دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های کاردستی با اشکال هندسی جدید برای افزایش خلاقیت

  • یلدا محمدی
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

ایده های خلاقانه و زیبا برای ساخت کاردستی با اشکال هندسی را د راین مطلب ملاحظه می فرمایید و با مدل های متنوع و زیبای انواع کاردستی کودکان ساخته شده با اشکال هندسی آشنا می شوید.

انواع مختلف کاردستی با شکل های هندسی اغلب با استفاده از کاغذ و مقوا تهیه می گردد و می تواند ایده جالب برای یادگیری بیشتر کودکان باشد و از این طریق با شکل های هندسی بیشتر آشنا شده و ضمن به کارگیری خلاقیت و ابتکار کاردستی های متنوع و زیبایی بسازند. در این مطلب می توانید مدل های زیبا و متنوع انواع کاردستی کودکان شکل های هندسی را ملاحظه نموده و از این تصاویر زیبا و جذاب الگوبرداری نمایید.

ساخت کاردستی با اشکال هندسی برای کودکان :

برای ساخت کاردستی با شکل های هندسی می توانید شکل های مناسب را در ابعاد دلخواه روی کاغذ یا مقوا برش زده و بعد با کنار هم قرار دادن آنها تصویری از حیوانات و اجسام مختلف تهیه نمایید و همچنین می توانید از کودکان بخواهید این کار را انجام دهند. از این طریق حس خلاقیت و ابتکار را در کودکان تقویت می کنید. کاردستی با کاغذ و مقواهایی که از این طریق ساخته می شوند، انواع مختلفی دارند که در این بخش می توانید چند نمونه کاردستی با شکل های هندسی زیبا و متنوع را مشاهده می فرمایید که می توان آنها به عنوان کاردستی کودک مورد استفاده قرار داد.

کاردستی با اشکال هندسی کاردستی با کاغذ کاردستی با مقوا کاردستی خلاقانه کاردستی با اشکال هندسی کاردستی برای کودکان کاردستی خلاقانه برای کودکان کاردستی کودک با کاغذ کاردستی جدید کاردستی خلاقانه خلاقیت با اشکال هندسی کاردستی با کاغذ کاردستی خلاقانه کاردستی جدید با اشکال هندسی کاردستی کودک کاردستی خلاقانه جدید

مدل کاردستی های جذاب با انواع شکل های هندسی

یکی از شیوه های کاربردی، ساده و البته جذاب و سرگرم کننده برای آموزش اشکال هندسی(دایره، مستطیل، مثلث، لوزی، نیم دایره، ذوزنقه، مربع و دیگر شکل های چند ضلعی) به کودکان پیش دبستانی انواع کارهای دست ساز ساخته شده با این اشکال می باشد. بنابراین والدین عزیز یا مربیان گرامی می توانند با کشیدن این اشکال بر روی مقوا و برش آن ها و در نهایت در کنار هم قرار دادن خلاقانه این شکل های به ظاهر ساده، کاردستی های مورد علاقه کودکان را بسازند یا از خود کودک بخواهند با توجه به خلاقیت خود، کاردست ساز جدیدی را درست کند، در نتیجه ضمن یادگیری این اشکال با این کار لذت بخش به سادگی سرگرم می شوند و از هنر دستان خود بی نهایت لذت خواهند برد.

تنوع کارهای دست سازی که با اشکال هندسی توسط کودکان ساخته شود بسیار زیاد است و تنها به کمی خلاقیت و علاقه به انجام این کار نیاز دارد. درست کردن این قبیل وسایل دست ساز احتیاج به مهارت به خصوص ندارد و برای راحتی انجام این کار والدین و مربیان خود می توانند با بریدن مقوا به صورت اشکال هندسی فرایند انجام آن را برای کودکان ساده تر کنند.

جدیدترین کاردستی با اشکال هندسی

  •  آرون گروپس

در ادامه این بخش نمونه های فوق العاده زیبا از انواع کاردستی خلاقانه برای کودکان و دیگر انواع کاردستی با مقوا که به کمک شکل های هندسی ساخته شده اند را گردآوری کرده ایم که می توانید از این مدل کاردستی ها الگوبرداری کنید و آن ها را در اختیار کودکان عزیز قرار دهید.

کاردستی مرغابی ساخته شده با شکل های هندسی

کاردستی قورباغه ساخته شده با شکل های هندسی

کاردستی گربه ساخته شده با شکل های هندسی

کاردستی کفشدوزک ساخته شده با شکل های هندسی

کاردستی سگ ساخته شده با شکل های هندسی

قشنگ ترین کاردستی با اشکال هندسی

کاردستی خرس ساخته شده با شکل های هندسی

کاردستی خرچنگ ساخته شده با شکل های هندسی

کاردستی خروس ساخته شده با شکل های هندسی

کاردستی کودکانه ساخته شده با شکل های هندسی

کاردستی هنرمندانه ساخته شده با شکل های هندسی

خاص ترین کاردستی با اشکال هندسی

کاردستی خلاقانه ساخته شده با شکل های هندسی

کاردستی شب یلدا ساخته شده با شکل های هندسی

کاردستی گربه و سگ ساخته شده با شکل های هندسی

کاردستی جوجه ساخته شده با شکل های هندسی

کاردستی خرچنگ با شکل های هندسی

امیدواریم با الگوبرداری از طرح های کاردستی با اشکال هندسی که در این بخش ارائه دادیم بتوانید کاردستی دلخواه را تهیه نمایید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش کاردستی از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های زیبا در این رابطه دیدن نمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *