دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

چگونه می توانیم ویزای کار ترکیه دریافت کنیم؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۸ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

ترکیه یکی از کشرهای همسایه ایران است و همانطور که می دانید میزان مهاجرت در این کشور بسیار بالا است. بیشتر مهاجران نیز با استفاده از ویزای کار ترکیه سعی در دریافت اقامت در این کشور و ارتقا شغلی دارند.

ترکیه مقصد بسیاری از مهاجران ایرانی است و این کشور دارای میزان مهاجران بالایی است و علت آن این است که بسیاری از مهاجران با سفر به ترکیه قصد اقامت در کشورهای دیگر را دارند و از طریق ترکیه می توانند راحت تر اقدام به این کار کنند. از سوی دیگر برخی از مهاجران به قصد اقامت در ترکیه و با استفاده زا ویزای کار ترکیه به دنبال یافتن شغل در این کشور و افزایش موقعیت کاری خود هستند. همسایگی ترکیه با ایران موجب شده است تا شباهت های فرهنگی بیشتری در میان آن ها وجود داشته باشد و به همین دلیل زندگی در این کشور برای مهاجران می تواند راحت تر باشد. شرایط کار در ترکیه

شرایط و مراحل دریافت ویزای کار ترکیه

ترکیه در رده ۲۰ کشور در حال پیشرفت دنیا قرار دارد و این پیشرفت در زمینه های مختلفی از آن دیده می شود با وجود این می توان انتظار داشت که شرایط کار در این کشور از موقعیت بالا و خوبی برخوردار باشد. اما باید دید که شرایط مهاجرت کاری در این کشور به چه صورت است و چگونه می توان به ترکیه مهاجرت  کرد؟

پیش از هر چیز پیشنهاد می شود تا برای کسب اطلاعات در زمینه مهاجرت به وکلای مجرب در این زمینه مراجعه کنید تا شرایط درست تری را برای سفر خود انتخاب کنید. مشاوره وکلا در این زمینه به افراد دارای شرایط خاص می تواند کمک کند تا شیوه مناسبی برای مهاجرت خود پیدا کنند.

ویزای کار ترکیه

شرایط دریافت ویزای کار در ترکیه:

همانطور که می دانید مهاجرت به ترکیه دارای شیوه های مختلفی است که مهاجرت کاری و دریافت ویزای کار ترکیه یکی از انواع آن است. افرادی که دارای ویزای کاری در ترکیه هستند می توانند به راحتی حق شهروندی خود را نیز دریافت کنند به همین دلیل بسیاری از مهاجران از این شیوه برای دریافت ویزای خود استفاده می کنند.

ویزای کار کشور ترکیه

مهاجرت کاری به کشور ترکیه به دو شکل می تواند صورت بگیرد در روش اول فرد می تواند از طریق کارفرمای خود ترکیه اقدام به مهاجرت و دریافت ویزای کاری کند در روش دیگر نیز با مهاجرت به ترکیه و انجام کارهای پاره وقت می توانید مهاجرت کاری داشته باشید. بدون شک بسیاری از مهاجران نوع اول را انتخاب می کنند که این روش دارای پروسه ای زمان بر است و شما باید ابتدا یک کارفرما در ترکیه داشته باشید که شرایط کاری شما را پذیرفته باشد.

  •  آرون گروپس

مدارک مورد نیاز:

  • برگه پاسپورت و اقامت
  • عکس پرسنلی
  • دفترچه اقامت
  • برگه درخواست کار و تاییدیه کاری کارفرما
  • مدارک لازم مهارت کاری و حرفه
  • ارائه مدرک تحصیلی

ویزای کاری ترکیه

قبل از دریافت ویزای کار ترکیه بهتر است با شرایط کاری در این کشور بیشتر آشنا شوید و همانطور که می دانید اغلب کارهای این کشور کارهای پاره وقت هستند و فقط در صورتی که شما دارای مهارتی ویژه و مدرک تحصیلی بالا باشید می توانید از موقعیت شغلی بالا برخوردار باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *