دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی نگار جواهریان و عکس های جالب وی و همسرش رامبد جوان از نگاه دوربین های مختلف

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

نگار جواهریان بازیگر موفق سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان می باشد که تا کنون بازی های درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است، در اینجا بیوگرافی نگار جواهریان را مرور می کنیم.

بیوگرافی نگار جواهریان هنرپیشه مشهور سینما و تلویزیون ایران به همراه تصاویر وی در ژست های متفاوت و نیز عکس های دو نفره وی با همسرش را می توانید در ادامه این مطلب ملاحظه نمایید.

بیوگرافی نگار جواهریان و عکس های دونفره وی با همسرش

نگار جواهریان در ۲۲ دیماه ۱۳۶۱ در تهران متولد شده و دارای دو خواهر و یک برادر می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس طراحی صحنه از دانشگاه هنر و معماری آزاد است. پدرش مهندس راه و ساختمان بود که در سال ۱۳۹۷ در گذشت، او به دلیل علاقه اش به هنر و سینما، در مالکیت سینما تئاتر کوچک شریک شده بود. ضمن اینکه پدر بزرگ نگار جواهریان نیز از آن عشق به سینما های قدیمی شناخته می شد.

بیوگرافی نگار جواهریان

او بازیگری را از سن ۱۳، ۱۴ سالگی در مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان فراگرفت و از سن ۱۵ سالگی با انجام بازی های تئاتر شهر فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد، بازی وی در فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» به کارگردانی رسول صدرعاملی اولین فیلم سینمای اش محسوب می شود.

زندگی نوشته کامل نگار جواهریان

او به خاطر بازی خوبش در فیلم سینمایی طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر و نیز تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن از جشن خانه سینما شد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه جدید نگار جواهریان

نقش آفرینی او در سریال پر بیننده «زیر تیغ» به کارگردانی محمدرضا هنرمند و با بازی در کنار بازیگران شناخته شده ای مثل پرویز پرستویی، فاطمه معتمد آریا، آتیلا پسیانی، کوروش تهامی، الهام حمیدی، سیاوش طهمورث، شبنم مقدمی، رامین راستاد، ترلان پروانه و … در شهرت وی در تلویزیون نقش زیادی داشت.

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان علاوه بر بازیگری، در زمینه عکاسی و خبرنگاری نیز فعالیت داشته و حتی ترجمه نمایشنامه «خیانت» هارولد پینتر را با همکاری تینوش نظم جو برعهده داشته، همچنین او در ترانه آنونس فیلم سینتمایی «بوسیدن روی ماه» نیز همکاری داشت.

زندگی نوشته متفاوت نگار جواهریان

یکی دیگر از علایق نگار جواهریان، نویسندگی می باشد، اما وی حرفه بازیگری را مقدم تر بر هر کاری دانسته و به همین خاطر، همه تمرکزش را بر روی آن گذاشته است، همچنین او فعالیت هایی نیز در زمینه دوبلوری داشته است که از آن جمله می توان به دوبلوری فیلم کمپ ایکس ری ۲۰۱۴ اشاره کرد.

ازدواج نگار جواهریان

نگار جواهریان در سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان ازدواج کرد، آنها مراسم ازدواجشان را در شهر یونان و در حضور چند بازیگر و سینماگر شاخص برگزار کردند. رامبد جوان اولین بار خبر رسمی ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه سه ستاره احسان علیخانی اعلام کرد.

بیوگرافی خواندنی نگار جواهریان

نگار جواهریان در اسفند ۱۳۹۷ با انتشار ویدئویی، خبر از بچه دار شدن خود و رامبد جوان داد و روز بعد رامبد جوان نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش این خبر را تایید کرد، فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان دختر است و آنها هم اکنون ماه های پایانی تولد دخترشان را به انتظار می کشند.

بیوگرافی دیده نشده نگار جواهریان

اخیرا رامبد جوان و همسرش به کانادا سفر کرده اند که انتشار عکسی جنجالی از حجاب نامناسب نگار جواهریان در خارج از کشور، آنها را درگیر حواشی تازه ای کرده است.

بیوگرافی نگار جواهریان

اکنون بعد از خواندن بیوگرافی نگار جواهریان می توانید عکس های وی به همراه کارنامه هنری اش را مشاهده کنید.

بیوگرافی نگار جواهریانعکس نگار جواهریان هنرپیشه ایرانی

بیوگرافی از نگار جواهریان هنرپیشه سینماصابر ابر در کنار نگار جواهریان

زندگی نامه وتصاویر نگار جواهریانلباس متفاوت نگار جواهریان در جشنواره آسیا پاسفیک

  زندگی نامه و عکس های نگار جواهریانعکس جدید نگار جواهریان  بیوگرافی نگار جواهریاننگار جواهریان و نیکی کریمی

زندگینامه خواندنی نگار جواهریانعکس نگار جواهریان    سرگذشت نگار جواهریانعکس نگار جواهریان و همسرش

بیوگرافی نگار جواهریان   نگار جواهریان و رامبد جوان

بیوگرافی جدید از نگار جواهریانعکس یادگاری رامبد جوان و همسرش با مهناز افشار  بیوگرافی نگار جواهریان+تصاویر  ژست نگار جواهریان در یک مراسم

زندگینامه نگار جواهریانعکسی از نگار جواهریان بازیگر ایرانی

بیوگرافی و عکس نگار جواهریانعکس و بیوگرافی نگار جواهریان

بیوگرافی و زندگینامه نگار جواهریانتیپ شیک و زمستانی نگار جواهریان

بیوگرافی نگار جواهریاننگار جواهریان در کنار خواهرانش   بیوگرافی درباره نگار جواهریاننگار جواهریان و رامبد جوان در جشنواره فجر

بیوگرافی متفاوت نگار جواهریانسلفی رامبد جوان و همسرش با عادل فردوسی پور  بیوگرافی نگار جواهریانعکس نگار جواهریان و باران کوثری

بیوگرافی جالب نگار جواهریانعکس و زندگینامه نگار جواهریان

بیوگرافی جدید نگار جواهریانعکسی از کودکی نگار جواهریان در کنار خواهرانش

بیوگرافی نگار جواهریاننگار جواهریان و پدرش

بیوگرافی نگار جواهریان

کارنامه بازیگری نگار جواهریان

فیلم های سینمایی

مجبوریم (۱۳۹۸)، طلا (۱۳۹۷)، گرگ بازی (۱۳۹۵)، دوئت (۱۳۹۴)، نگار (۱۳۹۴)، اعترافات ذهن خطرناک من (۱۳۹۳)، قندون جهیزیه (۱۳۹۳)، پریدن از ارتفاع کم (۱۳۹۳)، ملبورن (۱۳۹۲)، حوض نقاشی (۱۳۹۱)، آشغال های دوست داشتنی (۱۳۹۱)، قصه ها (۱۳۹۰)، بی خود و بی جهت (۱۳۹۰)، اینجا بدون من (۱۳۸۹)، یه حبه قند (۱۳۸۹)، هیچ (۱۳۸۹)، طلا و مس (۱۳۸۷)، شبانه روز (۱۳۸۷)، کتاب قانون (۱۳۸۷)، شیرین (۱۳۸۶)، تنها دو بار زندگی می کنیم (۱۳۸۶)، صد سال به این سال ها (۱۳۸۶)، جعبه موسیقی (۱۳۸۶)، نسل جادویی (۱۳۸۵)، پابرهنه در بهشت ۰۱۳۸۴)، خوابگاه دختران (۱۳۸۳)، چند تار مو (۱۳۸۲)، قدمگاه (۱۳۸۲)، خوابگاه دختران (۱۳۸۰)

زندگی نوشته نگار جواهریان

مجموعه های تلویزیونی

کلاه قرمزی ۹۳ (مهمان برنامه، ۱۳۹۳)، کلاه قرمزی ۹۰ (مهمان برنامه، ۱۳۹۰)، زیر تیغ (۱۳۸۵)، این راهش نیست (۱۳۸۲)، باران عشق (۱۳۸۰)، تله فیلم ستاره های سوخته (۱۳۸۹)، فیلم کوتاه همین یک ساعت پیش (۱۳۸۹)

بیوگرافی و تصاویری از نگار جواهریان

تئاتر

نام برده، آهواره، نمی توانیم راجع بهش حرف بزنیم، ایوانف آنتون چخوف، دیوار چهارم، دیوان تیاترال، قرمز و دیگران، شهرهای نامرئی، بدون خداحافظی، ایوانف، رویاها و کابوس های زنانه، گل های شمعدانی، تهران، خون خشک، سبزی تازه، ۱۷ دی کجا بودی، دن کیشوت

زندگینامه نگار جواهریان+تصاویر

جوایز و افتخارات وی

  • دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس از چهارمین جشن منتقدان در سال ۱۳۸۹
  • دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس از چهاردهمین جشن خانه سینما در سال ۱۳۸۹
  • دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۸
  • دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم تنها دو بار زندگی می کنیم از جشنواره اوسیان سینه فن در سال ۱۳۸۸
  • دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم اینجا بدون من از پانزدهمین جشن خانه سینما در سال ۱۳۹۰
  • کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم حوض نقاشی از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱
  • برنده جایزه پروین به طور مشترک با لیلا حاتمی و ترانه علیدوستی در سال ۱۳۹۱
  • کاندید جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم حوض نقاشی از هفدهمین دوره جشنواره فیلم آسیا پاسفیک در سال ۱۳۹۳

بیوگرافی از نگار جواهریان

امیدواریم از مطالعه بیوگرافی نگار جواهریان لذت برده باشید، شما دوستان عزیز همواره می توانید با کلیک بر روی قسمت عکس بازیگران از جدیدترین تصاویر و نیز بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی مورد علاقه تان دیدن کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *