دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه بستنی پرتقالی خانگی و بسیار خوشمزه

  • فاطمه میرزایی
  • ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

با شروع فصل گرم و روزهای تابستان، خوردن نوشیدنی ها و خوراکی های خنک و سرد طرفداران زیادی پیدا می کند، از این رو در این مطلب قصد داریم، طرز تهیه بستنی پرتقالی بسیاز خوشمزه و دلچسب را معرفی نماییم، در ادامه همراه ما باشید.

انواع مختلفی از بستنی ها با طعم های جذاب و خوشمزه از جمله بستنی وانیلی، بستنی یخی و بستنی شکلاتی وجود دارد که با نحوه ساخت آنها در مطالب قبلی آرگا آشنا شدید، اما در این بخش قصد داریم،  دستور ساخت بستنی پرتقالی با طعم عالی که به راحتی می توان آن را در منزل تهیه کرد، معرفی نماییم.

همواره انواع بستنی ساده و متنوع با طعم های مختلف، در بین مردم و در رده های سنی مختلف طرفداران زیادی دارد، همچنین برای پذیرایی از مهمانان در میهمانی ها و مجالس می تواند به عنوان دسر خوشمزه و شیک مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین در ادامه دستور تهیه یک نوع بستنی با طعم پرتقالی را آموزش می دهیم.

 طرز تهیه بستنی یخی پرتقالی

مواد لازم

  • آب پرتقال یا پالپ : ۳ پیمانه
  • شکر : به مقدار لازم مثلا ۴ قاشق غذا خوری
  • پوست پرتقال رنده شده : یک سوم قاشق چای خوری
  • نارنگی : یک تا دو عدد

طرز تهیه بستنی پرتقالی به روش خانگی و ساده

برای تهیه این نوع بستنی یخی که مورد علاقه کودکان می باشد، بعد از تهیه مواد مورد نیاز، ابتدا لازم است تا شکر و آب پرتقال را با هم مخلوط نمایید و هم بزنید تا جایی که شکر کاملا در آن حل شود.

در مرحله بعد طرز تهیه بستنی پرتقالی، پوست پرتقال رنده شده را به مواد قبلی اضافه کرده و یک چهارم قالب بستنی که از قبل آماده کرده اید، آب پرتقال ریخته و در داخل فریزر قرار دهید تا یخ ببندد.

دستور تهیه بستنی پرتقالی

  •  آرون گروپس

بعد از اینکه مایع کمی سفت شد، می توانید قالب را از یخچال بیرون آورده و سپس برای دیزاین و ظاهر زیبای بستنی مورد نظرتان، پالپ یا نارنگی ها را که به صورت برش های کوچکی در آورده اید، به وسیله انگشت به دیواره های قالب چسبانده و بعد قالب را از آب پرتقال پر کرده و دوباره درون فریزر قرار دهید تا خوب یخ ببندد. اکنون بستنی شما آماده است و می توانید آن را میل نمایید.

 طرز تهیه بستنی پرتقالی

در پایان ضمن سپاس از همراهی شما دوستان گرامی، امیدواریم این بخش از آموزش آشپزی رضایتتان را  جلب کرده باشد، امیدواریم بعد از آشنایی با طرز تهیه بستنی یخی پرتقالی آن را در منزل تهیه کرده و از خوردن آن لذت ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *