دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

خودروهایی که در سال ۲۰۱۹ بهترین طراحی داخلی را داشته اند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

Wards Auto لیستی از ۱۰ خودرو با طراحی برتر را برای امسال مشخص کرده که در این لیست بنتلی کنتیننتال و نیسان کیکس به چشم می خورد. 

واردز اتو (Wards Auto) هر سال یک لیست از خودروهایی با بهترین طراحی داخلی را معرفی می کند. این لیست برای سال ۲۰۱۹ منتشر شده است.

گلچین این ۱۰ خودرو از ۳۲ کاندید انجام گرفته و داوران از بین آن ها به ۱۰ خودرو رای مثبت دادند. ملاک این انتخاب معیارهایی چون کیفیت، کاربر پسند بودن، ارگونومی، زیبایی و راحتی می باشد.

در این لیست حضور چند خودروی لوکس دیده می شود. این موضوع کمی تعجب انگیز است. البته موضوع دیگری همچون حضورخودرویی ارزان قیمت نیسان کیکس در این لیست جای تعجب بسیار دارد.

خودروهایی با بهترین طراحی داخلی

نیسان کیکس با قیمت ۲۳ هزار و ۳۳۰ دلار عرضه می شود. این خودرو ارزان قیمت مورد توجه داوران ژاپنی واقع شده است. گران قیمت ترین خودرو این لیست بنتلی کنتیننتال GT می باشد که با قیمت ۲۷۶ هزار و ۷۳۰ دلار عرضه می شود. خودروهایی با بهترین طراحی داخلی

بی‌ام‌و M850i با قیمت ۶ رقمی در داخل این لیست قرار گرفته و بقیه خودروها با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار هستند.  لینکلن ناتیلوس با قیمت ۶۷ هزار دلار، ولوو V60 با قیمت ۵۴ هزار دلار، مرسدس بنز A220 با قیمت ۵۱ هزار دلار، جیپ گلادیاتور،جنسیس G70، هیوندای سانتافه و  تویوتا RAV4 در این لیست واقع شده اند.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *