دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی رامبد جوان و گذری به تمام پستی و بلندی های زندگی وی + عکس

  • فاطمه میرزایی
  • ۱ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

رامبد جوان هنرپیشه و کارگردان معروف و همسر نگار جواهریان بازیگر شناخته شده ایرانی می باشد، در ادامه بیوگرافی رامبد جوان را می خوانید.

در این مطلب بیوگرافی رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری برنامه خندوانه را مرور می کنیم. وی در ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران متولد شده است. در ادامه می توانید کارنامه هنری به همراه عکس های وی و همسرش را ملاحظه نمایید.

بیوگرافی رامبد جوان به همراه تصاویر شخصی وی

رامبد جوان هم اکنون ۴۷ سال دارد. وی اصالتا ترک بوده، در یک خانواده سنتی به دنیا آمده و دارای یک خواهر بزرگتر به نام پوپک می باشد.

 بیوگرافی و زندگینامه رامبد جوان

پدر و مادر رامبد هر دو شاغل بودند، بنابراین مسئولیت نگهداری وی در دوران کودکی بر عهده پرستاری مسن لری و مهربان به نام نه نه مریم بوده و علاقه زیادی بین آنها وجود داشت.

 بیوگرافی رامبد جوان

فعالیت هنری رامبد جوان از تئاتر شروع شد و حضور وی در یک اپیزود از سریال پر طرفدار «همسران» با کارگردانی بیژن بیرنگ و بازی بازیگرانی همچون مهرانه مهین ترابی، فردوس کاویانی، الهام پاوه نژاد و فرهاد جم موجب شد تا توجه کارگردان را جلب کرده و برای بازی در سریال «خانه سبز» در سال ۱۳۷۵، از او دعوت نماید تا در کنار بازیگران مطرح و توانمندی همچون خسرو شکیبایی، مهرانه مهین ترابی، حمیده خیرآبادی، داریوش اسدزاده، آتنه فقیه نصیری، اکرم محمدی و … به ایفای نقش بپردازد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 بیوگرافی جدید رامبد جوان

این سریال پربیننده و محبوب که با همکاری مشترک بیژن بیرنگ و مسعود رسام تهیه شده بود، نقش زیادی در شهرت وی داشت و بعد از آن برای بازی در نقش امین عباسی در سریال تاریخی «ولایت عشق» ساخته مهدی فخیم زاده پذیرفته شد. سپس بازی در سریال «کت جادویی» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و همکاری دوباره با آتنه فقیه نصیری را تجربه کرد.

 بیوگرافی متفاوت رامبد جوان

رامبد جوان در کنار بازیگری، کارگردانی مجموعه های تلویزیونی زیادی مثل گم گشته، نشانی، مسافران، توطئه فامیلی، برنامه خندوانه و در سینما نیز فیلم هایی همچون اسپاگتی در هشت دقیقه، ورود آقایان ممنوع، دختر آدم پسر حوا، نگار و قانون مورفی را برعهده داشته است.

ازدواج رامبد جوان

در بیوگرافی رامبد جوان آمده است، وی در سال ۱۳۸۳ با ماندانا روحی ازدواج کرد، اما این ازدواج سرانجامی نداشت و به طلاق منجر شد. وی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی بازیگر مشهور کشورمان پیوند زناشویی بست، اما این ازدواج هم سرانجامی نداشته و آنها در سال ۱۳۹۳ به صورت توافقی از هم جدا شدند.

 بیوگرافی و عکس رامبد جوان

تا اینکه رامبد جوان در سال ۱۳۹۵ و دو سال بعد از جدایی اش، با نگار جواهریان هنرپیشه کشورمان ازدواج کرد، آنها مراسم ازدواج خود را در یونان برگزار کردند و هم اکنون نیز منتظر تولد دخترشان می باشند.

 بیوگرافی جالب رامبد جوان

تعطیلی برنامه خندوانه

رامبد جوان در مورد ساخت فصل پنج خندوانه در یکی از مصاحبه هایش گفته؛

“حرفه ما طوری است که همه وقت‌ مان را می‌ گیرد، اما الویت من خانواده‌ ام است و تصمیم دارم خانواده‌ ام را گسترش دهم. هر کسی در زندگی‌ اش الویت دارد و من هم دوست دارم از این به بعد وقت بیشتری در کنار همسر و فرزندم داشته باشم به همین خاطر خندوانه در فصل پنجم فعلا تا یکسال آینده تولید نخواهد شد.”

 بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان، اخیرا به کانادا سفر کرده اند و گویا قرار است فرزندشان را در آنجا به دنیا آورند. انتشار عکسی مخفیانه از پوشش نامناسب نگار جواهریان در کنار همسرش رامبد جوان، موجب ایجاد حواشی تازه ای برای این دو نفر شده است که واکنش های زیادی را به همراه داشته است.

 بیوگرافی درباره رامبد جوان

اکنون بعد از خواندن بیوگرافی رامبد جوان ، دعوت می نماییم تا از مجموعه عکس های جدید و متنوع منتشر شده از وی دیدن نمایید.

 بیوگرافی کامل رامبد جوانعکس رامبد جوان و نگار جواهریان در کنار هم

 بیوگرافی رامبد جوانرامبد جوان و اکبر عبدی     بیوگرافی خواندنی رامبد جوانجشن تولد رامبد جوان در برنامه خندوانه    بیوگرافی رامبد جوانرامبد جوان و نگار جواهریان در کنسرت مهران مدیری

 بیوگرافی رامبد جوانعکسی از حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه

 بیوگرافی رامبد جوان+عکس عکس دو نفره رامبد جوان و همسرش در جشنواره فیلم فجر

 بیوگرافی جذاب رامبد جوان+عکس   رامبد جوان و همسرش در کنار نوید محمدزاده

زندگی نوشته رامبد جوانعکس جالب رامبد جوان   زندگی نامه و تصاویر رامبد جوانعکس شهاب حسینی و رامبد جوان

 بیوگرافی رامبد جوانعکسی از جوانی رامبد جوان

 بیوگرافی رامبد جوان

فیلم شناسی رامبد جوان

فیلم های سینمایی

قانون مورفی (کارگردان و بازیگر، ۱۳۹۷)، نگار (کارگردان، ۱۳۹۵)، آزادی مشروط (۱۳۹۲)، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران (۱۳۹۲)، پریدن از ارتفاع کم (۱۳۹۳)، نیکان و بچه غول (۱۳۹۱)، گناهکاران (۱۳۹۱)، آزمایشگاه (۱۳۹۰)، دختر شاه پریون (۱۳۸۹)، دیو و دلبر (۱۳۸۹)، ورود آقایان ممنوع (کارگردان، ۱۳۸۹)، پسر آدم، دختر هوا (بازیگر و کارگردان، ۱۳۸۸)، شبی در تهران (۱۳۸۷)، جعبه موسیقی (۱۳۸۶)، زن بدلی (۱۳۸۵)، سوغات فرنگ (۱۳۸۵)، نسل جادویی (۱۳۸۵)، اسپاگتی در هشت دقیقه (بازیگر و کارگردان، ۱۳۸۳)، مکس (۱۳۸۳)، صورتی (۱۳۸۲)، سیندرلا (۱۳۷۹)، مومیایی ۳ (۱۳۷۸)، کمکم کن (۱۳۷۶)، پشت دیوار شب (۱۳۷۶)

زندگی نامه از رامبد جوان+عکس

مجموعه های تلویزیونی

خندوانه (مجری و کارگردان، ۱۳۹۶ – ۱۳۹۳)، پژمان (بازیگر مهمان، ۱۳۹۲)، کلاه قرمزی ۹۲( بازیگر مهمان)، گپ (مجری و کارگردان، ۱۳۹۱)، ساختمان پزشکان (بازیگر مهمان، ۱۳۹۰)، توطئه فامیلی (کارگردان، ۱۳۸۹)، مسافران (بازیگر و کارگردان، ۱۳۸۸)، نشانی (بازیگر و کارگردان، ۱۳۸۷)، تله فیلم آسفالت (بازیگر و کارگردان، ۱۳۸۲)، باغ انگور (کارگردان، ۱۳۸۲-۱۳۸۱)، گمگشته (کارگردان، ۱۳۸۰)، ولایت عشق (۱۳۷۹)، کت جادویی (۱۳۷۷)، هتل (بازیگر مهمان، ۱۳۷۷)، جمعه بازار (۱۳۷۷)، تولدی دیگر (نویسنده فیلمنامه اولیه، ۱۳۷۶)، در همین حوالی (نویسنده، ۱۳۷۶)، سرزمین سبز ( ۱۳۷۶)، خانه سبز (۱۳۷۵)، نوعی دیگر (۱۳۷۵-۱۳۷۴)، فروشگاه (۱۳۷۴)، همسران (۱۳۷۴)، نوروز ۷۴ (۱۳۷۴)، صرفه جویی آب (۱۳۷۳)

زندگی نامه جالب رامبد جوان

نمایش خانگی

شام ایرانی (۱۳۹۰)، کوچه مروارید (۱۳۹۳)

زندگینامه رامبد جوان+عکس

جوایز و افتخارات

  • برنده جایزه بهترین کارگردانی از بیستمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۸۴ برای فیلم سینمایی اسپاگتی در هشت دقیقه
  • برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱ برای فیلم سینمایی گناهکاران
  • برنده جایزه بهترین برنامه تلویزیونی از پانزدهمین جشن حافظ در سال ۱۳۹۴ برای برنامه خندوانه
  • کاندید بهترین مجری تلویزیونی از شانزدهمین جشن حافظ در سال ۱۳۹۵ برای اجرا در برنامه خندوانه
  • کاندید بهترین کارگردانی از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۵ برای فیلم سینمایی نگار
  • کاندید سومین جوایز برنامه تلویزیونی سه ستاره در سال ۱۳۹۵

زندگینامه رامبد جوان

امیدواریم مطالعه بیوگرافی رامبد جوان و تماشای عکس های وی برای علاقمندان و دوستداران وی جذاب بوده باشد، شما دوستان عزیز همواره می توانید با مراجعه به قسمت عکس بازیگران از جدیدترین عکس ها و نیز حواشی پیرامون زندگی شخصی و کاری هنرمندان و افراد مشهور ایرانی و خارجی دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *