دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد داور برنامه عصر جدید

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

آریا عظیمی نژاد موسیقی دان و آهنگساز ایرانی است که اخیرا به عنوان یکی از داوران برنامه عصر جدید مشغول فعالیت می باشد. در ادامه بیوگرافی آریا عظیمی نژاد را می خوانید.

در این مطلب بیوگرافی آریا عظیمی نژاد و تصاویر وی را مرور خواهیم کرد؛ وی متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۵۲ در تهران، موسیقی دان و آهنگساز برجسته ایرانی می باشد که حضورش به عنوان داور در برنامه عصر جدید احسان علیخانی موجب شهرت وی در میان مردم شد. در ادامه با فعالیت های عظیمی نژاد در زمینه موسیقی بیشتر آشنا خواهید شد.

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد در یک خانواده هنرمند بزرگ شده است، وی سه تار را در نزد پدربزرگش فرا گرفت و از سنین پایین زیر نظر استادانی نظیر جلال ذوالفنون، محمود تاجبخش، علی اصغر زند وکیل موسیقی را فرا گرفت.

بیوگرافی دیدنی آریا عظیمی نژاد

او در سال ۱۳۷۲  و پس از قبولی در رشته موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری، آموزش موسیقی به صورت حرفه ای را زیر نظر استادانی همچون فخر الدینی، مصطفی کمال پور تراب شروع کرد.

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد

وی ساخت موسیقی را از سال دوم دانشگاه و با موسیقی تئاتر آغاز کرد و در مدت کوتاهی توانست از جشنواره های بین المللی تئاتر، به عنوان نامزد دریافت بهترین موسیقی متن انتخاب شود. او سپس به تلویزیون و سینما درود پیدا کرد و با ساخت موسیقی فیلم «میم مثل مادر» و نیز موسیقی سریال « او یک فرشته بود» نامزد جایزه بهترین موسیقی متن در جشنواره بین المللی فجر از نگاه داوران شد. همچنین وی در جشن خانه سینما نیز به خاطر موسیقی فیلم هایی همچون میم مثل مادر، طلا و مس، فرزند خاک جوایزی بدست آورد.

  •  آرون گروپس

بیوگرافی کامل آریا عظیمی نژاد

در سال ۲۰۰۴ میلادی، آریا عظیمی نژاد با حضور در جشنواره موسیقی بریتانیا توانست، مقام دوم در رشته موسیقی فولکلوریک بین المللی با تک نوازی سه تار را بدست آورد؛ آشنایی وی در این جشنواره با جاسلین پوک آهنگساز مشهور بریتانیایی موجب همکاری این دو در در چند پروژه سینمایی شد.

بیوگرافی از آریا عظیمی نژاد

از دیگر فعالیت های عظیمی نژاد می توان به ساخت موسیقی برای خوانندگان معروف ایرانی اشاره کرد؛ علاقه اش به موسیقی فولکلور ایرانی موجب شده است تا مجموعه ای از موسیقی ایرانی توسط او جمع آوری شده و از آنها در ساخت موسیقی فیلم های مختلف بهره بگیرد. از این رو تا کنون موسیقی بسیاری از سریال های تلویزیونی و سینمایی به وی سپرده شده است.

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد

اولین آلبوم رسمی آریا « جاوی ایران زمین» نام داشت که در سال ۲۰۰۲ از آن رونمایی شده است و در سال ۱۳۹۲ به صورت دیجیتال بر روی iTunes منتشر شد، آلبوم دوم او «میم مثل مادر» می باشد و سومین آلبومی که از این آهنگساز ایرانی منتشر شده است، « آلبوم ساقی سرمست» نام دارد.

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد

اما جدید و متفاوت ترین فعالیت هنری آریا عظیمی نژاد حضور در برنامه عصر جدید به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی، به عنوان یکی از داوران این برنامه استعداد یابی می باشد که از سراسر ایران، افراد با توانایی های خاصی در برنامه شرکت خواهند داشت. در ادامه بیوگرافی آریا عظیمی نژاد می توانید تصاویر متنوع این آهنگساز برجسته ایرانی را مشاهده نمایید.

   بیوگرافی جدید آریا عظیمی نژادعکس آریا عظیمی نژاد

بیوگرافی متفاوت آریا عظیمی نژادعکس و بیوگرافی آریا عظیمی نژاد   بیوگرافی درباره آریا عظیمی نژادآریا عظیمی نژاد و پسرش

بیوگرافی جالب آریا عظیمی نژادعکس جدید آریا عظیمی نژاد

بیوگرافی و عکس آریا عظیمی نژادعکس آریا عظیمی نژاد

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد+عکسعکس خانوادگی آریا عطیمی نژاد

بیوگرافی آریا عظیمی نژادآریا عظیمی نژاد در کنار دوقلو های پایتخت

بیوگرافی آریا عظیمی نژادآریا عظیمی نژاد و محمد اصفهانی

بیوگرافی و زندگینامه آریا عظیمی نژادعکس متفاوت آریا عظیمی نژاد

سرگذشت آریا عظیمی نژادحضور آریا عظیمی نژاد در برنامه خندوانه

زندگی نوشته آریا عظیمی نژادآریا عظیمی نژاد در کنار سیروس مقدم

زندگینامه آریا عظیمی نژادعکس جالب آریا عظیمی نژاد

بیوگرافی آریا عظیمی نژادآریا عظیمی نژاد در برنامه کتاب باز

زندگی نامه جالب آریا عظیمی نژاد

در این مطلب با بیوگرافی از آریا عظیمی نژاد آشنا شدید که امیدواریم این بخش برای شما علاقمندان به این آهنگساز ایرانی جذاب بوده باشد. برای آشنایی بیشتر با سایر هنرمندان مورد علاقه خود می توانید بر روی عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *