دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی امبر هرد و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی این بازیگر خوش قیافه

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

برای آشنایی با بیوگرافی امبر هرد بازیگر مطرح هالیوودی و دیدن تصاویر متنوع و جدید وی پیشنهاد می کنیم، این مطلب از مجله اینترنتی آرگا را دنبال نمایید.

امبر لارا هرد هنرپیشه آمریکایی متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ در شهر آستین تگزاس به دنیا آمده است. وی همسر سابق جانی دپ بازیگر مشهور هالیووودی و نیز همجنسگرا می باشد. در ادامه بیوگرافی امبر هرد را مرور خواهیم کرد.

بیوگرافی امبر هرد و تصاویر جذاب وی

بیوگرافی امبر هرد بازیگر ۳۲ ساله آمریکایی را می خوانید،  پدر وی پیمانکار  و مادرش یک محقق اینترنت می باشد. او تا مقطع دبیرستان در یک آکادمی کاتولیک مشغول به تحصیل بود و در سن ۱۶ سالگی، بعد از مرگ دوست صمیمی اش در یک تصادف رانندگی و نیز اخراج شدن از مدرسه در سن ۱۷ سالگی، به نیویورک رفت و به حرفه مدلینگ و سپس بازیگری روی آورد.

بیوگرافی درباره امبر هرد

او اولین بار در سال ۲۰۰۴ در فیلم سینمایی «چراغ های خاموش جمعه شب» که یک درام ورزشی بود، حضور پیدا کرد و سپس با بازی در نقش های کوتاه در فیلم های سرزمین شمالی و آلفا داگ توانست نقش اصلی فیلم «همه پسران عاشق ماندی لین» را از آن خود کند، او قبل از حضور در سینما به عنوان مدلینگ فعالیت می کرد ولی این کار مورد علاقه وی نبود، بنابراین وارد عرصه بازیگری شد و فعالیتش را در این زمینه ادامه داد.

سرگذشت امبر هرد

در سال ۲۰۰۸ همزمان با موفقیت امبر هرد برای بازی در فیلم های عقب نشینی هرگز و پاپن اپل اکسپرس به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شد، نقش آفرینی در فیلم هایی همچون خبرچینان، نا پدری، سرزمین زامبی ها و جونزنس ها موجب شهرت بیشتر وی شد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگی نامه و عکس امبر هرد

سپس وی حضور در فیلم های معروفی همچون نگهبان و رانندگی جنون و بازی در کنار نیکلاس کیج را تجربه کرد. فیلم سینمایی «خاطرات عجیب و غریب» با بازی وی و جانی دپ برنده جایزه ویژه از جشنواره فیلم هالیووود شد، وی در جریان فیلمبرداری این فیلم با جانی دپ آشنا شد، آنها بعد از سه سال رابطه عاشقانه در سال ۲۰۱۵ با هم ازدواج کردند و اما ازدواج آنها دوام چندانی نداشت و در نهایت در سال ۲۰۱۶ و با حواشی زیاد از هم جدا شدند. هرد که از طرفداران روابط همجنسگرایانه می باشد بعد از جدایی اش با دپ به همنجنسگرایی روی آورده و تصمیم گرفت به روابط خود با زنان ادامه دهد.

بیوگرافی امبر هرد

امبر هرد تا کنون در فیلم های معروف زیادی همچون « ۳ روز برای کشتن»، «میک جادویی ایکس ایکس ال» ، «دختر دانمارکی»، «لیگ عدالت»، «زک اسنایدر»، «آکوامن» ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی امبر هرد

وی در فعالیت های اجتماعی مانند حقوق دگرباشان جنسی نیز فعالیت می کند و نیز طرفدار اسکان بشریت می باشد و به عنوان دختر برتر در یک کمپین از بنیاد سازمان ملل با نام هنر بهشت و عفو بین الملل عضو می باشد. در ادامه بیوگرافی امبر هرد دعوت می نماییم از مجموعه تصاویر گردآوری شده این بازیگر دیدن نمایید.

بیوگرافی امبر هردعکس امبر هرد بازیگر هالیوودی

بیوگرافی امبر هردعکسی از بازیگر خوش چهره هالیوودی

بیوگرافی و زندگینامه امبر هردحضور امبر هرد در یک مراسم سینمایی

بیوگرافی دیده نشده امبر هردعکس جدید امبر هرد

بیوگرافی کامل امبر هردعکس از امبر هرد بازیگر آمریکایی

بیوگرافی امبر هردعکس و زندگینامه امبر هرد

زندگی نوشته امبر هردامبر هرد در کمپ آوارگان سوری در لبنان

بیوگرافی دیدنی امبر هردعکسی زیبا از چهره خندان امبر هرد

بیوگرافی متفاوت امبر هردعکس زیبای امبر هرد

بیوگرافی جالب امبر هردعکس امبر هرد بازیگر معروف آمریکایی

بیوگرافی جدید امبر هردنمایی از بازی امبر هرد در یک فیلم

بیوگرافی امبر هردعکس امبر هرد و جانی دپ

بیوگرافی امبر هرد+عکسعکس متفاوت امبر هرد بیوگرافی امبر هرد

زندگی نوشته جالب امبر هرد

حواشی طلاق هرد از جانی دپ

این زوج که در سال ۲۰۱۷ از یکدیگر جدا شدند، بعد از طلاق امبر هرد همسرش را متهم به خشونت خانگی کرده و گفته هایش در دادگاه نیز تایید شد به طوری که پزشکی قانونی کتک خوردن امبر هرد را تایید کرده بود.

امبر بعد از طلاق درخواست غرامت و بخشی از اموال جانی دپ را کرده بود که شامل ۶٬۸ میلیون دلار غرامت، یک خودروی Range Rover 2015 و نیز فورد Mustang 1968 او بود.

گالری عکس های امبر هرد

دختر امبر هرد

این بازیگر مشهور و پرطرفدار در اینستاگرام خود پستی را با هواداران خود به اشتراک گذاشت که نشان می داد وی صاحب یک فرزند دختر می باشد، وی با انتشار متن زیر و عکسی از نوزادش که به آرامی بر روی سینه وی خوابیده بود, نوشت :

من خیلی خوشحالم که این خبر را با شما به اشتراک می‌گذارم، دخترم در ۸ آوریل ۲۰۲۱ متولد شد. نام او اونا پیج است و این آغاز بقیه زندگی من است. چهار سال پیش تصمیم گرفتم که می خواهم بچه دار شوم. من می خواستم این کار را با شرایط خودم انجام دهم.

وی نام دخترش را “پیج” و به احترام مادرش که در ماه مه سال قبل درگذشته بود، انتخاب کرد و به گفته هرد در آن زمان وی فوق العاده دل شکسته و ویران بوده است.

زندگی نامه خواندنی امبر هرد

حجاب جنجالی امبر هرد

هرد بازیگر شناخته شده هالیوود بعد از ماجرای جنجالی طلاقش با جانی دپ بار دیگر بر سر زبان ها افتاد، این بار وی به خاطر پوشش نامناسب خود در مسجد استانبول دچار حواشی زیادی شد.

وی که با شال و مانتویی نازک به مسجدی در شهر استانبول رفته بود با انتقاد برخی از کاربران مسلمان مواجه شد و آنها از معلوم بودن بخشی از موها و گردن این بازیگر زن در این مکان مذهبی بسیار انتقاد کردند.

شرح حال زندگی امبر هرد

نکاتی دیگر درباره زندگی امبر هرد

  • قد امبر هرد ۱۷۰ سانتیمتر می باشد.
  • وی یکبار به عنوان زیباترین ستاره جوان سینما انتخاب شده است.
  • او همچنین در سال ۲۰۰۸ در رده بیست و یکم از بین ۱۰۰ زن زیبا قرار گرفت.
  • امبر هرد به کتاب خواندن علاقه بسیار دارد.
  • وی عاشق اتومبیل های کلاسیک است.
  • امبر در اوقات فراغتش به اسب سواری، صخره نوردی، شنا و گلف می پردازد.
  • امبر در کمر خود دو تتو دارد  و شعری از عمر خیام را د رکمر خود خالکوبی کرده است.
  • او به زبان اسپانیایی و نیز زبان اشاره ناشنوایان تسلط دارد.
  • این بازیگر شناخته شده یک نجات غرق است.

تصاویر جدید امبر هرد

جدیدترین عکس های امبر هرد

در ادامه بیوگرافی خواندنی امبر هرد، در اینجا تصاویر دیگری از وی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه طرفداران و علاقمندان وی قرار گیرد.

زندگی نامه درباره امبر هردسرگذشت امبر هردبیوگرافی امبر هرد +تصاویرزندگی نوشته از امبر هردزندگی نوشته و عکس امبر هردعکس و بیوگرافی امبر هردزندگی نوشته متفاوت امبر هردزندگی نوشته درباره امبر هردزندگی نوشته کامل امبر هردجدیدترین بیوگرافی امبر هرد

امیدواریم این مطلب از بیوگرافی هنرمندان و اشخاص مشهور رضایت شما عزیزان را جلب کرده باشد، برای آگاهی از جدیدترین اخبار و حواشی پیرامون بازیگران می توانید به قسمت عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *