دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی کیتی پری و بررسی زندگی شخصی و حرفه ای وی به همراه تصاویر جذابش

  • فاطمه میرزایی
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

بیوگرافی کیتی پِری با نام اصلی کاترین الیزابت هادسن، خواننده، بازیگر و ترانه سرای ۳۴ ساله آمریکایی به همراه عکس های جدید و جذاب وی را می توانید در این بخش از آرگا مشاهده نمایید.

کیتی پری خواننده مشهور و زیبای آمریکایی در ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴ در شهر کالیفرنیا آمریکا به دنیا آمده است. وی از نوجوانی از موسیقی غیر مذهبی منع شد و با موسیقی گاسپل بزرگ شده است، در ادامه بیوگرافی کیتی پری را مرور می کنیم.

بیوگرافی کیتی پری و تصاویر جذاب وی

کاترین الیزابت هادسن خواننده، ترانه سرا و بازیگر اهل امریکا از پدر و مادری هر دو کشیش به نام های موریس کیت هادسون و مری کریستین پری در سنتا باربارا کالیفرنیا متولد شد. کیتی پری اصلیت آلمانی، انگلیسی، ایرلندی و پرتغالی دارد. دایی وی کارگردان و تهیه کننده معروف فیلم است و برادر کوچکش به نام دیوید هادسون نیز خواننده می باشد. او همچنین یک خواهر بزرگتر از خود به نام آنجلا دارد.

بیوگرافی کیتی پری

پری در کودکی به خاطر راه اندازی کلیساهای مختلف توسط والدینش، مدام در سفر بود و در نهایت در سنتا باربارا ساکن شدند و از کودکی به مدارس و کمپ های مذهبی فرستاده می شد، خانواده وی وضعیت مالی خوبی نداشتند، برای همین اغلب اوقات از برنامه کمکی تغذیه الحاقی استفاده می کردند.

شروع  حرفه ای خوانندگی

کیتی بعد از دریافت مدرک رشد آموزش همگانی در سال اول  تصمیم گرفت تحصیلاتش را رها کند و به صورت جدی به موسیقی بپردازد. وی فعالیت در این حرفه را با آواز خوانی شروع کرد، به طوری که در کودکی اش نیز همین کار را با تقلید از خواهرش انجام می داد؛ خواهر پری آواز خوانی را با نوار کاست تمرین می کرد و پری در غیاب وی نیز همین کار را بارها تمرین می کرد و برای والدینش اجرا می کرد، پدر و مادرش وقتی استعداد وی را دیدند، ترجیح دادند تا او آواز خوانی را در نزد یک مربی آواز ادامه دهد و کیتی نیز از این فرصت استفاده کرده، از سن ۹ تا ۱۶ سالگی آواز خوانی را توسط مربی اش آموخت.

بیوگرافی کیتی پری

  •  آرون گروپس

پری از ممنوعیتش از موسیقی مذهبی با موسیقی گاسپل که یک نوع موسیقی مربوط به دین، فرهنگ و باورهای مسیحت می باشد، رشد یافته است و در سال اول دبیرستان با نام کیتی هادسن و با انتشار آلبومی به همین نام موسیقی را به صورت حرفه ای آغاز کرد که با استقبال فراوانی روبه رو شد. وی نام هنری کیتی پری را بعد از امضای قرارداد با کپیتال موزیک گروپ برگزید.

سرگذشت کیتی پری

در بیوگرافی کیتی پری عنوان شده است؛ نام وی در سال ۲۰۰۸ و پس از انتشار اولین آلبوم اصلی اش با نام «یکی از پسرها» بر سر زبان ها افتاد، سه ترانه از این آلبوم جزو ده آهنگ برتر فهرست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد معرفی شد و در سال ۲۰۱۰ سومین آلبوم استودیویی وی به نام «رویای نوجوانی» توانست در صدر فهرست بیلبورد ۲۰۰ قرار گیرد.

زندگینامه جدید کیتی پری

 پنج قطعه از آلبوم وی از جمله دختران کالیفرنیا، آتش بازی، رویای نوجوانی، ای تی و آخرین شب جمعه موفق به دریافت رتبه یک شدند، او اولین خواننده زن می باشد که آلبوم رویای نوجوانی اش در بسیاری از قطعاتش رتبه یک را دریافت کرده که این موضوع در تاریخ فهرست بیلبورد بی سابقه می باشد. درآمد ناخالص کیتی پری از به اجرا رفتن این آلبوم در تور کالیفرنیایی، شصت میلیون دلار بود، در سال ۲۰۱۲ وی آلبوم رویای نوجوانی را با نام رویای نوجوانی، معجونی دوباره  منتشر کرد و در طی آن سال نیز  به اجرای دو تک آهنگ با نام کاملا هوشیار و بخشی از من پرداخت.

بیوگرافی و زندگینامه کیتی پری

پری را می توان نخستین خواننده زن دانست که در بیش از ۵۲ هفته پیاپی در میان ۱۰ مکان اول از فهرست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد قرار گرفت. او در سال ۲۰۱۲ کاندید ۸ جایزه گرمی شد و توانست جایزه بهترین آلبوم سال (رویای نوجوانی) و نیز جایزه گرمی بهترین ضبط سال برای آتش بازی را از آن خود کند.

بیوگرافی کیتی پری

پری در سال ۲۰۱۱ و از سوی ام تی وی به عنوان بهترین بازیگر سال معرفی شد و هم اکنون میلیون ها ترانه وی در آمریکا و حتی سراسر جهان به فروش می رسد. او در زمینه تبلیغات نیز فعالیت دارد و سومین عطر خود را در سال ۲۰۱۳ عرضه کرد.

زندگینامه کیتی پری

کیتی در سال ۲۰۱۳ چهارمین آلبومش با نام منشور را منتشر کرد که در هفته اول انتشارش و بعد از بیانسه توانست بیشترین فروش را بدست آورد. او هم اکنون به دنبال برگزاری تور بسیار بزرگ و تجملاتی اش با نام پریسماتیک در سراسر دنیا می باشد.

بیوگرافی متفاوت کیتی پری

بیوگرافی کیتی پری ، پری از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ در فهرست پر درآمدترین زنان در موسیقی قرار گرفته است. او موفق به دریافت جوایز بی شماری شده و در موارد زیادی هم کاندید شده است؛ ۴ رکورد جهانی گینس، ۵ جایزه موسیقی امریکا، یک جایزه جونو و یک جایزه بریت از جمله افتخارات وی می باشد. فروش بیش از ۴۰ میلیون آلبوم و نیز ۱۰۰ میلیون تک آهنگ از او باعث شده است تا پر فروش ترین هنرمندان در تاریخ لقب بگیرد، به گونه ای که ارزش پری در سال ۲۰۱۶ برابر با ۱۲۵ میلیون دلار اعلام شد.

ورود به حرفه بازیگری

کیتی در سال ۲۰۱۱ اولین بار در فیلم «اسمورف ها» و به جای شخصیت اسمورف مو طلا صحبت کرد و بعد از آن در سال ۲۰۱۳ موفق به بازی در این نقش شد. او همچنین در سال ۲۰۱۲ در مستند کیتی پری: بخشی از من که پیرامون زندگی وی و ازدواج کوتاه مدتش با راسل برند بازیگر و کمدین معروف انگلیسی بود، حضور یافت و در سال ۲۰۱۸ در شانزدهمین فصل مجموعه امریکن آیدل داور بود.

بیوگرافی کامل کیتی پری

ازدواج و طلاق کیتی پری

آشنایی کیتی پری با راسل برند بازیگر کمدی انگلیسی در سال ۲۰۱۰ و در مراسم موسیقی که به مناسبت جشن سنتی هندوها در راجستان برگزار شده بود، اتفاق افتاد، آنها یک سال بعد از آشنایی شان با هم ازدواج کردند و در بسیاری از مراسم های مختلف و محافل هنری حضور پیدا کردند، اما در نهایت بعد از چند ماه زندگی مشترک از هم جدا شدن، کیتی علت جدای اش با همسرش را درخواست راسل برای بچه دار شدن و مخالفت وی به دلیل  مشغله های کاری فراوان و تعداد زیاد کنسرت ها عنوان کرد.

بیوگرافی کیتی پری

کیتی یک سال بعد از جدایی اش با راسل، وارد رابطه جدید با جان مایر خواننده مشهور آمریکایی شد و با او ازدواج کرد، اما این ازدواج هم دوامی نداشت و از هم جدا شدند. کیتی تا کنون با چهره های مشهور زیادی رابطه بر قرار کرده که آخرین آنها، اورلاندو بلوم بازیگر انگلیسی ارباب حلقه ها می باشد که از سال ۲۰۱۶ تا کنون رابطه شان پایدار می باشد.

بیوگرافی جذاب کیتی پری

پری در سن ۳۵ سالگی با اولاندو بلوم ۴۳ ساله ازدواج کرد، آنها قرار بود جشن عروسی خود را در ژاپن برگزار کنند که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد، حاصل این ازدواج یک دختر به نام دِیزی داو بلوم می باشد، ضمن اینکه یک پسر را نیز به فرزند خواندگی سرپرستی می کنند.

حال بعد از خواندن بیوگرافی کیتی پری و حواشی زندگی وی، دعوت می نماییم از تصاویر دیدنی این خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی دیدن نمایید.

بیوگرافی کیتی پریعکس و بیوگرافی کیتی پری

بیوگرافی کیتی پریتصویر زیبای کیتی پری

زندگی نوشته کیتی پریعکس کیتی پری در کنار هیلاری کلینتون

بیوگرافی کیتی پری+عکسعکس جالب کیتی پری

بیوگرافی و عکس کیتی پریتیپ کیتی پری در یک مراسم

بیوگرافی خواندنی کیتی پریعکس کودکی کیتی پری

زندگی نامه خواندنی کیتی پریکیتی پری و نامزدش  بیوگرافی جالبکیتی پری عکس جدید کیتی پری

بیوگرافی کیتی پریکیتی پری با موهای کوتاه و طلایی

بیوگرافی جدید کیتی پری

قهر و آشتی کیتی پری و تیلور سوئیفت

پری علت بروز کدورت بین خود و تیلور سوئفت را یک سوءتفاهم کوچک به هنگام ضبط موزیک ویدئوی تیلور عنوان کرد اما در نهایت این کدورت رفع شده و هم اکنون با یکدیگر دوست می باشند، پری اظهار کرد؛ برای بهتر شدن رابطه مان، یک شاخه زیتون به همراه یک یادداشت فرستادم و تیلور نیز در کنسرتش این یادداشت که در واقع متن عذرخواهی از طرف من بود را خواند. وی در ادامه در رابطه با سوال مجری در مورد وضعیت دوستی خود و تیلور اینگونه پاسخ داد :

این دوستی هیچ‌وقت تمام نشده بود که بخواهیم از اول شروع کنیم. الان هم جای خوبی هستیم و خیالمان راحت است. من به او اطمینان دارم و او هم به من. همدیگر را در راهروهای منتهی به استودیوها خواهیم دید. این دفعه دیگر از هم دوری نمی‌کنیم بلکه یکدیگر را در آغوش هم می‌کشیم. فکر می‌کنم این یک فرصت فوق‌العاده برای عوض شدن بود و امیدوارم بقیه هم بتوانند چیزی از این حرکت ما یاد بگیرند.”

زندگی نوشته خواندنی کیتی پری

ماجرای خودکشی کیتی پری

کیتی درباره این موضوع می گوید؛ درسال ۲۰۱۷ بعد از جدایی از پارتنرش اورلاندو بلوم که هم اکنون پدر فرزندش است و نیز عملکرد و فروش ضعیف آلبوم «Witness» دچار مشکلات روحی زیادی شده و به معنای واقعی در هم شکسته است به گونه ای که تصمیم به خودکشی می گیرد، اما در نهایت حس قدردانی و ایمان به خدا زندگی اش را نجات داده و به او کمک کرده تا در آن دوره سخت بر مشکلات ذهنی اش غلبه کند.

تصاویر جدیدتری از کیتی پری خواننده سرشناس آمریکایی

در این قسمت از بیوگرافی خواندنی کیتی پری عکس های متنوع تری از وی گردآوری کرده ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد توجه طرفداران این بازیگر و خواننده مشهور قرار گیرد.

تصاویر جدید کیتی پری سرگذشت کیتی پری شرح حال زندگی کیتی پری گالری عکس های کیتی پری زندگی نوشته از کیتی پری زندگی نوشته در مورد کیتی پری جدیدترین بیوگرافی کیتی پری زندگی نوشته درباره کیتی پری عکس و بیوگرافی کیتی پری زندگی نوشته متفاوت کیتی پری زندگی نوشته کامل کیتی پری زندگی نوشته جذاب کیتی پری زندگی نوشته جالب کیتی پری بیوگرافی کیتی پری +تصاویر

امیدواریم مطالعه بیوگرافی کیتی پری و تماشای عکس های متنوع و جدید وی برای علاقمندان و طرفداران این بازیگر و خواننده مطرح آمریکایی جذاب بوده باشد، در صورت تمایل برای مشاهده تصاویر بیشتر از هنرمندان ایرانی و خارجی مورد علاقه خود می توانید بر روی قسمت عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *