دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب تیر خوردن از دیدگاه تعبیر کننده های مشهور

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب تیر خوردن از دیدگاه ۴ تعبیرگر مشهور و برجسته ایرانی و غربی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

خواب ها نمادی از آروزها و افکار موجود در ذهن خواب بیننده می باشند و علاوه بر این دیدن خواب های مختلف می تواند بازتابی به رویدادی باشد که در بیداری برای بیننده خواب اتفاق می افتند بنابراین بهتر است بعد از دیدن هر خواب با تفسیر آن آشنا شویم. تعبیر خواب تیر خوردن از دیدگاه تعبیرگران دارای تعابیری مختلف است و شما می توانید با کمک تعابیر مختلفی که برای دیدن این رویا بیان شده است خوابی را که دیده اید به راحتی تفسیر نمایید.

تعبیر خواب تیر خوردن چیست؟

گاهی در عالم رویا خواب بیننده مشاهده می کند که سانحه ای نظیر تیر خوردن و تصادف کردن و … برای وی اتفاق افتاده است که هر یک از این اتفاق ها دارای تعبیری خاص می باشند که می توانند روی زندگی خواب بیننده در عالم بیداری تاثیرگذار باشد. در مطالب قبلی تعبیر خواب تصادف و تعبیر خواب طوفان و تعبیر خواب سیل را مطالعه کردید در ادامه با تعبیر خواب تیر خوردن در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود.

تعبیر خواب تیر خوردن

دیدن تیر خوردن در عالم رویا دارای چه تعبیری می باشد ؟

  • کتاب تحلیل یک رویا

اگر فردی در خواب ببیند که کسی به کمک اسلحه به وی شلیک می کند نشانه این می باشد که خواب بیننده در زندگی اش مسئله با یک شخص دیگر را تجربه خواهد کرد و علاوه بر این ممکن است بیننده خواب احساس کند که در یک موقعیت قربانی شده است.

  • منوچهر مطیعی تهرانی 

اگر فردی در خواب ببیند که تیری به سمت وی پرتاب شده است ولی آسیبی به خواب بیننده نرسید بیانگر این می باشد که وی مورد عنایت و توجه قرار می گیرد یا پیغام و نامه ای را دریافت خواهد کرد و اگر بیننده خواب غایب و مسافری دارد از او خبر دار می شود و یا دوستی برای بیننده خواب تعارف و هدیه می فرستد.
اگر تیری که به سمت خواب بیننده انداخته می شود به وی آسیبی برساند و در بدن او فرو رود بیانگر این است که خواب بیننده شماتت و سرزنش می شود و کاری خواهد کرد بر سر زبان ها می افتد و پشت سر او نیز بد می گویند.
اگر دختر دم بختی در خواب ببیند که تیری به سمت وی پرتاب می شود نیکو است زیرا مورد توجه قرار می گیرد.

تیر خوردن در عالم رویا چه تعبیری دارد ؟

  • آنلی بیتون 

اگر فردی در خواب ببیند که مورد اصابت تیر با تپانچه قرار گرفته است و هر لحظه ممکن است جان خود را از دست بدهد بیانگر این می باشد که بیننده خواب با بدخواهی و بد رفتاری دوستانش روبرو خواهد شد.
اگر فردی در خواب ببیند که کسی با کمک اسلحه به سمت وی تیراندازی می کند بیانگر این می باشد که خواب بیننده به بیماری خطرناکی دچار می شود و افراد خطاکار نیز وی را ناراحت می کنند.
اگر فردی در خواب ببیند که موعظی به طرف وی تیراندازی می کند بیانگر این می باشد که یکی از دوستان با عقاید خواب بیننده مخالفت می کند و راه هایی را فراروی بیننده خواب پدیدار می کند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس
  • لیلا برایت 

تیر خوردن در عالم رویا بیانگر این است که خواب بیننده در کارش با شکست مواجه خواهد شد.
اگر فردی در خواب ببیند که وی را تیر باران می کنند بیانگر این است که در شغلش پیشرفت خواهد کرد.

تیر خوردن در عالم رویا چه تعبیری دارد؟

در این مطلب با تعبیر خواب تیر خوردن آشنا شدید که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد و بتوانید با کمک آن خوابی را که دیده اید برای خود به راحتی تفسیر نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *