دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در دوران بارداری چه لباسی بپوشیم؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

انتخاب لباس بارداری شیک و راحت یکی از نکاتی است که شما باید آن را مورد توجه قرار دهید. در این مجموعه ۴۰ مدل لباس بارداری زیبا و جذاب را برای خانم های خوش سلیقه ایرانی جمع آوری کرده ایم.

لباس حاملگی در طرح های زیبا و رنگ های جذاب می تواند جذابیت شما را چندین برابر کند در هنگام انتخاب لباس حاملگی علاوه بر زیبایی و رنگ لباس باید به راحت بودن لباس و جنس پارچه آن توجه داشته باشید در ادامه مطلب شما را با چند نکته در خصوص انتخاب لباس مناسب و انواع مدل لباس حاملگی آشنا خواهیم کرد.

در دوران حاملگی  با انتخاب لباس مناسب باز هم می توانید جذابیت خود را حفظ کنید کافی است نکاتی را در انتخاب مدل لباس حاملگی رعایت کنید.

لباس مجلسی بارداری با طرح های متفاوت و ایده آل

انواع مدل های متنوع و زیبا لباس بارداری

در هنگام خرید لباسهای بارداری لباسهایی با سایز بزرگتر را انتخاب کنید زیرا بدن شما در دوران بارداری رشد بسیار سریعی را دارد بنابراین باید لباسهایی را انتخاب کنید که دارای حجم و قد اضافی می باشند.

لباس بارداری با پارچه طرح دار
لباسی را که برای دوران بارداری خود انتخاب می کنید بهتر است که از قسمت بالا به سمت پایین به تدریج گشاد شود و قسمت شکم شما باید بزرگتر و گشادتر باشد.

بلوز آستین سه ربع ویژه خانم های باردار ایرانی پیراهن طرح دار بارداری
می توانید در این دوران از تاپ و بلوز مجلسی نیز استفاده کنید بهتر است در قسمت پایین تنه خود از شلوار و یا دامن مشکی و تیره استفاده کنید.
در هفته ۲۶ بارداری حتما لباسهایی را برای خریدن انتخاب کنید که سایز آن ها کمی برای شما بزرگ تر است تا در هفته های بعدی دوران بارداری خود بتوانید از این مدل لباسها استفاده کنید.

تاپ زنانه
لباس با پارچه های طرح دار اندام شما را در این دوران بزرگتر و حجیم تر نشان می دهند. بهتر است که در این دوران از مدل لباس حاملگی تک رنگ استفاده کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

انواع مدل لباس بارداری شیک و ایده آل مدل لباس بارداری 2016

انواع مدل لباس حاملگی برای استفاده در منزل

در این مجموعه مدل های بسیار راحت لباس و تونیک  حاملگی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم تا بتوانید لباس مناسب و راحتی را با ایده گرفتن از این مدل ها انتخاب کنید.
مدل لباس  حاملگی را بخرید که راحت باشد و همچنین کش بیاید. پارچه هایی که دارای ۵ تا ۱۰ درصد الیاف کشی هستند بسیار مناسب برای دوران  حاملگی شما می باشند زیرا با افزایش حجم اندام شما این نوع لباس ها به خوبی کش می آیند. لباس ها با جنس پارچه های کشباف و استرچ هم انتخاب های ایده آلی برای دوران بارداری شما می باشند.

تونیک بارداری مدل لباس بارداری برای منزل ونیک قرمز زنانه برای خانم های باردار

بهتر است لباسی را که برای پوشیدن در منزل انتخاب می کنید به اندازه کافی راحت باشد و سعی کنید از رنگ های متنوع و شاد استفاده کنید.

مدل لباس راحتی بارداری مدل لباس بارداری برای استفاده در منزل مدل لباس بارداری با پارچه طرح دارلباس گرم بارداری بلوز و شلوار ست راحتی انواع مدل لباس بارداری ویژه سال 1395

لباسهای مجلسی بارداری با طرح های شیک و جذاب

در این بخش از دنیای مد چند مدل لباس مجلسی بارداری را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم بتوانید با بهره گیری از این مدل ها لباس جذاب و متفاوتی را برای خود انتخاب کنید تا در مجالس و مهمانی ها باز هم شیک پوشی خود را حفظ کنید. از پیراهن و دامن های بلند و یا تا زیر زانو استفاده کنید زیرا با بزرگ شدن شکم شما لبه های لباس کمی به سمت بالا کشیده خواهد شد.

پیراهن کوتاه بارداری مدل لباس بارداری مجلسی پیراهن زنانه

پیراهن های بارداری که کمر آن ها در بالای شکم و زیر سینه شما قرار دارند بسیار مناسب برای دوران بارداری شما می باشند.

لباس مجلسی ویژه خانم های باردارمدل لباس بارداری به رنگ سفیدلباس مجلسی زنانه
در دوران حاملگی می توانید از مدل های کت و شلوار و کت و دامن را با سایز و اندازه مناسب برای پوشیدن انتخاب کنید که در مدل هایی از این نوع لباس های حاملگی را در تصاویر مشاهده خواهید کرد.

کت و دامن زنانه مدل کت و شلوار بارداری بلوز و شلوار بارداری کت وشلوار زنانه

مدلهای شیک و زیبای لباس حاملگی کوتاه

در گذشته اغلب خانوم های باردار درباره انتخاب لباسی مناسب برای دوران حاملگی خود نگرانی زیادی داشتند، اما اخیرا انواع مدل لباس حاملگی در طرح ها و مدلهای متنوع و زیبا به بازار عرضه شده است، بنابراین خانم ها با سلیقه های مختلف می توانند به راحتی لباس دلخواه خود را انتخاب کنند، ضمن اینکه طراحی امروزی لباسها در انواع مدلهای حجیم و پف دار نیز این انتخاب را راحت تر کرده است، در ادامه مدلهای دیگری از انواع لباس حاملگی را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید ببینید و مناسب ترین آن را متناسب با استایل و سلیقه خود انتخاب کرده و سفارش دهید.

تصاویری ازمدل لباس حاملگی

لباس مجلسی حریر، گیپور و پلیسه دار در انواع کوتاه و بلند از جمله شیک ترین مدلهای لباس بارداری می باشند که مناسب برای مجالس و مهمانی های مختلف می باشند، ضمن اینکه لباس حاملگی پلیسه ای علاوه بر زیبایی که دارد به دلیل چین هایی که در قسمت دامن لباس طراحی شده است، احساس راحتی را به وجود می آورد. همچنین استفاده از انواع لباس های حریر و نخی حاملگی و کوتاه برای فصل گرم سال از جمله تابستان و بهار بسیار مناسب می باشند، حال بعد از اینکه با مدلهای متنوعی از لباس های حاملگی آشنا شدید، می توانید تصاوری دیگر از لباس حاملگی کوتاه و شیک را مشاهده کنید.

زیبترین مدل لباس حاملگی

جدیدترین مدل لباس حاملگی

انواع مدل لباس حاملگی گیپور دار

مدل لباس حاملگی مشکی

مدل لباس حاملگی زیبا

مدل لباس بارداری کوتاه

مدل لباس حاملگی شیک

مدل لباس حاملگی جدید

مدل لباس بارداری طرح دار

مدل لباس حاملگی کوتاه

مدل لباس حاملگی

مدلی از لباس بارداری

مدل لباس بارداری زیبا

در این مجموعه مدل های متفاوت و جذاب پیراهن مجلسی بارداری و مدل پیراهن بارداری راحتی قابل استفاده در منزل را مشاهده کردید که امیدواریم با دیدن این مدل ها لباسهای بارداری مناسب و راحتی را برای خود انتخاب کنید و لحظات خوبی را در کنار خانواده خوب سپری کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *