دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بنتلی بنتایگا V8 Design Series با طراحی متفاوت دیده شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

بنتلی نسخه جدیدی از شاسی‌بلند لوکس بنتایگا V8 با نام سری دیزاین رونمایی کرده که این مدل فضای داخلی متفاوتی را نسبت به نسخه های قبلی تجربه می کند. 

بنتلی سری جدیدی از شاسی بلند لوکس بنتایگا V8 را با نام سری دیزاین معرفی کرده که این مدل تغییراتی را برای مشتریان به همراه داشته است.

نخستین چیزی که در این خودرو مورد توجه قرار می گیرد، فضای داخلی مربوط به آن می باشد. این خودرو دارای طراحی برجسته ای است و بر پایه نسخه‌ی V8 ساخته می شود.

سری دیزاین بنتایگا V8 از نظر شکل ظاهری ظریف بوده و اسپرت می باشد. برای این خودرو از رینگ های آلیاژی خاکستری استفاده شده است.

بنتلی بنتایگا V8 Design Series

رنگ جدیدی برای طراحی داخل کابین به کار برده و از این نظر با نمونه های قبلی تفاوت دارد. این تزیین به کمک رنگ های نارنجی، سفید، آبی و قرمز دیده می شود.

بنتلی بنتایگا V8 Design Series

درها و داشبورد با فیبر کربن ارائه می گردند. دارای موتور بنزینی ۴ لیتری است و قدرتی برابر با ۵۴۲ اسب بخار دارد. حدود ۷۷۰ نیوتن متر گشتاوری دارد. حداکثر سرعت این خودرو ۲۹۰ کیلومتر و سرعت صفر تا ۱۰۰ را در ۴.۴ ثانیه تجربه می کند.

بنتلی بنتایگا V8 Design Series

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مجهز به ۴ حالت رانندگی بوده و با قفل دیفرانسیل الکترونیکی و سیستم تمام‌چرخ محرک (AWD) عرضه می شود. در حالت اسپرت رانندگی، قدرت بیشتری نصیب راننده می شود. ضمن اینکه تعلیق بهبود می یابد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *