)، زار (۱۳۹۵)

بیوگرافی حدیث میرامینی

سریال ها و فیلم های تلویزیونی

هویت (۱۳۸۶)، گیلعاد (۱۳۸۷)، گل های گرمسیری (۱۳۸۷)، شب می گذرد (۱۳۸۷)، دلنوازان (۱۳۸۸)، زن بابا (۱۳۸۹)، سراب (۱۳۹۰)، ساختمان پزشکان (۱۳۹۰)، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (۱۳۹۰)، خداحافظ بچه (۱۳۹۱)، یه تیکه زمین (۱۳۹۱)، ستایش (۱۳۹۲)، همه چیز آنجاست (۱۳۹۳)، عشق تعطیل نیست (۱۳۹۴)، نیاز (۱۳۹۴)، زعفرانی (۱۳۹۴)، در جشتجوی آرامش (۱۳۹۶)، هیئت مدیره (۱۳۹۶)، سالهای دور از خانه (شبکه نمایش خانگی، ۱۳۹۷)، پناه آخر (۱۳۹۸)، قصیده شب بارانی، گزارش یک اعدام، رها، مرد، اتوبوس، دژ شوق، چشم خدا، قصه داود و قمری، پاپوش، آواز های مادرانه، نیمه شب، نگین، داستان ما و قصه تو، سرانجام، شیوا

بیوگرافی جذاب حدیث میرامینی

تئاتر

  • با جانی دپ در فتوشاپ (۱۳۹۱، سید علی هاشمی)
  • در پرواز های خروجی گم شد (۱۳۹۵، مهدی مشهور)
  • دور از دسترسی اطفال نگهداری شود (۱۳۹۶، مهدی پاشایی)

زندگینامه جدید حدیث میرامینی

سریال ستایش ۳

سریال ستایش با بازی بازیگران مطرحی همچون داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی پاکدل، نرگس محمدی، قربان نجفی، مهدی سلوکی، کیهان ملکی، شهرام پور اسد، مهتاج نجومی و … در سه فصل به روی آنتن شبکه سه سیما رفت، حدیث میر امینی ایفاگر نقش نازگل دختر ستایش و طاهر و نوه آقای فردوس در فصل دوم این مجموعه درام و پر مخاطب بود که در فصل ۳ به دلایل شخصی حضور نداشت و همین موضوع موجب انتشار شایعات زیادی پیرامون تغییر این بازیگر و عدم همکاری اش با این مجموعه شد که وی در پستی اینستاگرامی، ضمن تکذیب شایعات به ارائه توضیحاتی در این باره پرداخت که در زیر می خوانید :

حدیث میرامینی در ستایش 3

سلام دوستان با پخشِ فصلِ سوم سریال ستایش راجع به عدم حضور من خیلی سوال پرسیده شده، خودم رو موظف دونستم توضیح بدم که ؛علت نپذیرفتن همکاری مجدد و نبود من کنار دوستان فقط و فقط به انتخاب شخصی بنده راجع به نقش و نداشتن زمان مناسب برای همکاری مربوط می شود و مبنی بر هیچ گونه مشکلی با کارگردان عزیز و محترم  این مجموعه نبوده ( لازم به ذکر است که من تجربه ی بازی در سریال موفق (در جستجویِ آرامش ) رو اخیراً با جناب سلطانی داشتم )

ممنونم از لطفی که همگی نسبت بهم دارید و عذر خواهی از دوستانی که ابراز ناراحتی کردن نسبت به این ماجرا و نبود من آرزوی موفقیت برای این تیم و بازیگر جدید نقش نازگل به امید اتفاقات خوب…

جدیدترین تصاویر حدیث میر امینی

در این بخش از زندگینامه حدیث میز امینی بازیگر بی حاشیه و موفق سینما و تلویزیون کشورمان، مجموعه جدیدی از تصاویر وی بعد از مادر شدنش را در اینجا به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

گالری عکسهای حدیث میرامینی شرح حال زندگی حدیث میرامینی تصاویر حدیث میرامینی زندگی نوشته درباره حدیث میرامینی زندگی نوشته و تصاویر حدیث میرامینی تصاویر و بیوگرافی حدیث میرامینی زندگی نوشته جالب حدیث میرامینی زندگی نوشته متفاوت حدیث میرامینی زندگی نوشته کامل حدیث میرامینی زندگی نوشته در مورد حدیث میرامینی جدیدترین بیوگرافی حدیث میرامینی

در این بخش از معرفی زندگینامه هنرمندان، بیوگرافی حدیث میرامینی بازیگر جوان و آینده دار کشورمان را به اشتراک گذاشتیم که امیدواریم مورد توجه علاقمندان و دوستداران وی قرار گرفته باشد. در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین تصاویر و اخبار پیرامون بازیگران داخلی و خارجی به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *