دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های سفره هفت سین با کاج و آموزش تزئین کاج برای هفت سین

  • ندا خوشرو
  • ۳ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب ایده هایی برای سفره هفت سین با کاج و تزیین میوه کاج را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل های خاص و جالب مورد توجه تان قرار بگیرد.

سفره هفت سین با طرح کاج یکی از انواع مدل های هفت سین خلاقانه و جالب است و اگر شما تمایل دارید هفت سینی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است میوه کاج را به شکل های مختلف تزیین نمایید و اجزای هفت سین را روی میوه کاج قرار دهید.

سفره هفت سین با کاج و روش هایی برای تزیین کاج

هفت سین به مناسبت آغاز سال جدید چیده می شود و شما می توانید از انواع مدل های هفت سین نمدی و هفت سین سفالی و هفت سین با میوه کاج و … الگوبرداری نمایید و چیدمانی متفاوت داشته باشید. در ادامه روش هایی برای چیدمان هفت سین با کاج را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما مطابقت و همخوانی داشته باشند.

سفره هفت سین با کاج

مدل های هفت سین با میوه کاج

برای چیدمان هفت سین با کاج ابتدا میوه کاج را باید تزیین نمایید سپس اجزای هفت سین را به کمک چسب روی میوه کاج بچسبانید. هفت سین با کاج را می توانید مانند سایر هفت سین ها روی میز بچینید همچنین می توانید آن را به صورت طبقه ای و روی زمین بچینید که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.
این مدل هفت سین را می توانید به کمک گلبرگ های تزیینی و شمع و تور و … تزیین نمایید همچنین می توانید به کمک کاج عروسک عمو نوروز و عروسک های فانتزی بسازید و از آن ها برای تزیین هفت سین تان استفاده نمایید.
هفت سین با میوه کاج در ابعاد بزرگ و کوچک طراحی می شود و شما می توانید با توجه به ابعاد مکانی که برای چیدن هفت سین تان در نظر گرفته اید اندازه آن را انتخاب کنید.

عروسک فانتزی برای عید

تزیین کاج به شکل عروسک

هفت سین روی میز

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

چیدن هفت سین روی میز

چیدمان هفت سین

مدل سفره هفت سین

هفت سین طبقه ای

هفت سین طبقه ای

هفت سین جالب و فانتزی

تزیین زیبا میوه کاج

تزیین شمع تزیینی

ایده هایی برای تزیین هفت سین با میوه کاج

تزیین کاج به شکل سبزه

کاشت سبزه عید روی میوه کاج

مدل های تزیین میوه کاج

برای تزیین کاج می توانید میوه ها را روی روزنامه قرار دهید و با کمک اسپری آن ها را رنگ بزنید و مقداری اکلیل روی میوه کاج بزنید تا جذابیت و درخشندگی بیشتری داشته باشد.
میوه های کاج را بهتر است در سایز های مختلف جمع آوری کنید و روی آن ها را به چسب آغشته کنید سپس پودر اکلیل را روی همه قسمت های کاج بریزید.
همچنین می توانید کاج های تزیین شده را درون گلدان ها قرار دهید یا به کمک آن ها حلقه در را تزیین نمایید. یکی از انواع روش های جالب برای تزیین کردن میوه کاج در آوردن این میوه ها به شکل عروسک های فانتزی است.

تزیین زیبا و خلاقانه میوه کاج
تزیین ساده میوه کاج
تزیین میوه کاج
تزیین کاج رنگی
زیباسازی میوه کاج
تزیین جالب میوه کاج
تزیینات میوه کاج
هفت سین شیک و زیبا
ایده های جالب و خلاقانه برای تزیین میوه کاج
کاج رنگی
زیباسازی کاج با رنگ های مختلف
تزیین کاج با شمع
زیباسازی کاج
تزیین میوه کاج
تزیین جالب و خلاقانه میوه کاج
میوه کاج
تزیین جالب و شیک میوه کاج
تزیین کاج با اسپری
تزیین میوه کاج با اکلیل
تزیین زیبا و جالب میوه کاج
تزیین ساده میوه کاج
تزیین جالب میوه کاج
زیباسازی کاج به شکل خلاقانه
روش های تزیین میوه کاج
مراحل تزیین میوه کاج
ایده هایی برای تزیین کاج
تزیین زیبا و خلاقانه میوه کاج

مدلهای جدیدتری از تزئینات میوه کاج

چیدن سفره هفت سین یکی از سنت های زیبا و جذاب در ایام نوزوز می باشد که در اشکال و مدلهای متنوعی انجام می گیرد و با توجه به سلیقه و ذوق افراد مختلف می تواند متفاوت باشد، از آنجا که بسیاری از افراد دوست دارند از بهترین و زیباترین مدلهای تزئین برای دیزاین و چیدمان سفره هفت سین خود استفاده کنند، می توانند از مدلهای خلاقانه تزئین ایده بگیرند، حال روشهای زیادی برای تزئین خلاقانه هفت سین وجود دارد، استفاده از میوه کاج یکی از این ایده های جذاب است که در تصاویر بالا نمونه هایی از آن را ملاحظه کردید، اکنون در ادامه مدلهای جدیدتری از تزئینات میوه کاج برای دیزاین منزل در مناسبت های مختلف همچون عید نوروز قرار داده ایم که می توانید ببینید و الگو بگیرید.

ایده تزئین هفت سین با کاج

استفاده از میوه کاج در تزئینات مختلف کاربرد زیادی دارد، ساخت اسباب بازی های جالب برای کودکان با میوه کاج، ساخت آویز تزئینی با میوه کاج و نیز تزئین میوه کاج با مروارید، تور، اکلیل و گواش برای مناسبت های کریسمس، شب یلدا و عید نوروز نمونه هایی از این تزئینات زیبا و شکیل می باشند، حال در صورتی که علاقمند به مشاهده مدلهای جدیدتر از تزئین میوه کاج هستید، می توانید از نمونه هایی این تزئینات در اینجا دیدن کنید و الگو بگیرید.

تصاویر تزئینات هفت سین با کاج مدل تزئین هفت سین با کاج انواع تزئینات هفت سین با کاج تزئین زیبای هفت سین با کاج تزئین شکیل هفت سین با کاج تزیینات سفره هفت سین با کاج تزئین هفت سین با کاج تزیین متفاوت هفت سین با کاج تزئین سفره هفت سین با کاج تزیین جذاب هفت سین با کاج تزیین زیبای هفت سین با کاج تزیین شیک هفت سین با کاج تزیین هفت سین با کاج دیزاین سفره هفت سین با کاج

در این مطلب با انواع مدل های هفت سین با کاج و روش های جالب برای تزیین میوه کاج آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها چیدمانی متفاوت برای هفت سین سال جدید و تزیین میوه کاج داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *