دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۱۲ تا از زیباترین مکان های دیدنی هلند که در سفر به این کشور نباید از دست بدهید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

هلند بی شک یکی از جاذبه های بسیار دیدنی و جذاب در دنیا است این کشور زیبا دارای جاذبه های توریستی و دیدنی بسیاری است که در اینجا با مهم ترین آن ها آشنا خواهید شد که یکی از مکان های دیدنی هلند شهر آمستردام است که پیشینه فرهنگی غنی دارد.

بیشتر شما عزیزان کشور هلند را با گل و گیاه های آن و موزه های فرهنگی آن می شناسید به ویژه شهر آمستردام که در این کشور قرار دارد یکی از شهرهای توریستی و فرهنگی آن محسوب می شود. در هلند علاوه بر چشم اندارهای طبیعی جاذبه های تاریخی ارزشمندی نیز وجود دارند که از  مکان های دیدنی هلند به شمار می آیند و در کنار بوستان های گل لاله از جذابیت های خاص خود برخوردار هستند. این کشور در قاره آسیا قرار دارد و به عنوان یکی از مناطق طبیعی دیدنی بسیار زیبا در این قاره شناخته می شود که سالانه گرشگران زیادی را جذب خود کرده است.

آشنایی با زیباترین مکان های دیدنی هلند:

قرار گرفتن هلند در یک نوار خطی ساحلی موجب شده است تا این کشور یک منطقه توریستی ارزشمند محسوب شود و ازاین حیث سالانه گردشگران زیادی را به حود جذب می کند. تپه های شنی و سواحل این منطقه خود نوعی جاذبه توریستی به شمار می آیند و می توانند برای گردشگران جذب کننده باشند.

۱- باغ اروپا:

باغ اروپا که با عنوان کوکنهوف از آن یاد می شود یکی از جاذبه های دیدنی در هلند است این باغ بزرگ دارای گونه های مختلفی از گل ها است و در شهر لیسه هلند قرار دارد این مجموعه عظیم دارای نمایشگاه های گل و گیاه است که سالانه بخش مهمی از گل های جهان را صادر می کند.

مکان های گردشگری هلند

 

۲- موزه ملی هلند:

یکی از جاذبه های فرهنگی و دیدنی های هلند موزه ملی این منطقه است این موزه از جمله مکان های دیدنی آمستردام محسوب می شود و شامل مجموع عظیمی از عتیقه جات است. در این موزه ۷ میلیون اثر ارزشمند قرار دارد در این مجموعه می توانید بیش از ۵۰۰۰ نقاشی مشاهده کنید که توجه گردشگران زیادی را جلب می کند.

مکان های دیدنی معروف هلند

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۳- وزه آنه فرانک:

یکی از جاذبه های معروفی که می توانید در هلند مشاهده کنید در شهر آمستردام است که با عنوان موزه آنه فرانک از آن یاد می شود این موزه در زمان های گذشته محلی برای زندگی در هلند بوده است. این مجموعه که یکی از زندان های جنگ جهانی بوده است در حال حاضر موزه ای با آثار باقی مانده از آن دوران است که از جمله آن می توان به دست نوشته ها اشاره کرد.

مکان های جذاب هلند

۴- افتلینگ هلند:

این منطقه یک پارک تفریحی در هلند و یکی از مکان های دیدنی هلند است که در دهکده ای از کاتس هئوفل قرار دارد در این پارک بازنمایی و شبیه سازی های جالبی صورت گرفته است که متعلق به دوران اساطیری است.

۵- ماریتشوئیس:

این شهر دارای گالری های هنری است و در آن مجموعه از هنرهای نقاشی دیده می شود که ساختمان آن متعلق به دوران قرن ۱۷ است، در این مجموعه گالری ۸۰۰ اثر هنری وجود دارد. یکی از جذابیت های دیدنی در این گالری نمای ساختمان آن است که به لحاظ تاریخی ارزشمند است و در منطقه ای از دریاچه هوفویور قرار دارد.

مکان های مدرن هلند

 

۶- گذرگاه آبی آمستردام:

یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی که می توانید در کشور هلند به آن اشاره کنید شهر آمستردام است این شهر دارای مناطق دیدنی بسیار زیبایی است و یکی از  مکان های دیدنی هلند محسوب می شود.

چشم انداز دیدنی هلند

۷- والکنبرگ:

اگر از علاقه مندان به جاذبه های تاریخی هستید می توانید با سفر به والکنبرگ جاذبه هایی همچون دره خئول، قلعه و کلیسای سنت نیکولاس کرک را مشاهده کرد. ویرانه های باستانی که در این منطقه وجود دارد که شامل غارهای معروف و اسپاها است از جمله دیگر جاذبه های توریستی محسوب می شود.

مکان های دیدنی جالب هلند

۸- زانس اسخانس:

منطقه ای تفریحی که متعلق به قرن ۱۷ و ۱۸ است این منطقه در فاصله ۱۵ کیلومتری از آمستردام قرار دارد و نوع معماری خانه های آن از جذابیت های دیدنی هستند. ۶۰۰ آسیاب بادی به همراه دیگر امکانات تفریحی و تاریخی به عنوان جاذبه های دیدنی آن محسوب می شوند.

مکان های دیدنی طبیعی هلند

۹- باغ وحش سلطنتی آرتیس:

یکی از مکان های دیدنی هلند که و به عنوان یکی از قدیمی ترین باغ وحش های این منطقه شناخته می شود وسعت این باغ وحش ۳۵ هکتار است و دارای بخش های مختلفی همچون آکواریوم ایت که گونه های مختلفی از آبزیان در آن نگهداری می شوند.

مکان های دیدنی پرجاذبه هلند

۱۰- سدهای زیلند:

در یکی از مناطق غربی هلند جزیره و خلیجی کوچک قرار دارد که به دلیل پر آب بودن در این منطقه سدسازی انجام شده است تا آب این منطقه کنترل شود. اما یکی از جذابیت هایی که این سد دارد نوع معماری و مهندسی مدرن آن است که موجب شده تا بسیاری از افراد مجذوب این پدیده شوند.

مکان های دیدنی مدرن هلند

۱۱- موزه خانه قایقی:

یکی دیگر از مکان های دیدنی هلند این موزه عجیب است که در یکی از کانال های شهر آمستردام قرار دارد این موزه قایقی هندریکا ماریا نام دارد و بر روی آب های این منطقه شناور است که می توانید با ورود به آن از یک امکان تفریجی در هلند لذت ببرید.

مکان های تفریحی هلند

۱۲- دلفت:

شهری با مناظر زیبا و دیدنی که در منطقه ای میان ورتردام و لاهه قرار گرفته است یکی از جاذبه های دیدنی که در این شهر می توان مشاهده کرد کلیسای نو است این کلیسا محل دفن ویلیام اورنج است.

مکان های دیدنی هلند

جاذبه ها و مکان های دیدنی هلند تنها به این مناطق دیدنی ختم نمی شود و شما می توانید در این کشور چشم اندازها و جاذبه های مختلف دیگری را نیز می توان مشاهده بود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *