دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۲۶ تا از بهترین مکان های دیدنی آلمان و جاذبه های گردشگری چشم نواز این کشور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۷ دی ۱۴۰۲
  • ۰

بیشتر گردشگران و توریست های خاریجی کشور آلمان را با غذاهای خوشمزه و رستوران ها و هتل ها لوکس آن می شناسند و یکی از معرفو ترین مکان های یددنی آلمان نیز همین رستروان ها با غذاهای متنوع و دیزاین های لاکچری هستند.

در شکور آلمان شما می توانید تلفیقی از جاذبه های مختلف را مشاهده کنید معماری های مدرن و قدیمی که در این کشور وجود دارند تلفیقی بکر و زیبا را برای گردشگران ایجاد کرده اند. مکان های دیدنی آلمان نیز به دلیل همین تنوع گردشگران زیادی را تاکنون به خود جذب کرده است و از سوی دیگر موقعیت خوب اقتصادی و اجتماعی در این کشور موجب جذب گردشگران خارجی شده است. همانطور که می دانید برلین یکی از شهرهای بسیار تاریخی و زیبا در آلمان است که از چشم اندازهای ویژه ای برخوردار می باشد و می تواند گردشگران زیادی را جذب کند.

مکان های دیدنی آلمان را بشناسید

جاهای توریستی و مکان های دیدنی آلمان:

اگر از علاقه مندان به جاذبه های تاریخی و فرهنگی هستید می توانید با سفر به کشور تاریخی آلمان تجربه های به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید در طول سفر خود از چشم اندازهای طبیعی و یا حتی مدرن در این کشور نیز دیدن کنید که توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند.

مکان های دیدنی آلمان

۱. موزه پرگامون برلین

از دیگر مکان های دیدنی آلمان موزه پرگامون برلین است که به عنوان مهم ترین موزه جهان در نمایش آثار باستانی و تاریخی به شمار می رود و واقع شده در شهر برلین آلمان است که نام این موزه از شهر باستانی پرگامون یونان گرفته شده است و در این موزه آثاری از عصرهای هلنیسم، مصر باستان، ایران باستان، آشوریان و بابل قرار دارد و دروازه ایشتار بابلی، مجسمع لاماسو، دروازه بازار ملط و محراب پرگامون از مهم ترین آثار قابل بازدید این موزه می باشند.

۲. رودخانه راین

این رودخانه ۱۳۲۰ کیلومتر طول دارد و به عنوان طولانی ترین و همچنین مهم ترین رودهای قاره اروپا محسوب می شود که این رودخانه از کوه های آلپ سرچشمه گرفته و از کشورهایی مانند : سوئیس، آلمان، فرانسه، هلند، لیختنشتاین و اریش می گذرد و در واقع می توان گفت این رود نقش مهمی در زندگی مردم کشور هایی که در مسیر آن هستند ایفا می کند که یکی از رودهای پر آب می باشد  که در آن کشتی رانی و قایق رانی نیز انجام می شود و همچنین کشتی های تفریجی این رود نیز بسیار پرطرفدار می باشد و یک مسیر خوش منظره می گذرد.

۳. توبینگن

این شهر اکثرا تشکیل شده از دانشجویان و دانش آموزان است که در واقع می توان گفت تقریبا یک سوم از جمعیت این شهر را شامل می شود و در خیابان و محله های قذیمی این شهر ساختمان های چوبی، کافه و مغازه های بیشتری را مشاهده می کنید و اگر علاقه زیادی به کوهنوردی و طبیعت دارید حتما به کوهنوردی و همچنین گشت و گذار در کوه های سوابین یورا بروید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۴. بامبرگ

یکی دیگر از مکانهای دیدنی آلمان بامبرگ می باشد که در نزدیکی نورنبرگ واقع شده است و قدمت آن به قرون وسطی می رسد که به دلیل داشتن کارخانه های آبجو این شهر شهرت پیدا کرده است و همچنین جاذبه های تاریخی زیادی نیز دارد که این شهر از سال ۱۹۹۳ به عنوان میراث یونسکو شناخته شده و در این شهر بیشترین تعداد کارخانه های آبجو سازی واقع شده است.

۵- رگنسبورگاین:

شهری که متعلق به دوران رومیان است و دیدنی های بی نظیری را می توان در آن مشاهده کرد از جاذبه های تاریخی تا دیدنی ای فرهنگی و ارزشمند که علاقه مندان زیادی دارد. این شهر که از مکان های گردشگری آلمان دارای ساختمان هایی با بافت قدیمی است کافه ها، دانشگاه، کلیسا و پل های سنگی از جاذبه های دیگر آن هستند.

مکان های دیدنی مذهبی آلمان

۶- راسن:

شهری که معدن زغال سنگ و فولاد است به همین دلیل به لحاظ تجاری پیشرفت های زیادی داشته است صنعت در حال پیشرفت این منطقه توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و قطب مهمی برای کسب درآمد به شمار آید.

مکان های دیدنی جذاب آلمان

۷- اشتوتگارت:

پیاده روی در مرکز این شهر و تماشای فضای باز و ساختمان های زیبا می تواند جذابیت های بسیاری داشته باشد همچنین این منطقه از غذاهای بسیار خوشمزه برخوردار است و مرکز تولید اتومبیل است.

مکان های دیدنی طبیعی آلمان

۸- دوسلدورف:

اگر به دنبال جاذبه های لوکس و لاکچری در آلمان هستید می توانید از این منطقه دیدن کنید شهری که دارای مردمانی بسیار ثروتمند است و بناهای تاریخی بسیاری در آن بازسازی شده است. نوآوری و ابداعات مختلفی که در این شهر در حال رشد است می تواند توجه بسیاری از جهانگردان را به خود جلب کند.

مکان های دیدنی مدرن آلمان

۹- نورنبرگ:

در طول جنگ جهانی این شهر از اهمیت بالایی برخوردار بوده است بنابراین می توان گفت به لحاظ تاریخی از ارزش بالایی برخوردار است. ساختمان های این شهر نیز اکثرا بازسازی شده هستند و می توانید با قدم زدن در خیابان ها شاهد نمایی زیبا از شهر باشید.

مکان های دیدنی شناخته شده آلمان

۱۰- درسدن:

یکی دیگر از مکان های دیدنی آلمان شهر درسدن است این شهر نیز در زمان جنگ جهانی خسارت های زیادی دیده است و در حال حاضر تمام بناهای آن بازسازی شده است. موزه های موجود در این منطقه یکی از مکان های دیدنی و جاذبه های فرهنگی به شکار می آیند.

مکان های دیدنی کشور آلمان

۱۱- کلوگن:

از شهرهایی که در میان گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است می توان به شهر کلوگن اشاره کرد زیبایی های این شهر شامل موزه ها، کلیسا و خیابان های مدرن و دیدنی است.

مکان های دیدنی معروف آلمان

۱۲- برلین:

پایتخت کشور آلمان و یکی از جاذبه ها و مکان های دیدنی کشور آلمان است که سبک معماری های آن بی نظیر و تماشایی است و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند. کافه ها، هتل ها و رستوران های مجلل واقع در این شهر از مکان های دیدنی برلین هستند.

دیدنی های خاص در آلمان

۱۳- مونیخ:

بیشتر گردشگران نام مونیخ را به عنوان یکی از شهرهای پیشرفته و مدرن می شناسند به همین دلیل این شهر مورد علاقه افرادی است که به جاذبه های مدرن و لوکس علاقه دارند.

مکان های فرهنگی آلمان

۱۴- فرانکفورت:

فرانکفورت نیز متاسفانه از شهرهای تخریب شده در جنگ جهانی بوده است و شما با دیدن جاذبه های گردشگری فرانکفورت و چشم اندازهای این شهر متوجه می شوید که بناهای آن بازسازی شده اند و اثری از بناهای تاریخی در آن دیده نمی شود.

دیدنی های فرهنگی آلمان

۱۵- هامبورگ:

اگر از علاقه مندان به جاذبه های مدرن هستید ما به شما یکی از مکان های دیدنی آلمان را با نام شهر هامبورگ پیشنهاد می کنیم که در آن می توانید در خیابان های شلوغ و مدرن قدم بزنید. بیشتر گردشگران این شهر از افراد تاجر هستند و به قصد تجارت به هامبورگ سفر می کنند. شهر هامبورگ از جمله شهر های گران آلمان نیز محسوب می شود. با این حال تماشای مکان های دیدنی هامبورگ در سفر به این شهر خالی از لطف نیست.

مناطق تاریخی آلمان

۱۶- برمن:

تلفیقی از سنت و مدرنیته را می توان در برمن مشاهده کرد از سویی وجود جاذبه های باستانی و تاریخی در این شهر بسیار چشم نوازی می کنند و از سوی دیگر نیز جاذبه های مدرن و تکنولوژی های به روزی که دیدن آن ها برای هر فردی خیره کننده خواهد بود.

چشم اندازهای دیدنی آلمان

۱۷- هایدلبرگ:

هیدلبرگ نیز یکی دیگر از دیدنی های آلمان است این شهر دارای جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای بکر و دیدنی است رودخانه نکار که در این شهر واقع شده است از دیدنی های مهم آن است. قلعه آجر قرمز، دانشگاه و جنگل ها از دیدنی های دیگر در این شهر هستند.

مکان های دیدنی سرسبز آلمان

۱۸- لایپزیگ:

شهری تاریخی با غنای فرهنگی بالا که می توان در آن جاذبه های فرهنگی بی نظیر و ارزشمندی را مشاهده کرد. این شهر که یکی از مکان های دیدنی آلمان است در سال ۱۹۸۹ از نقش مهمی در کشور آلمان برخوردار بوده است.

مناطق توریستی آلمان

۱۹- هانوفر:

شهری فرهنگی با موزه های بزرگ، هنری غنی، چشم اندازهای سرسبز و جنگلی، نمایشگاه های هنری و نمایشگاه های تکنولوژی و فناوری که هر یک دارای زیبایی های خاص خود هستند و گردشگران زیادی را جذب خواهند کرد. برای آشنایی با مکان های دیدنی هانوفر می توانید در اینجا کلیک کنید.

دیدنی های کشور آلمان

۲۰- لوبک:

در این شهر بیش از هزاران بنای تاریخی باشکوه و باستانی وجود دارد این منطقه به عنوان یکی از آثار ارزشمند در میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده است. عمارت ها و کلیساهای عظیمی که در این شهر وجود دارند از جمله مکان های دیدنی آلمان هستند.

معرفی مکان های دیدنی آلمان

۲۱- ویز بادن:

بناهای موجود در این شهر دارای معماری نئوکلاسیک هستند و به دلیل قدیمی بودن بناها بسیار ارزشمند می باشند و از جذابیت های بالایی برخوردار هستند.

نمایی از آلمان

۲۲ – روتنبرگ و جاده رومانتیک :

روتنبرگ شهری قدیمی در آلمان است که مربوط به دوران قرون وسطی می باشد از این رو با دیوار های قرون وسطایی و ردیف هایی از ساختمان چوبی ساخته شده است، طوری که می توان روی آنها راه رفت. جاده رمانتیک از همین نقطه آغاز می شود و از بین مناظر زیبا و شگفت انگیز شهری عبور می کند.

مکان های گردشگری آلمان

۲۳ – رود مرموز موسل :

رود مرموز دره موسل واقع در کشور آلمان، رودخانه ای عجیب و آرام می باشد که این رودخانه از شهر های کوچک با مزارع انگور مثل کوخم و بیلستین و قلعه اروپایی بورگ التز که از محبوبیت زیادی برخوردار است، عبور می کند.

جاهای دیدنی آلمان

۲۴ – وورزبورگ، خانه‌ی رزینز :

وورزبورگ یک خانه قصر مانند با زیبایی خیره کننده و فوق العاده چشمگیر بوده که دارای باغ های زیبا و کلیسای روکوکوی می باشد.

این شهر مرکز بانکداری اروپا بوده و نمایی دیدنی از آسمان خراش ها و آلمان امروزی را نشان خواهد داد.

مکانهای دیدنی آلمان

۲۵ – لوترلند، یک شهر خاص :

لوترلند نیز شهری زیبا و یکی دیگر از مکان های دیدنی آلمان می باشد که دانشگاه ارفورت در آن واقع گردیده است.

جالب است بدانید که مارتین لوتر دوران جوانی خود را در آنجا گذرانده و این مکان پناهگاه وی به هنگام فرار از دست آدمکش های پاپ بوده است، او در قلعه ویتنبرگ واقع در لوترلند تدریس و سخنرانی می کرد و مسیحیت را تغییر داد.

مکان های دیدنی آلمان +تصاویر

۲۶ – روگن، بزرگ‌ترین جزیره‌ی آلمان :

روگن بزرگترین جزیره آلمان می باشد که در پهنای دریای بالتیک قرار گرفته است، این جزیره از طریق پل به کشور آلمان اتصال پیدا کرده است.

جاذبه های گردشگری زیادی همچون دریای رمانتیک و ساحل های زیبا و ویلا ها می تواند شما را در این جزیره غافلگیر و هیجان زده نماید، اما جاذبه مهم این منطقه؛ پارک ملی «جاسموند» است که دارای صخره های گچی مشهوری با ارتفاع ۱۶۱ مترمی باشد، همچنین غار آرکونا یکی دیگر از دیدنی های این منطقه زیبا در آلمان شرقی بوده که گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می کند.

مناطق دیدنی آلمان

جاهای دیدنی آلمان دارای تنوع بسیاری هستند و اغلب جاذبه هایی که می توان در این کشور مشاهده کرد جاذبه های تاریخی و فرهنگی هستند که از علاقه مندان خاص خود برخوردار می باشند. در اینجا با محبوب ترین این جاذبه ها آشنا شدید و می توانید اطلاعات جامع تری را از طریق سایت های گردشگری در رابطه با این جاذبه ها پیدا کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *