دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

گلکسی A40 و گلکسی A20e سامسونگ با قیمت مناسب عرضه شدند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

گلکسی A40 و گلکسی A20e N دو گوشی جدید سامسونگ می باشند که علاوه بر داشتن ویژگی های متمایز کننده دارای قیمت مناسبی نیز برای عرضه هستند. 

دو گوشی معرفی شده به سری گلکسی A مربوط می شوند. گلکسی A80 محصولی است که از نظر قدرت سخت افزاری بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این محصول با دوربین کشویی-چرخشی رونمایی گشت. اگر تمایل به صرف هزینه زیاد برای گوشی نیستید، بر روی محصولات جدید سامسونگ متمرکز شوید. گلکسی A40 و گلکسی A20e دو گوشی میان رده سامسونگ می باشند که نسبت به گلکسی A80 ضعیف تر هستند.

گلکسی A40 و گلکسی A20e

این محصولات قیمت مناسبی دارند. گلکسی ای ۲۰ ای بسیار شبیه به گلکسی ای ۲۰ است و تنها تفاوتش به میزان باتری و نمایشگر مربوط می شود.

گلکسی A20e سامسونگ

گلکسی ای ۲۰ ای و گلکسی ای ۱۰ در حال حاضر جزء ضعیف ترین گوشی ها هستند. این گوشی قیمتی کمتر از ۲۰۰ یورو دارد و به همین خاطر اقتصادی حساب می شود.

گلکسی A40 و گلکسی A20e

نمایشگر اینفینیتی با اندازه ۵.۸ اینچی و از نوع ال سی دی در آن به کار رفته و در قسمت پشت دارای ۲ دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای قسمت جلو در نظر گرفته شده و نمایشگر آن دارای وضوح HD پلاس است.

  •  آرون گروپس

گلکسی A40 و گلکسی A20e

در قسمت پشت دارای حسگر اثر انگشت بوده و مجهز به ۳ گیگابایت رم در کنار حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی می باشد. البته این حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت قابل ارتقاء است. باتری آن ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی و مجهز به فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی می باشد.

سیستم اندروید ۹ پای، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، بهره مندی از شبکه‌ی LTE و رادیو FM از مشخصات ارائه شده برای این گوشی است.

گلکسی A40 سامسونگ

گلکسی ای ۴۰ نسبت به گلکسی ای ۲۰ ای قیمت بیشتری دارد اما مشخصات مناسبی را نیز ارائه می کند. مجهز به پردازنده ۸ هسته ای بوده و با رم ۴ گیگابایت در کنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت عرضه می شود.

باتری آن ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و مجهز به فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی می باشد. دوربین ۲ گانه ۱۶ و ۵ مگاپیکسل در پنل پشت و در جلو یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسل دارد.

گلکسی A40 و گلکسی A20e

نمایشگر آن ۵.۹ اینچی از نوع سوپرامولد با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس می باشد. این گوشی با قیمت ۲۵۰ یورو عرضه خواهد شد. درگاه USB Type-C در آن به کار رفته و مجهز به اندروید ۹ پای می باشد. این دو گوشی هر دو در قسمت بالای نمایشگر دارای بریدگی از نوع قطره ای می باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *