دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی کمند امیر سلیمانی و عکس های خانوادگی متفاوت وی

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

بیوگرافی کمند امیر سلیمانی بازیگر محبوب و بی حاشیه کشورمان به همراه فیلم شناسی و عکس های وی را در این بخش از مجله آرگا مرور می کنیم، در ادامه همراه ما شوید.

در این مطلب بیوگرافی کمند امیر سلیمانی هنرپیشه مشهور ایرانی را مطالعه می کنید. وی در ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شده است، پدر وی سعید امیر سلیمانی و برادرش، سپند امیر سلیمانی هر دو از بازیگران تلویزیون و سینمای کشورمان می باشند.

بیوگرافی کمند امیر سلیمانی+تصاویر جدید وی

کمند امیر سلیمانی بازیگر توانمند و مشهور کشورمان، فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می باشد.

بیوگرافی کمند امیر سلیمانی

او به واسطه بازیگری پدرش سعید امیر سلیمانی از کودکی با این حرفه آشنا شده و در سنین پایین بازی در تئاتر، سینما و تلویزیون را تجربه کرد؛ وی تا کنون سریال های موفق زیادی در تلویزیون بازی کرده است و در سینما نیز به خاطر بازی خوبش در فیلم سینمایی قرمز با بازی محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی مورد تقدیر قرار گرفت.

بیوگرافی کمند امیر سلیمانی

اولین فعالیت جدی وی در سال ۱۳۶۵ و با فیلم سینمایی ترنج شروع شد، اما با بازی در سریال «پدر سالار» در نقش آذر بسیار دیده شد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی و تصاویر کمند امیر سلیمانی

در این سریال بازیگران مطرحی همچون محمد علی کشاورز، حمیده خیرآبادی، سیامک اطلسی، جعفر بزرگی، جمیله شیخی، آزیتا لاچینی، محمود پاک نیت، خسرو شجاع زاده، کتایون ریاحی، اکرم محمدی، ناصر هاشمی، پرستو گلستانی، فرحناز منافی ظاهر، محمود جعفری و … ایفای نقش می کردند.

بیوگرافی و زندگینامه کمند امیر سلیمانی

مجموعه تلویزیونی «همسایه ها» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و با بازی بازیگرانی چون علی نصیریان، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی، کیهان ملکی، عاطفه رضوی، فلورا سام، کمند امیر سلیمانی، رامین پرچمی، حسین پناهی و … یکی از سریال های محبوب اوایل دهه ۱۳۸۰ بود که مخاطبان زیادی را با خود همراه کرد.

زندگی شخصی و برخی علایق وی

کمند امیر سلیمانی با ورقا عامری که در رشته عکاسی فعالیت دارد، ازدواج کرده و صاحب یک فرزند به نام ایلیا می باشد، خانم سلیمانی به دلیل شغل همسرش مدتها در امارت و در شهر دوبی زندگی می کرد، اما هم اکنون مدتی است که به ایران بازگشته و در اینجا زندگی می کنند.

بیوگرافی از کمند امیر سلیمانی

او در رابطه با انجام این همه کار هنری و اینکه آیا مشکلی برای تربیت و نگهداری از فرزند خود نداشته است، در یکی از مصاحبه هایش گفته است؛ ” در اوایلی که پسرم ایلیا به دنیا آمد، کمی از هنر دور شدم تا بتوانم خیلی راحت‌تر به فرزندم برسم. پس از مدتی که پسرم بزرگ تر شد، همسرم در نگهداری ایلیا کمکم کرد تا من هم بتوانم به کارهایم رسیدگی کنم.

او می گوید، من زیاد دوست ندارم زندگی خودم را رها کنم و فقط به فکر سینما، تئاتر و… باشم. حتی باید بگویم که اصلا دوست ندارم پسرم ایلیا یک بازیگر شود چون نمی‌خواهم از خانواده اش زیاد دور شود.”

بیوگرافی درباره کمند امیر سلیمانی

کمند امیر سلیمانی علاوه بر بازیگری در حرفه عکاسی نیز فعالیت می کند، از این رو وی در تهران یک استودیوی عکاسی برای خانم ها راه اندازی کرده است.

زندگی نوشته کمند امیر سلیمانی

او یک دوست صمیمی به نام خانم رام دارد که روابط صمیمانه ای با هم دارند و بیشتر اوقات خود را با هم می گذرانند. همچنین به گوهر خیراندیش نیز علاقمند است و با وی رابطه دوستانه ای دارد.

بیوگرافی کمند امیر سلیمانی

او به دلیل شرایط کاری اش سعی می کند، روی فرم و خوش استایل باشد، بنابراین همیشه ورزش را دنبال کرده و از پیاده روی غافل نمی شود.

زندگینامه کمند امیر سلیمانی+عکس

کمند امیر سلیمانی به گفته خودش، آشپز خوبی است و برای آن بسیار وقت می گذارد؛ قورمه سبزی غذای مورد علاقه اش است و پسرش نیز همه غذا های ایرانی را دوست دارد. بعد از مطالعه بیوگرافی کمند امیر سلیمانی از شما دوستان عزیز دعوت می نماییم تا تصاویر گردآوری شده این بازیگر توانمند کشورمان را مشاهده نمایید.

بیوگرافی دیده نشده کمند امیر سلیمانی عکس کودکی کمند و سپند امیر سلیمانی

بیوگرافی کمند امیر سلیمانیعکس کمند امیر سلیمانی در روز تولدش

بیوگرافی جدید کمند امیر سلیمانیکمند امیر سلیمانی در کنار پدرش

بیوگرافی جذاب کمند امیر سلیمانیعکس جدید کمند امیر سلیمانی در کنار برادرش سپند

بیوگرافی جالب کمند امیر سلیمانیعکس مدلینگ کمند امیر سلیمانی

بیوگرافی متفاوت کمند امیر سلیمانیکمند امیر سلیمانی و سحر دولتشاهی

بیوگرافی متفاوت کمند امیر سلیمانیعکسی از کمند سلیمانی در کنار بازیگران مشهور زن ایرانی

بیوگرافی کمند امیر سلیمانیکمند امیر سلیمانی در کنسرت مهران مدیری

بیوگرافی کامل کمند امیر سلیمانی کمند امیر سلیمانی در کنار فاطمه معتمد آریا و احترام برمند

بیوگرافی خواندنی کمند امیر سلیمانیعکس کمند امیر سلیمانی و خانواده اش در اکران یک فیلم

بیوگرافی کمند امیر سلیمانی+عکسعکس اینستاگرامی کمند امیر سلیمانی

بیوگرافی کمند امیر سلیمانیکمند امیر سلیمانی و حمیدرضا آذرنگ

بیوگرافی کمند امیر سلیمانیعکس کمند امیر سلیمانی

زندگینامه کمند امیر سلیمانی  عکس و بیوگرافی کمند امیر سلیمانی

زندگینامه جالب کمند امیر سلیمانیکمند امیر سلیمانی در ساحل دریا

زندگینامه جدید کمند امیر سلیمانیالناز شاکردوست و کمند امیر سلیمانی

سرگذشت کمند امیر سلیمانیبیوگرافی کمند امیر سلیمانی +عکس

بیوگرافی کمند امیر سلیمانیخانواده امیر سلیمانی در کنار استاد جمشید مشایخی

زندگی نامه و تصاویر کمند امیر سلیمانی   کمند امیر سلیمانی و بیژن امکانیان

بیوگرافی کمند امیر سلیمانیکمند امیر سلیمانی و مادرش

زندگینامه جذاب کمند امیر سلیمانی

فیلم شناسی کمند امیر سلیمانی

فیلم های سینمایی

عروس خیابان فرشته (١٣٩٩)، پاستاریونی (۱۳۹۷)، مظفرنامه (۱۳۸۶)، شبانه (۱۳۸۳)، شیدا (۱۳۷۷)، قرمز (۱۳۷۷)، مهریه بی بی (۱۳۷۳)، راز خنجر (۱۳۷۱)، چون ابر در بهاران (۱۳۶۹)، در آرزوی ازدواج (۱۳۶۹)، دخترک کنار مرداب (۱۳۶۸)، ترنج (۱۳۶۵)، با من از فردا بگو (۱۳۶۶)، سفر عشق (۱۳۶۷)، پاییز بلند (۱۳۷۲)، قاعده بازی (۱۳۷۵)، اگر تو نبودی (۱۳۸۵)، شاید دشمن (۱۳۸۷)، شماره های انتظار (۱۳۹۰)، بابای من خواننده (۱۳۹۰)، جوان ماندگان (۱۳۹۴)، دروازه روی هشت (۱۳۹۱)، جایزه برای بازنده ها (۱۳۹۱)، رستم و سهراب (۱۳۹۲)، جایزه ای برای قدرت (۱۳۹۳)، پاستاریونی (۱۳۹۷)

بیوگرافی کمند امیر سلیمانی

مجموعه های تلویزیونی

مخمصه (۱۳۶۲)، سواد آموزی (۱۳۶۳)، عقیق (۱۳۶۸)، پاییز بلند (۱۳۷۲)، پدر سالار (۱۳۷۳)، عیاران (۱۳۷۴)، دردسر بزرگ (۱۳۷۶)، برگبار (۱۳۷۶)، هفت سنگ (۱۳۷۷)، بگذار آفتاب برآید (۱۳۷۷)، همسایه ها (۱۳۷۹)، فرمان (۱۳۸۱)، داو.طلب (۱۳۸۲)، مشق عشق (۱۳۸۲)، رسم شیدایی (۱۳۸۳)، بی مقدمه (۱۳۸۵)، ساعت شنی (۱۳۸۶)، ماه عسل (۱۳۸۷)، دفترخانه شماره ۱۳ (۱۳۸۸)، تبریز در مه (۱۳۸۹)، ملکوت (۱۳۸۹)، هوش سیاه (۱۳۸۹)، توطئه فامیلی (۱۳۹۰)، دزد و پلیس (۱۳۹۱)، ویلای من (۱۳۹۱)، شوخی کردم (۱۳۹۲) بی قرار (فصل اول، ۱۳۹۲)، بی قرار (فصل دوم، ۱۳۹۳)، فاخته (۱۳۹۳)، معمای شاه (۱۳۹۴)، شیوع (۱۳۹۴)، پریا (۱۳۹۵)، سایه بان (۱۳۹۶)، هاتف (۱۳۹۶)، نوار زرد (۱۳۹۶)، سارق روح (۱۳۹۶)، در جستجوی آرامش (۱۳۹۶)، هیئت مدیره (۱۳۹۷)، دل دار (۱۳۹۷)، گاندو (۱۳۹۷)، ایکس ری ۱۳۹۸، گاندو (۱۳۹۸)، ستایش ۳ (۱۳۹۸)، بچه محل (۱۳۹۹)، آخر خط (۱۳۹۹)، هم بازی (۱۴۰۰)، کلبه عمو پورنگ (۱۴۰۰)، مردم معمولی (۱۴۰۰)

زندگی نوشته از کمند امیر سلیمانی

حضور در کلبه عمو پورنگ

وی اخیرا به مجموعه کلبه عمو پورنگ پیوسته است و ایفاگر نقش خانوم میو می باشد. کلبه عمو پورنگ یک مجموعه تلویزیونی با ژانر کمدی خانوادگی و موزیکال به کارگردانی احمد درویشعلی پور و تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده می باشد که محصول گروه کودک و خانواده شبکه دو سیما می باشد.

جدیدترین بیوگرافی کمند امیر سلیمانی

این مجموعه نمایشی از بخش ها و آیتم های متنوع و جذاب با رگه های طنز بوده که به موضوعاتی مانند تحکیم روابط کودکان و خانواده و نیز مفاهیم سبک زندگی ایرانی اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست، احترام به قوانین و مسائل شهری می پردازد. از جمله بازیگران دیگر این مجموعه تلویزیونی می توان به داریوش فرضیایی، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، سپند امیر سلیمانی، آرش میر احمدی،  آرش نوذری، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، امیر محمد متقیان و نیز حضور کوتاه سعید امیر سلیمانی، محمدرضا داوودنژاد، سارا منجزی پور، افشین سنگ چاپ اشاره کرد.

جدیدترین تصاویر کمند امیر سلیمانی

در ادامه بیوگرافی خواندنی کمند امیر سلیمانی مجموعه عکسهای جدید این بازیگر پر کار و توانمند تلویزیون و سینمای کشورمان را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه علاقمندان وی قرار گیرد.

زندگی نامه خواندنی کمند امیر سلیمانی سرگذشت خواندنی کمند امیر سلیمانی گالری عکسهای کمند امیر سلیمانی شرح حال زندگی کمند امیر سلیمانی زندگی نوشته در مورد کمند امیر سلیمانی عکس و بیوگرافی کمند امیر سلیمانی زندگی نوشته درباره کمند امیر سلیمانی زندگی نوشته کامل کمند امیر سلیمانی زندگی نوشته جذاب کمند امیر سلیمانی زندگی نوشته خواندنی کمند امیر سلیمانی زندگی نوشته جالب کمند امیر سلیمانی زندگی نوشته کمند امیر سلیمانی تصاویر و بیوگرافی کمند امیر سلیمانی

خواندن بیوگرافی بازیگران و افراد مشهور همواره مورد علاقه بسیاری از هنردوستان و دوستداران عرصه سینما و تلویزیون می باشد، بنابراین شما عزیزان در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی لینک عکس بازیگران از جدیدترین تصاویر و اخبار پیرامون هنرمندان ایرانی و خارجی دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *