دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی فرزاد حسنی و عکس های متفاوت وی با بازیگران و همسر سابقش

  • فاطمه میرزایی
  • ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

این بخش از آرگا را به معرفی بیوگرافی فرزاد حسنی مجری مشهور کشورمان به همراه تصاویر و نکاتی از زندگی شخصی وی اختصاص داده ایم، در ادامه همراه ما باشید.

در این مطلب بیوگرافی فرزاد حسنی مجری توانای صدا و سیما، ترانه سرا و بازیگر ایرانی را مرور می کنیم. وی متولد ۲۱ شهر یور ۱۳۵۶ از محله خانی آباد تهران و دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیر طوسی می باشد.

بیوگرافی فرزاد حسنی و تصاویر وی

فرزاد حسنی در یک خانواده پنج نفره در جنوب تهران متولد شده و دو برادر کوچکتر از خودش به نام های فرهاد و فرشاد دارد. وی از معدود مجریان توانمند و با سواد تلویزیون می باشد که از سال ۱۳۷۵ و از شبکه جام جم فعالیتش در این عرصه را آغاز کرده است.

زندگینامه خواندنی فرزاد حسنی

حسنی دانش آموخته کلاس های بازیگری مرحوم حمید سمندریان و امین تارخ می باشد و اجرای خوب وی در برنامه گفتگو محور کوله پشتی و اتفاقاتی که در این برنامه رخ داد، شهرت زیادی برایش به ارمغان آورد. او همچنین در رادیو نیز فعالیت می کند و تا کنون برنامه های موفق زیادی را در این رسانه گویندگی و اجرا کرده است.

زندگینامه فرزاد حسنی

سریال ها و فیلم های معروفی که فرزاد حسنی به عنوان  بازیگر در آنها بازی کرده است، می توان به سریال مسافری از هند، کمکم کن، مسیر انحرافی، تله تئاتر پرواز از تیر چراغ برق و …، در سینما نیز به فیلم های آنچه مردان درباره زنان نمی دانند، در امتداد شهر، عملیات مهد کودک و ثبت با سند برابر است، اشاره داشت.

  •  آرون گروپس

زندگینامه درباره فرزاد حسنی

سریال مسافری از هند از جمله سریال های محبوب و پر طرفدار تلویزیون در اوایل دهه هشتاد می باشد که در آن بازیگرانی همچون حمید گودرزی، سروش گودرزی، شیلا خداداد، الهام حمیدی، بهنوش  طباطبایی، فرزاد حسنی، مجید مشیری، نسرین مقانلو، شیرین بینا و … هنرنمایی می کردند.

بیوگرافی فرزاد حسنی

وی دستی هم در زمینه ترانه سرایی دارد و تا کنون ترانه بسیاری از تیتراژهای برنامه ها و سریال های تلویزیونی را گفته است که از از آن جمله می توان تیتراژ برنامه کوله پشتی با صدای محمد علیزاده و تیتراژ ویژه برنامه نوروز ۹۲ با خوانندگی احسان خواجه امیری را نام برد.

زندگی شخصی

فرزاد حسنی در اردیبهشت ۱۳۹۲ با حضور در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را با آزاده نامداری دیگر مجری توانای تلویزیون رسانه ای کرد، آن دو در ۶ تیرماه ۱۳۹۲ توسط سید حسن خمینی به عقد هم در آمدند و به دلیل عدم تفاهم و مشکلات فراوان در خرداد ۱۳۹۳ از هم جدا شدند.

بیوگرافی جدیدی از فرزاد حسنی

حواشی پیرامون اجرای وی در تلویزیون

فرزاد حسنی در یکی از برنامه های کوله پشتی با موضوع طرح مبارزه با بد حجابی که سردار رادان رئیس پلیس وقت تهران مهمان برنامه بود به دلیل انتقادات شدیدی که در برخورد با وی داشت تا مدت ها از اجرای برنامه های تلویزیونی کنار گذاشته شد. وی در این برنامه ضمن پخش یک ویدئو از لحظه کتک خوردن یک دختر توسط ماموران نیروی انتظامی به دلیل بی حجابی، سردار رادان را به خاطر برخورد خشن و ادبیات تند نیروهای پلیس با شهروندان به شدت مورد انتقاد قرار داد، پخش این گفتگوی زنده تلویزیونی با واکنش های منفی و مثبت گسترده ای همراه بود و حتی از سوی مدیر اجتماعی شبکه سوم سیما نیز تذکراتی به وی داده شد و در نهایت به دلیل اعتراضات زیاد به این برنامه، مجری برنامه کنار گذاشته و تا مدتها ممنوع الفعالیت شد.

بیوگرافی جذاب فرزاد حسنی

فرزاد حسنی در جدیدترین اجرای تلویزیونی خود در تلویزیون نیز از حواشی در امان نماند و در برنامه تلویزیونی اکسیر که با موضوع اصلاح سبک زندگی به اجرا می پرداخت، در یکی از برنامه ها به دلیل نحوه برخوردش با یکی از مهمانان برنامه با اعتراضات زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شد، و انتقادات زیادی را برای وی به همراه داشت، به طوری که بسیاری از کاربران اجتماعی خواستند تا حسنی بابت برخورد بدش، از مهمان برنامه عذر خواهی کند.

بیوگرافی فرزاد حسنی

جدیدترین فعالیت حسنی در زمینه اجرا و بازیگری، حضور در مجموعه رالی ایرانی ۲ به کارگردانی سعید ابوطالب و تهیه کنندگی آرش معیریان می باشد که هم اکنون، اکران عمومی آن آغاز شده است. در ادامه بیوگرافی فرزاد حسنی از شما دوستان گرامی دعوت می نماییم از تصاویر جدید و متنوع وی دیدن کنید.

زندگینامه فرزاد حسنی+عکسفرزاد حسنی در کنار رشیدپور و دخترش   زندگینامه کامل فرزاد حسنیحضور فرزاد حسنی در کنسرت علی لهراسبی

زندگی نامه و تصاویر فرزاد حسنیعکس جدید فرزاد حسنی

زندگی نوشته و عکس فرزاد حسنیفرزاد حسنی و سینا سرلک

بیوگرافی در مورد فرزاد حسنینمایی از بازی فرزاد حسنی در یک سریال

بیوگرافی فرزاد حسنیعکس فرزاد حسنی در جشنواره فیلم فجر

زندگی نوشته فرزاد حسنیعکسی  از فرزاد حسنی و برادرانش  زندگینامه جذاب فرزاد حسنیعکس فرزاد حسنی  زندگینامه جدید فرزاد حسنیسلفی جوانه دلشاد در کنار فرزاد حسنی و مینا وحید

بیوگرافی فرزاد حسنیفرزاد حسنی و بهاره افشاری در صحنه تئاتر

بیوگرافی فرزاد حسنی+عکسفرزاد حسنی و ترانه علیدوستی

بیوگرافی و عکس فرزاد حسنیعکسی از فرزاد حسنی

بیوگرافی و زندگینامه فرزاد حسنیبیوگرافی و عکس فرزاد حسنی

بیوگرافی و انواع عکس فرزاد حسنیعکسی از تولد ۴۱ سالگی فرزاد حسنی

بیوگرافی فرزاد حسنیفرزاد حسنی و مادرش

بیوگرافی خاص فرزاد حسنیعکس فرزاد حسنی بر روی فرش قرمز  بیوگرافی کامل فرزاد حسنیفرزاد حسنی و لیلا بلوکات

بیوگرافی فرزاد حسنیفرزاد حسنی و امیر حسین رستمی در پشت صحنه رالی ایرانی  بیوگرافی دیدنی فرزاد حسنیفرزاد حسنی در کنار لاله اسکندری و همسرش

بیوگرافی فرزاد حسنینمایی از بازی حسنی در سریال مسیر انحرافی

بیوگرافی جالب فرزاد حسنیحضور فرزاد حسنی در برنامه خندوانه

بیوگرافی فرزاد حسنیعکس فرزاد حسنی در کنسرت محمد علیزاده

بیوگرافی جدید فرزاد حسنیفرزاد حسنی در اکران فیلم ثبت با سند برابر است

بیوگرافی درباره فرزاد حسنیسلفی سحر قریشی با فرزاد حسنی

بیوگرافی از فرزاد حسنیفرزاد حسنی و پدرش

بیوگرافی فرزاد حسنی

از اینکه تا پایان این بخش همراه ما بودید از شما دوستان عزیز سپاسگزاریم، در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین اخبار و تصاویر افراد مشهور و هنرمندان مورد علاقه خود بر روی عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *