دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نسل جدید آیفون XR با رنگ های جذاب تری به بازار عرضه می گردد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

منابع آسیایی به تازگی اخباری در مورد نسل آیفون XR منتشر کرده اند. این اطلاعات نشان می دهد که نسل بعدی این آیفون ها با تنوع رنگی به بازار عرضه می گردد. 

وبلاگ مک‌اوتاکارا (Mac Otakara) از منابع شناخته شده و در ارتباط با فعالیت های شرکت اپل می باشد. این منبع در گزارشی اعلام کرده که نسل بعدی آیفون XR با دو رنگ جدید سبز و بنفش عرضه می گردد.

در واقع دو رنگ سبز و بنفش جایگزین دو رنگ آبی و مرجانی می باشند. این رنگ ها با رنگ های دیگری یعنی زرد، قرمز، مشکی و سفید نیز همراه هستند. با این وجود نسل بعدی آیفون XR با ۶ رنگ جذاب و متنوع به بازار روانه خواهد شد.

در این گزارش اطلاعاتی نیز پیرامون قاب محافظ سیلیکونی آیفون XS و XS Max منتشر شده و گفته شده که این قاب ها نیز با رنگ های سبز، زرد، قرمز، سفید، مشکی و یاسی تولید شده اند.

آیفون XR با رنگ های جذاب

شرکت اپل احتمالاً مدل جدید آیفون ۱۰ اس و ۱۰ آر را در پاییز ۲۰۱۹ روانه بازار می کند. در گزارش هایی نیز آمده که نمایشگر گوشی های پرچمدار  ۵.۸ اینچی و ۶.۵ اینچی اولد خواهد بود. برای دوربین سلفی این گوشی ها از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و در قسمت پنل پشت مجهز به دوربین سه گانه می باشد.

این آیفون ها توانایی شارژدهی القایی به دستگاه های دیگر را دارند. نسل بعدی آیفون XR اپل با یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی LCD عرضه می گردد. احتمال دارد دوربین اصلی این گوشی با بیرون زدگی نسبت به پنل پشت همراه گردد و از نوع مدل XS مربعی باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *