دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ایده های ساخت کاردستی موش زیبا و بامزه مخصوص کودکان

  • زهرا خانزاده
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

برای علاقمندان به هنر ساخت عروسک و یا کاردستی به شکل حیوانات تصمیم گرفتیم این مطلب از آرگا را به ساخت کاردستی موش اختصاص دهیم، امیدواریم بتوانیم با ارائه مدل های متفاوت موش ساخته شده با وسایل مختلف، نظر شما عزیزان را جلب نماییم.

اغلب افراد و بخصوص کودکان با دیدن موش ها و یا از نزدیک شده به آن ها با وجودی این که دارای جثه کوچکی هستند، بسیار وحشت دارند. بهترین راهکار برای از بین رفتن ترس کودکان ساخت کاردستی موش می باشد. از این رو در ادامه این بخش می توانید با نحوه ساخت موش کاغذی آشنا شوید.

 آموزش تصویری ساخت کاردستی موش با کاغذ

شیوه های متفاوتی برای ساخت موش وجود دارد و با استفاده از وسایل مختلف می توان این حیوان را به شکل های بسیار بامزه و فانتزی بسازید. به همین منظور در ادامه می توانید با شیوه ساخت موش کاغذی آشنا شوید. البته شما علاوه بر استفاده از کاغذ برای ساختن این نوع مدل کاردستی موش باید از وسایل دیگری همچون چسب، قیچی، مداد یا ماژیک، چشم عروسکی و نخ کاموا ضخیم نیز استفاده کنید.

ایده های شیک برای ساخت کاردستی به شکل موشموش کاغذی

وسایل مورد نیاز برای ساخت موش وسایل لازم برای ساخت موش کاغذی

ایده های جالب برای ساخت کاردستی به شکل موشبرش کاغذ به شکل قلب و دولا کردن آن از وسط برای ساخت بدن موش

آموزش ساخت موشنحوه آماده کردن و تزیین دم موش

  •  آرون گروپس

آموزش سریع ساخت موشمتصل کردن دم موش به بدن موش با استفاده از چسب

کادرستی موش آموزش تصویری ساخت موش با کاغذ

ساخت موش دست ساز و بامزه با وسایل ساده

با استفاده از وسایل ساده همچون کاغذ رنگی، مقوا، نمد، گیره و حتی وسایل دور ریختنی نظیر پوست گردو، برگ خشک شده درختان، ظروف یکبار مصرف، رول دستمال کاغذی و … می توان موش را در مدل های مختلف ساخت. از این رو در ادامه، نمونه هایی از انواع موش ساخته شده با این وسایل را به اشتراک گذاشته ایم، که به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از این موش های دوست داشتنی و بامزه دیدن کنید. روش ساخت این نوع کارهای دست ساز بسیار ساده می باشد و با مشاهده تصاویر و البته کمی دقت می توان این کارهای دستی ها را ساخت و یا این که روش درست کردن آن ها را به کودکان آموزش داد، تا بتوانند با دستان کوچک خود آثاری زیبا را خلق کنند. انجام این قبیل کارها علاوه بر سرگرم شدن کودکان، در جهت شکوفایی استعداد و خلاقیت شان نیز  می تواند بسیار موثر می باشد.

ایده جدید برای ساخت موشساخت خلاقانه موش با مقوا

کادرستی موشساخت ماسک حیوانات با کاغذ برای کودکان

ایده شیک برای ساخت موشموش کاغذی ساده و زیبا

ایده جالب برای ساخت موشساخت کاردستی کودکانه با وسایل ساده

خاص ترین ایده ها برای ساخت موشساخت موش بامزه با کاغذ رنگی

مدل های متفاوت ساخت موشساخت موش کاغذی برای کودکان

مدل های دوست داشتنی ساخت موش ساخت موش به رنگ بنفش

ایده های جذاب برای ساخت کاردستی به شکل موشخلاقیت در ساخت انواع موش

کادرستی خلاقانه موشساخت موش نمدی بامزه برای کودکان

  کادرستی موشموش نمدی قرمز رنگ

ایده جذاب برای ساخت موش عروسک نمدی زیبا به شکل موش فانتزی و بامزه

ساخت انواع موش با استفاده از نمد

شیک ترین ایده ها برای ساخت موشساخت کاردستی با گیره به شکل حیوان بامزه و دوست داشتنی

زیباترین ایده ها برای ساخت موشساخت موش با پوست گردو

کادرستی جالب موش ساخت موش با برگ درختان

ایده های جدید برای ساخت کاردستی به شکل موش  کاردستی نشانگر کتاب با طرح فانتزی فانتزی و خلاقانه

مدل های ساده ساخت موشساخت موش با ظروف یکبار مصرف

ایده خاص برای ساخت موشکاردستی با رول دستمال کاغذی با ایده های خلاقانه برای کودکان

مدل های جدید ساخت موش

انواع خلاقیت جدید ساخت موش

کاردستیها از جمله سرگرمی های سالم و هیجان انگیز هستند که از طریق آن می توان چیز های زیادی به کودک آموزش داد، بنابراین در اغلب مهدکودک ها و نیز مدارس از کاردستیها و خلاقیت های مختلف به عنوان یکی از روشهای آموزشی موثر برای یادگیری نکات درسی یا رفتاری به کودک مورد استفاده قرار می گیرد، بچه ها معمولا علاقه زیادی به درست کردن کاردستیهای مختلف دارد، حال می توانید با در اختیار قرار دادن طرح های آسان در اختیار کودک، انجام این کار را شروع کرده تا وی در آینده به درست کردن طرح ها و ایده های سخت تر مشتاق و تشویق شود. در ادامه می توانید تصاویر جدیدتری از کاردستیهای بامزه موش را ملاحظه نمایید و الگو بگیرید.

ایده ساخت موش

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ ایده های جذاب و متنوع زیادی برای ساخت کاردستیهای موش وجود دارد که با داشتن کمی ذوق و خلاقیت و دقت در تصاویر ارائه شده و نیز با استفاده از ساده ترین وسایل, اقدام به درست کردن کاردستیهای جذاب موش نمایید، در ادامه تصاویر جدیدتری از انواع خلاقیت ساخت موش های فانتزی و محبوب کودکان را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد توجهتان قرار گیرند.

خلاقیت ساخت موش کاغذی تصاویر خلاقیت موش کاردستیهای موش نمدی کاردستیهای موش فانتزی انواع خلاقیت موش کاردستیهای موش کاردستیهای موش زیبا کاردستی موش فانتزی ساخت موش فانتزی روشی از ساخت موش مدلی از ساخت موش کاردستی موش خلاقانه

ضمن سپاس از همراهیتان با این بخش، امیدواریم با الگو برداری از انواع کاردستی موش ارائه شده بتوانید مدل موش دلخواه خود را به راحتی و به زیباترین شکل بسازید و در اختیار کودکانتان قرار دهید. همچنین به علاقمندان ساخت انواع حیوانات و وسایل سرگرم کننده و مهیج برای کودکان پیشنهاد می کنیم به قسمت هنر در خانه مراجعه نمایند

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *