دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو جدید و شیک با طرح های روز و مدرن

  • mr pm
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۱

انتخاب مدل مانتو جدید و مدرن برای تمام خانوم های شیک پوش بسیار اهمیت دارد، برای انتخاب بهترین مانتو باید با انواع مدل های مانتو روز آشنا بود، عکس های مدل مانتو جدید و مدرن با طرح های روز را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد.

اگر شما از آن دسته از خانوم های با سلیقه و شیک پوش هستید که همواره قبل از خرید و یا سفارش لباس خود در اینترنت و یا مجلات مد و زیبایی به دنبال آشنایی با مدل های روز دنیا و جهان مد هستید ادامه این مطلب می تواند گزینه ی مناسبی برای راهنمایی شما در انتخاب مدل مانتوی جدید و مدرن باشد.

عکس های مدل مانتو جدید :

در این مطلب سعی شده است عکس هایی از انواع مدل مانتوها برای الگوبرداری شما قرار داده شود. از مدل مانتوهای اروپایی و غربی گرفته تا چند مدل مانتوی اسلامی بلند و نیز مدل مانتوی ایرانی ۹۳ تا افراد مختلف با سلیقه های گوناگون را راضی نگه داریم.

مدل مانتو شیک و مدرن مدل مانتو جدید 2014

مانتوها با نقش و نگارهای سنتی چند سالی است که به یکی از محبوب ترین مانتوهای موجود در ایران تبدیل شده است. در سال ۹۳ استفاده از مانتوهایی با طرح های برجسته طرفداران خاص خود را دارد. هر چند ممکن است این طرح های برجسته شکلی مدرن تر و طراحی پیچیده تری نسبت به گذشته داشته باشند.

مدل مانتو بلند و شیک 

مدل مانتو 93

از دیگر مدل های مانتوی پر طرفدار و محبوب در ایران می توان به مدل های مانتوی ترکیه اشاره کرد که با توجه به کیفیت و برند شدن شرکت های تولید پوشاک در ترکیه، دوست داران زیادی در سراسر دنیا یافته اند. ایران نیز از جمله مشتریان پروپا قرص پوشاک ترک محسوب می شود. در زیر چند مدل مانتوی ترک را مشاهده می نمایید.

  •  آرون گروپس

عکس مدل مانتو جدید

مدل مانتو ترک و جدیدمدل مانتو جدید 2014

ایده گرفتن از طرح مانتوهای اروپایی نیز می تواند شما را برای رسیدن به مانتویی مدرن و دوست داشتنی کمک نماید در زیر می توانید چند مدل مانتوی ۲۰۱۴ که دارای طراحی و دوخت محبوبی هستند مشاهده نمایید.

مدل مانتو مدرن و زیبا مدل مانتو سفید و شیک مدل مانتو جدید اروپایی مدل مانتو جدید و شیک  مدل مانتو اروپایی شیک و جدید مدل مانتو مدرن و زیبا اروپایی

مدل مانتو زیبا

برای یافتن بهترین و جدید ترین مدل های مانتوی ایرانی و خارجی می توانید در زیر شاخه مدل مانتو با عکس های بیشتری از مدل های متفاوت و مدرن مانتو آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *