دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل های لباس عروس رنگی شیک و دوست داشتنی در رنگ های شاد و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل لباس عروس رنگی ساده و کار شده مخصوص عروس ها با سلیقه های مختلف آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل پیراهن عروس رنگی از انواع طرح های شیک و خاص پیراهن عروس است و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است این مدل پیراهن های عروس را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل های لباس عروس رنگی زیبا و شیک

پیراهن عروس های رنگی برای عروس هایی که به دنبال تنوع در رنگ پیراهن عروسی شان هستند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود. در ادامه طرح های شیک و جدید پیراهن عروس رنگی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدلها مورد پسندتان قرار بگیرند.

 لباس عروس رنگی

طرح های پیراهن عروس رنگی

اغلب خانم ها تمایل دارند در شب عروسی شان از مدل پیراهن عروس های خاص و متفاوت استفاده کنند و اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید بهتر است پیراهن های عروس رنگی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
برخی از افراد تصور می کنند که پیراهن عروس های رنگی برای مجالس حنابندان و نامزدی مناسب تر هستند ولی این تصور نادرست است و شما می توانید در جشن عروسی تان از پیراهن عروس ها با رنگ هایی غیر از سفید و کرم استفاده نمایید.
پیراهن عروس های رنگی در انواع رنگ های متنوع و روشن نظیر آبی و صورتی و کرم و … موجود هستند و در برخی از طرح های این پیراهن ها رنگ پارچه اصلی پیراهن سفید انتخاب می شود ولی در قسمتی از لباس از گل های برجسته و رنگی استفاده می شود که این  مدل پیراهن های عروس گلدار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.
در هنگام انتخاب مدل لباس عروس بهتر است به رنگ پوست و فرم اندام خود توجه داشته باشید تا بتوانید انتخابی مناسب و ایده آل داشته باشید.
پیراهن عروس رنگی
مدل لباس عروس
لباس عروس
پیراهن عروس کرم
مدل لباس عروس طرح دار
پیراهن عروس رنگی و شیک
پیراهن عروس رنگی
پیراهن عروس شیک و زیبا
لباس عروس صورتی
پیراهن عروس صورتی
لباس عروس بنفش
پیراهن عروس بنفش
لباس عروس زیبا و شیک
پیراهن عروس کار شده
مدل لباس عروس
لباس عروس سفید و سیاه
پیراهن عروس زیبا و شیک
طرح پیراهن عروس
لباس عروس کار شده
مدل لباس عروس گلبهی
پیراهن عروس
لباس عروس دو رنگ
لباس عروس رنگی
پیراهن عروس زیبا و رنگی
پیراهن عروس های رنگی در انواع طرح های ساده و کار شده موجود هستند همچنین این طرح پیراهن ها به صورت آستین دار و بدون آستین دوخته می شوند که انتخاب مدل آن ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.
اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهری پوشیده داشته باشید بهتر است لباس عروس های آستین دار و پوشیده را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
پیراهن عروس های رنگی دکلته و بدون آستین نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و این طرح پیراهن ها برای عروس های مدرن و امروزی انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
مدل لباس عروس آبی
لباس عروس گلدار
مدل پیراهن عروس
مدل لباس عروس زیبا و شیک
لباس عروس کار شده
پیراهن عروس کار شده و رنگی
پیراهن عروس
لباس عروس زیبا و شیک
پیراهن عروس زیبا و شیک
پیراهن عروس رنگی و شیک
لباس عروس کار شده
پیراهن عروس زیبا و شیک
مدل پیراهن عروس زیبا و رنگی
پیراهن عروس صورتی
لباس عروس گلدار و شیک
پیراهن عروس کار شده
پیراهن عروس گل برجسته و رنگی
لباس عروس طرح دار
لباس عروس شیک
لباس عروس رنگی
پیراهن عروس زیبا و شیک
پیراهن عروس کار شده
مدل لباس عروس گلبهی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس عروس رنگی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها پیراهن عروس با طراحی بی نظیری را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *