دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ظاهر واقعی هواوی P30 لایت در فروشگاه آنلاین لهستانی دیده شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
  • ۰

اسمارت فون هواوی پی ۳۰ لایت به تازگی در فروشگاه خرده فروشی آنلاین رونمایی شد. شواهد نشان می دهد این گوشی نسبت به نمونه های قبلی از نظر قیمتی تفاوت چندانی نکرده است. 

نسخه های لایت پرچمداران سریعتر از نمونه نسخه های پریمیوم به بازار معرفی می گردند. بنابراین جای هیچ گونه تعجب نیست که گوشی هوشمند پی ۳۰ لایت در خرده فروشی آنلاین لهستانی دیده شود.

وب سایت فروش آنلاین لهستانی به اطلاعات کمی درباره گوشی هواوی پی ۳۰ لایت اکتفا کرده و فقط ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، رنگ مشکی و قیمت آن را در صفحه منتشر کرده است.

هوای پی ۳۰ لایت نسبت به پی ۲۰ لایت و میت ۲۰ لایت هیچ گونه افزایش قیمتی را تجربه نکرده و این گوشی با قیمت ۳۷۰ یورو ارائه خواهد شد. البته ممکن است این گوشی هزینه زیادی از نظر تولید نسبت به نمونه های قبلی متحمل شده باشد اما هواوی قیمتی معادل با نسخه های قبلی را برای محصول جدیدش در نظر گرفته است.

ظاهر واقعی هواوی P30 لایت

شواهد نشان می دهد که این گوشی با نمایشگر ۶.۱۵ اینچی و وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل به همراه تراشه کرین ۷۱۰، دوربین سه گانه ۲، ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی، باتری ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع ۱۸ وات عرضه خواهد شد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *