دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حمله پرویز پرستویی به ویدیوی منتشر شده از یک روحانی!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

سید کمیل موسوی اخیراً یک ویدیو از خود و چند چهره آشنای دیگر در فضای مجازی منتشر کرده و در آن ویدیو اشاره کرده که فقط حرف می زنند و عمل نمی کنند. 

این ویدیو در ارتباط به کمک رسانی به مردم سیل زده منتشر شد. پرویز پرستویی به انتشار این ویدیو و سخنان این روحانی در این ویدیو واکنش نشان داد و در اینستاگرام نوشت:

 «اصلا دلم نمیخواست تو این اوضاع و احوال که هموطنانمون زنیگیشون به آب و گل نشسته بخوام‌ پاسخگوی کسی یا چیزی باشم. یا اینکه به رخ بکشم که من چکار کردم و کسی کاری نکرده،چرا؟ چون‌ این حرف و حدیث‌ها نه برای این عزیزان که آسیب دیدن نان خواهد شد و نه آب و کاشانه.

اما حاج آقا، سید اولاد پیامبر، از شما بعیده، اگه داری بیل میزنی بزن ولی به رخ نکش. شما از کجا میدونی من تو خونه ام شومینه دارم؟ که ندارم. شما از اون دسته از آدم هایی هستید که اگر یک ریال به کسی کمک کنید باید صد بار برای آدم های مختلف تعریف کنید که شب راحت بخوابید.

حاج آقا حرف زیاده و من وقت ندارم خیلی برای شما توضیح بدم ولی یه چیزی رو بهتون میگم که یادآوری بشه براتون، یک بار دیگه چون سید هستید زندگینامه مولا علی رو خوب و با دقت مطالعه کنید و یاد بگیرید که کاری رو که می کنید به رخ نکشید، مولا علی نه به کسی تهمت میزد و نه کاری رو که میکرد به رخ می کشید. یا حداقل کلامتون و با یا علی مدد تمام نکنید.»

حمله پرویز پرستویی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *