دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بررسی سامسونگ گلکسی a50 و قابلیت های این میان رده محبوب

  • محسن محمدی
  • ۸ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

شما هم اگر اهل مد در زمینه انواع گوشی موبایل هستید و با انواع گوشی های سامسونگ آشنا هستید. حتما با گوشی سامسونگ گلکسی a50 نیز آشنایی نسبی خواهید داشت. ما در این مقاله به بررسی ویژگی های این گوشی می پردازیم.

همان گونه که شما مطلع هستید شرکت سامسونگ در زمینه تولید انواع وسایل برقی نظیر تلویزیون، گوشی موبایل و … در حال فعالیت می باشد. و همواره در حال عرضه کردن نسخه های جدیدی از محصولات گوشی موبایل خود است. ما در این مقاله قصد داریم به نسخه ای از گوشی موبایل یعنی سامسونگ گلکسی a50 که در بین افراد مختلف طرفداران خاص خود را دارد. می پردازیم. شما هم اگر علاقه مند به محصولات شرکت سامسونگ می باشید می توانید در این مقاله همراه ما باشید. تا بتوانید از ویژگی های این نسخه پر طرفدار گوشی آگاهی پیدا کنید.

سامسونگ گلکسی a50  و انواع ویژگی های منحصر به فردی که دارد

سامسونگ گلکسی a50

شرکت سامسونگ در اوایل هر سال میلادی اقدام به عرضه گوشی های میان رده ای می کند. تا از این طریق بتواند حمایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید. با توجه به انواع بسیار سری A این گوشیها ما بر آن شدیم تا به بررسی مشخصات گلکسی a50 بپردازیم. در ادامه مطلب مهمترین این ویژگی های آورده شده است.

طراحی سامسونگ گلکسی a50

جدید ترین گوشی های سامسونگ

از آنجا که انواع برند های سازنده گوشی در هر بار که نسخه جدید از مدل های گوشی خود را روانه بازار می کنند قصد دارند تا تفاوت های عمده ای را در آنها ایجاد کنند باید به شما بگوییم که گوشی سامسونگ گلکسی a50 به خوبی توانسته است این تفاوت ها را نشان دهد. این مسئله به این معنی است که سازندگان این برند از گوشی های محبوب علاوه بر تجهیزات فنی به فکر ظاهر این گوشی نیز افتاده اند. و قصد دارند از لحاظ ظاهری نیز با دیگر برند های موجود در بازار رقابت کنند.

در این طراحی لبه های کناری دستگاه به صورت منحنی در آمده است و چهار گوشه آن نیز انحنا لازم برای راحت تر قرار گرفتن در دست را داراست. بخش پشتی این گوشی نیز از پلاستیک با کیفیتی ساخته شده است که می تواند جایگزین مناسبی برای دیگر اجناس باشد. یکی از نکاتی که در سامسونگ گلکسی a50 جلب توجه می کند این است که سنسور اثر انگشت آن از قسمت پشتی به بخش زیرین نمایشگر منتقل شده است. که از یک نور سبز رنگ برای شناسایی اثر انگشت استفاده می شود. و در قسمت پشتی این گوشی دوربین سه گانه آن به همراه فلش LED به طور عمودی در کنار هم قرار گرفته اند.

صفحه نمایش گلکسی a50

شیک ترین مدل های گوشی سامسونگ

  •  آرون گروپس

نمایشگر این گوشی به ۶.۴ اینچی سوپر امولد فول اچ دی پلاس تجهیز شده است. توجه می شود که این نسخه از گوشی دارای صفحه نمایشگر بزرگی نسبت به گوشی های مدل قبلی خود می باشد. در زمینه کیفیت، این نوع نمایشگر در نوع خود بی نظیر عمل می کند و شرایط مناسبی را از لحاظ بصری برای کاربران ایجاد می کند. در صورتی که از زوایای مختلف به صفحه نمایش این گوشی نگاه شود یا حتی زیر نور خورشید به آن توجه شود می توان همان کیفیتی را انتظار داشت که در حالت معمول به آن نگاه می شود. همچنین شرکت سامسونگ پوششی را بر روی این نمایشگر چسبانده که از آن در برابر ضربات احتمالی محافظت می کند.

رابط کاربری و نرم افزار گلکسی a50

انواع مدل های گوشی سامسونگ

سامسونگ گلکسی a50 از لحاظ سیستم عاملی به به روز ترین نسخه اندروید مجهز است. اکثر بخش های نرم افزار آن همانند گوشی گلکسی S10 می باشد و تفاوت آنچنانی در آن مشاهده نمی شود.

باتری

محصول سامسونگ گلکسی a50 یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را دارد که وظیفه انرژی رسانی به این گوشی پر طرفدار را دارد. این باتری از فناوری شارژ ۱۵W پشتیبانی می کند. و با یک بار شارژ شدن به مدت یک روز کامل دستگاه را قادر است روشن نگه دارد.

کیفیت دوربین

سامسونگ گلکسی a50

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه دوربین سه گانه آن می باشد. در قیمت پشتی این دستگاه سه دوربین مشاهده می شود که هر یک نقش به خصوصی را ایفا می کند. دوربین اصلی دارای سنسور ۲۵ مگا پیکسل است و دوربین ثانویه نیز از یک دوربین ۸ مگا پیکسل بهره می برد. و دوربین سوم که برای عمق بخشیدن به تصاویر استفاده می شود دارای ۵ مگا پیکسل است. با توجه به خصوصیات گفته شده کاربران می توانند میزان تار بودن بک گراند تصاویر را مشخص کنند. افرادی نیز که مایل به استفاده از انواع عکس های سلفی هستند می توانند از دوربین ۲۵ مگا پیکسل که در جلوی گوشی تعبیه شده است بهره مند شوند.

تجزیه و تحلیل سخت افزار گلکسی a50

سامسونگ گلکسی a50

با توجه به این که سامسونگ گلکسی a50 دارای چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ می باشد می تواند توان پردازشی این گوشی را بر عهده بگیرد. این محصول دارای هشت هسته پردازشی می باشد که وظیفه انجام مسائل پردازشی را بر عهده دارد. چهار هسته آن برای انجام پردازش های سنگین تر و چهار هسته دیگر برای انجام پردازش های سبک مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این دستگاه دارای یک چیپ Mali-G72 گرافیکی است که پردازش کارهای گرافیکی را بر عهده خواهد داشت.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *