دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل های روتختی عروس در طرح های شیک و مدرن

  • ندا خوشرو
  • ۸ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب طرح های زیبا و جدید روتختی عروس را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با الگوبرداری از آن ها روکش تخت خواب شیک و مناسبی را انتخاب نمایید.

اتاق خواب عروس یکی از مهم ترین بخش ها در هنگام چیدمان جهیزیه محسوب می شود که علاوه بر داشتن دکوراسیونی زیبا و جذاب بهتر است دارای محیطی پر از آرامش نیز باشد. یکی از مهم ترین اجزای اتاق خواب که تاثیری زیادی روی طراحی داخلی آن دارد روانداز تخت عروس است بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ روتختی، حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل های روتختی عروس شیک و جذاب

روتختی در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود است که بهتر است برای انتخاب مدلی مناسب به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در اتاق خواب خود توجه داشته باشید. در ادامه توجه شما را به انواع مدل روتختی نوعروس جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این طرح های زیبا و شیک نهایت بهره را ببرید.

روتختی عروس

مدل های روتختی ساده و طرح دار

به عنوان یک نوعروس شما باید به دنبال مدل روتختی شیک و متفاوتی باشند زیرا روکش تخت خوابی که انتخاب می کنید روی جذابیت تزیین تخت خواب عروس و تزیین اتاق خواب تاثیرگذار است.

برای انتخاب روکشی مناسب بهتر است قبل از هر به سایز تخت خواب عروس توجه کنید سپس تصمیم بگیرید که تا چه حد تمایل دارید روکش تخت خواب شما پایین تر از تشک و تخت قرار بگیرد.

روتختی ساده برای افرادی که تمایل دارند دکوراسیون اتاق خواب آن ها ساده و مدرن باشد انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود و این مدل روکش تخت خواب در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد که اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است بهتر است روتختی ها با رنگ روشن را انتخاب نمایید.

برای اتاق خواب ها با متراژ بزرگ روکش تخت خواب رنگ تیره می تواند مناسب و ایده آل باشد همچنین در برخی از طرح های روتختی ساده از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده شده است.

  •  آرون گروپس

روکش حاشیه دار تخت خواب

روتختی طرح دار و زیبا

روکش زیبا و شیک برای تخت خواب

روتختی طرح دار و شیک

روکش تخت خواب برای عروس

روتختی طرح دار

روتختی زیبا و شیک

روکش تخت خواب عروس

روتختی زیبا و جدید

روکش ساده تخت خواب

روتختی مشکی و بنفش

مدل روکش تخت خواب مشکی و بنفش

روتختی تیره

مدل روتختی دو رنگ

مدل روکش طرح دار تخت خواب

مدل روتختی ساده و زیبای نوعروس

مدل روکش قرمز و سفید تخت خواب

روتختی مشکی و قرمز

روکش تخت خواب آبی و سفید

روکش تخت خواب آبی و سفید

روکش تخت خواب

مدل روکش ساده برای تخت خواب

روتختی زیبا و شیک

روکش شیک و زیبا برای تخت خواب

روتختی زرشکی تیره

مدل روکش شیک و خاص

روتختی کرم و قهوه ای

روکش تخت خواب رنگی برای افرادی که تمایل دارند در فضای اتاق خواب خود دنیایی رنگی و متفاوت را ایجاد کنند انتخابی مناسب محسوب می شود و این مدل روتختی ها باعث ایجاد فضایی شاد و سرزنده در فضای اتاق خواب می شوند. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب روکش تخت خواب رنگی بهتر است در انتخاب رنگ ها تعادل را رعایت کنید.

اگر شما تمایل دارید فضای اتاق خواب تان را از یکنواختی درآورید بهتر است از مدل روتختی طرح دار استفاده کنید که در این صورت تزیین تخت خواب تان خاص و متفاوت به نظر می رسد.

علاوه بر طرح و رنگ روتختی بهتر است به مرغوبیت و کیفیت آن نیز توجه کنید و روکش تخت خواب را از بین طرح های با کیفیت انتخاب کنید که بتوانید سال های زیادی از آن استفاده نمایید همچنین جنس روکش تخت خواب نیز بهتر است از بین جنس های کتان یا نخ که ضد حساسیت هستند انتخاب شود.

روکش تخت خواب سفید و زرشکی

مدل روتختی زیبا و جدید

روکش تخت خواب بنفش

روتختی بنفش و زیبا

روتختی زیبا و جدید

روکش تخت خواب برای عروس

روکش تخت خواب شیک و جذاب

مدل روکش دو رنگ برای تخت خواب

روکش زیبا برای تخت خواب

روکش ساده تخت خواب

روکش تخت خواب زیبا و متفاوت

مدل روکش زیبا و جذاب برای تخت خواب

روکش تخت خواب دو رنگ

روکش زیبا و شیک برای تخت خواب

روکش تخت خواب ساده و قرمز

مدل روانداز ساده تخت عروس

روکش طرح دار تخت خواب

روتختی طرح دار

روکش تخت خواب زیبا و شیک

روکش تخت خواب قهوه ای و شیک

روکش تخت خواب لاکچری

روتختی حاشیه دار

روتختی زیبا و خاص

روکش طرح دار برای تخت خواب

روکش تخت خواب عروسکی

مدل روکش تخت خواب شیک و زیبا

طرح های روتختی سه بعدی جدید

روتختی سه بعدی امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است و در طراحی این مدل روکش های تخت خواب از طرح های برجسته گل و اشکال هندسی و مناظر و طرح های رمانتیک و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید روکش تخت خواب تان طرحی خاص و متفاوت داشته باشید این مدل ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

انتخاب رنگ روتختی معمولی و سه بعدی یکی دیگر از موضوعات حائز اهمیت است. شما می توانید رنگ روکش تخت خواب را مشابه و هماهنگ با سایر رنگ های موجود در اتاق خواب تان انتخاب کنید همچنین در صورت تمایل می توانید رنگ روتختی عروس را متضاد با رنگ هایی که در اتاق خواب وجود دارند انتخاب نمایید.

روتختی شیک و سه بعدی

روتختی سه بعدی

روتختی عروس

مدل روکش تخت خواب شیک و زیبا

روتختی زیبا و طرح دار

روتختی سه بعدی و شیک

روتختی طرح دار

روتختی گلدار

روتختی شیک و سه بعدی

روتختی گلدار و زیبا

روتختی قرمز و مشکی برای عروس

روتختی نوعروس سه بعدی و زیبا

روتختی شیک و سه بعدی

روتختی زیبا و شیک

روتختی سه بعدی

روتختی زیبا و طرح دار

مدل روکش تخت خواب

روتختی مشکی و بنفش

روتختی آبی عروس

مدل روتختی آبی و شیک

روتختی قرمز و زیبا

جدیدترین مدلهای روتختی اسپرت دونفره

امروزه انواع مدلهای روتختی یک نفره و دونفره با طراحی های شیک و متنوع طراحی و دوخته می شوند که مدلهای اسپرت آن طرفداران زیادی دارند و به دلیل نوع طراحی شیک و جذاب آنها در دکوراسیون های مدرن انتخاب فوق العاده مناسبی به شمار می روند، حال انتخاب این مدل روتختخوابی ها برای زوج های جوانی که به دنبال روتختی مناسب و شیک هستند، می تواند انتخاب جذابی باشد، در ادامه تصاویری دیگر از انواع روتختی دو نفره شیک و جدید را ملاحظه می کنید.

مدلی از روتختی نوعروس

روتختی های اسپرت با جنس پارچه های مختلف دوخته می شوند که پارچه های مخمل، ساتن و ابریشم آن از انواع روتختی های مجلل و شیک محسوب می شوند و استفاده از آنها می تواند دکوراسیون منحصر به فرد و زیبایی در اتاق خواب به وجود آورد، از این رو استفاده از آنها انتخاب ایده آل و مناسبی برای جهیزه نوعروس می باشد، در اینجا مدلهای متنوعی از روتختی های اسپرت شیک و زیبا در طرح ها و رنگ های متنوع قرار داده ایم که انتخاب هر یک از آنها با توجه به سلیقه افراد و نوع چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب می تواند متفاوت باشد، از این رو می توانید از این مدلها دیدن کنید و از بهترین آنها برای انتخاب روتختی مناسب الهام بگیرید.

تصاویر روتختی نوعروس جدیدترین روتختی نوعروس انواع روتختی نوعروس روتختی جدید نوعروس روتختی ساده نوعروس روتختی عروس لاکچری روتختی طرحدار نوعروس روتختی شیک نوعروس روتختی عروس شیک روتختی زیبای نوعروس روتختی سه بعدی نوعروس مدل روتختی نوعروس روتختی نوعروس جدیدترین روتختی عروس

توجه داشته باشید که هر روتختی برای هر تخت خوابی مناسب نیست و برای تخت خواب های سنگین و چوبی و کلاسیک باید از روکش های مجلل و لاکچری استفاده شود و برای تخت خواب های ساده نیز از روتختی عروس ساده با رنگ ملایم می توانید استفاده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *