دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی خانه معلم های تبریز به همراه آدرس و شماره تماس مراکز خانه معلم در شهر تبریز

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

خانه معلم های تبریز یکی از مراکز اسکان در تبریز است که برای گردشگران فرهنگی در نظر گرفته شده است و امکانات متعددی به آن ها ارائه می دهد. این خانه های معلم با ارئه امکانات رفاهی گردشگران زیادی جذب کرده اند.

تبریز یکی از شهرهای زیبا و دیدنی ایران است که دارای جاذبه های فرهنگی و طبیعی متعدد است این شهر در استان آذربایجان غربی قرار گرفته است و به عنوان سومین شهر بزرگ در ایران شناخته می شود. در این شهر برای گردشگران امکانات متعددی در نظر گرفته شده است یکی از این امکانات محل اقامت توریست ها و گردشگران است. هتل ها، مسافرخانه و خانه معلمان تبریز از جمله مراکز اسکان هستند که خدمات مختلفی ارائه می دهند و موجب راحتی گردشگران شده اند. قرار گرفتن این مراکز اسکان در شهرهای مختلف موجب شده است تا امکانات متعددی به گردشگران داده شود. آدرس خانه معلم تبریز

خانه معلم های تبریز:

مراکز فرهنگی که برای اسکان این گردشگران در نظر گرفته می شود مدارس، خابگاه ها و اماکنی است که دارای امکانات اقامتی مناسب و تمیز است و می تواند برای اقامت گردشگران آماده خدمت رسانی باشد. در اینجا با اقامتگاه های معلمان در شهر تبریز و آدرس و مشخصات دقیق آن ها آشنا می شوید همچنین برای راحتی در طول سفر و اطمینان خاطر می توانید از قبل اقامتگاه خود را رزرو کنید.

خانه معلم های تبریز

آدرس  و تلفن خانه معلم های شهر تبریز:

  • خانه معلم شماره یک، تبریز، طالقانی، استاگاه لاله زار    تلفن: ۳۵۵۴۳۵۳۶
  • موزه آذربایجان، میدان شهرداری، ارگ علیشاه، خانه شهریار، بازار بزرگ تبریز، خانه مشروطه
  •  خانه معلم شماره دو، تبریز، طالقانی، بالاتر از مصلی    تلفن: ۳۵۵۶۹۷۶۹
  • تبریز، خیابان شهید بهشتی، نبش پل منصور، مرکز تکریم فرهنگیان آذربایجان شرقی تلفن: ۴۱۳۵۲۳۷۰۱۳
  • تبریز، بلوار آزادی، خیابان شهید جدیری جنوبی، جنب استخر آبادگران، باشگاه فرهنگیان  تلفن: ۳۳۳۸۱۴۳۳

در سایر شهرهای استان آذربایجان غربی نیز برای گردشگران اقامتگاه های معلم در نظر گرفته شده است که همانند اقامتگاه های معلم های تبریز در حال خدمت رسانی به بازدیدکنندگان خود هستند. اقامتگاه معلم اهر، هشترود، میانه، خدا آفرین، جلفا و … از جمله این اقامتگاه های معلم در استان زیبای آذربایجان شرقی است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *