دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش آرایش چشم درشت با متدهای روز و حرفه ای در چند مرحله

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب آموزش آرایش چشم درشت با متدهای جدید و در چند مرحله ساده را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مراحل بتوانید چشم هایتان را به زیبایی میکاپ کنید.

چشم ها یکی از مهم ترین اجزای صورت هستند که نحوه آرایش آن ها می توانید روی میکاپ صورت تاثیر زیادی داشته باشد. چشم ها در فرم های مختلف نظیر درشت و ریز و … موجود هستند و بهتر است شما از مدل های آموزش آرایش چشم درشت برای میکاپ چشم های خود استفاده نمایید و جذاب تر به نظر برسید.

آموزش آرایش چشم درشت با جدیدترین متدها

میکاپ چشمان بزرگ کمی مشکل است و اغلب افرادی که دارای چشم هایی درشت هستند تمایل دارند از مدل هایی استفاده نمایند که بزرگی چشم هایشان حفظ شود. در مطالب قبلی آموزش آرایش چشم ریز و آرایش چشم گود را مشاهده کردید، در ادامه آموزش آرایش چشمان بزرگ در چند مرحله ساده را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

آرایش چشم درشت

نحوه میکاپ چشم درشت

یکی از روش های مناسب برای برجسته کردن چشم ها استفاده از سایه چشمی سبک می باشد و شما می توانید با کمک سایه رنگ تیره قسمت داخلی چشم هایتان را میکاپ نمایید و با کمک سایه های رنگ روشن خارج از چشم هایتان را میکاپ کنید.
سایه چشم در قسمت نزدیک بینی و استخوان چشم باید بسیار کم و در قسمت گوشه چشم ها بیشتر شود همچنین بهتر است قسمت داخلی و روی پلک نزدیک به مژه هایتان را با کمک سایه رنگ تیره و مات سایه بزنید سپس به سمت بیرون نیز می توانید از سایه رنگ روشن استفاده نمایید و دوباره از رنگ مات استفاده کنید و در ادامه نیز از سایه رنگ روشن برای آرایش چشم ها استفاده کنید.
فر کردن مژه ها نیز تاثیر زیادی روی جذابیت چشم های درشت دارد و برای فر کردن، مژه ها باید تمیز باشند و می توانید مژه های پلک بالایی را در بین گیره فر مژه قرار دهید و با دست فر مژه را فشار دهید و به مدت ۲۰ ثانیه مکث نمایید تا مژه هایتان فر زیبا و جذابی داشته باشند.

فر کردن مژه
کشیدن خط چشم یکی از مهم ترین مراحل در میکاپ چشم های درشت است و بهتر است شما چشم هایتان را باز کنید و به صورت مستقیم به آینه نگاه کنید و کشیدن خط چشم را از گوشه داخلی چشم ها شروع نمایید و خط چشم را با هر پهنایی تمایل دارد امتداد دهید و در انتها نیز خط چشم را با زاویه ۴۵ درجه به سمت بالایی چشم ها بکشید.

مدل خط چشم
بعد از زدن ریمل برای برجسته کردن چشم های بزرگ می توانید مژه های پلک بالا و پایین را ریمل بزنید و در هنگام ریمل زدن نیز بهتر است چشم هایتان باز باشد.

ریمل زدن
ترکیب کردن آرایش چشم ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما تمایل دارید میکاپ نرم و صاف داشته باشید بهتر است قسمت های مختلف میکاپ چشم را با یکدیگر مخلوط کنید. ترکیب کردن سایه ها برای مخفی کردن تیرگی و سیاهی زیر چشم ها ضروری است و بهتر است شما سایه ها را با یکدیگر ترکیب نمایید که آرایشی براق و صاف داشته باشید.
برای برجسته کردن چشم های درشت می توانید مقداری سایه چشم در گوشه چشم ها بزنید که این مدل سایه چشم روش خوب و مناسبی برای نمایندن چشم ها است.

  •  آرون گروپس

آموزش آرایش چشم درشت

آرایش چشم درشت

تصاویری متنوع از انواع میکاپ چشم درشت

میکاپ چهره دارای اصول خاص خود می باشد و ارایش چشمها برای هر مدل چشمی نوعی خاصی از ارایش را می طلبد، مثلا ارایش چشم درشت پف دار با ارایش چشم درشت و برآمده با هم فرق دارند، همچنین افرادی که دارای پلک افتاده هستند با کسانی که پلک های فرو رفته ای دارند باید ارایش متفاوت تری را انتخاب نمایند. از این رو لازم است قبل از شروع به ارایش حتما حالت و شکل چشمهایتان را تشخیص دهید، اینکه گوشه انتهایی چشم های شما صاف، افتاده یا رو به بالا باشد، اهمیت زیادی دارد، برای تشخیص راحت تر می توانید قبل از هر کاری از خودتان یک عکس بگیرید، سپس به خوبی به چشم های خود نگاه کنید تا حالت آن را تشخیص دهید. اکنون می توانید متناسب با حالت چشم هایتان، مدل ارایش مناسب چشم را انتخاب و استفاده کنید.

میکاپ جدید چشم درشت

افرادی که دارای چشمان بزرگ هستند، به کار بردن خط چشم گربه ای، بلند و پهن از جذابیت زیادی برخوردار می باشد، بنابراین چشم های این قبیل افراد برای آرایش عربی و آرایش خلیجی بسیار مناسب می باشند، حال می توان خیلی راحت و به شکلی زیبا چنین میکاپ هایی را روی چهره آنها پیاده کرد، در اینجا تصاویری از انواع مدلهای میکاپ چشم درشت قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرند.

تصاویر میکاپ چشم درشت جدیدترین میکاپ چشم درشت انواع میکاپ چشم درشت میکاپ زیبای چشم درشت میکاپ چشم درشت رنگی آرایش چشم درشت قهوه ای مدل ارایش چشم درشت ارایش خاص چشم درشت آرایش چشم درشت رنگی ارایش متفاوت چشم درشت ارایش جذاب چشم درشت ارایش زیبای چشم درشت ارایش چشم درشت مدلی از آرایش چشم درشت

در این مطلب نحوه آرایش چشم درشت را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با کمک مراحل ذکر شده بتوانید به چشم هایتان فرم و حالت بی نظیری دهید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *