دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خواص روغن نارگیل برای مو را بهتر بشناسید

  • مهتاب علی پناه
  • ۱ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

خواص روغن نارگیل برای مو بسیار زیاد است و دارای ویتامین و مواد معدنی می باشد که برای سلامت مو بسیار مفید است که ترکیب روغن نارگیل با مواد دیگر اثرات شگفت انگیزی را بر جا می گذارد.

یکی از پرکاربرد ترین روغن ها که برای سلامت موها بسیار مفید است روغن نارگیل می باشد، که منبع فوق العاده ای از مواد معدنی، ویتامین ها و اسید های چرب می باشد در این مطلب شما را با خواص روغن نارگیل برای مو آشنا خواهیم کرد.

خواص بسیار مفید روغن نارگیل

خواص روغن نارگیل برای مو

روغن نارگیل بسیار مفید و کم هزینه می باشد که برای مو بسیار کاربرد دارد از قدیم از روغن نارگیل به عنوان درخشندگی موها استفاده می کردند زیرا، این روغن به دلیل داشتن اسید لوریک مانع از پروتئین از دست رفته از مو می شود.

تقویت مو:

روغن نارگیل به دلیل داشتن اسید چرب نرم کننده قوی برای مو محسوب می شود و باعث تقویت موی سر می شود به منظور داشتن نتیجه بهتر و مطلوب می توانید از ماسک روغن نارگیل و آب لیمو استفاده کنید زیرا آب لیمو نیز به دلیل داشتن ویتامین ث به حفظ و افزایش رشد مو کمک می کند، بنابراین اگر می خواهید نازکی موهای شما رفع شود ترکیب روغن نارگیل و آبلیمو درمان بسیار مناسبی است.

روغن نارگیل

جلوگیری از ریزش مو:

با ماساژ دادن پوست سر با روغن نارگیل می توانید از ریزش مو جلوگیری کنید، در واقع این ماساژ دادن دو فایده به همراه دارد علاوه بر اینکه به ریزش مو کمک می کند باعث آرامش و بهبود جریان خون به فولیکول می شود.

خواص روغن نارگیل برای مو

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 رشد سریع تر موها:

یکی دیگر از خواص روغن نارگیل برای مو این است که باعث  رشد و بلند تر شدن مو ها می شود بنابراین کف سر را با این روغن شگف انگیز ماساژ دهید، این روغن به دلیل داشتن مواد مغذی و ویتامین های ضروری برای مو به عنوان یک نرم کننده عمل می کند و اگر با عسل ترکیب شود بسیار موثر خواهد بود.

درخشندگی موها

 از خواص روغن نارگیل برای مو می توان به درخشندگی مو ها اشاره کرد زمانی که درحال دوش گرفتن هستید بطری روغن نارگیل را زیرا آب گرم نگه دارید تا ذوب شود بعد از اینکه موهایتان را شامپو زدید مقداری روغن نارگیل به موهایتان بمالید و موهایتان را بپیچید و پشت سرتان جمع کنید تا موهای کدر و مرده درخشان شوند این روغن باید ۵ دقیقه بر روی موهایتان باقی بماند.

از بین برنده وز مو:

روغن نارگیل به از بین بردن فر و وز مو کمک زیادی می کند فقط کافی است مقداری از این روغن را روی موهای نم دار بمالید، موهای گره خورده و در هم را باز می کند.

خواص روغن نارگیل

درمان خشکی مو:

روغن نارگیل به دلیل داشتن اسید چرب به همراه روغن رزماری باعث می شود از شر موهای خشک خلاص شوید، بنابراین کافی است روغن نارگیل را با ده قطره روغن رزماری مخلوط کنید و این ترکیب را به مدت سه دقیقه روی پوست سرتان ماساژ دهید و بعداز ۳۰ دقیقه دوش بگیرید.

خواص شگفت انگیز روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از انواع روغن هایی می باشد که دارای خواص فوق العاده ی می باشد و با استفاده از آن می توانید موهای پرپشت و درخشانی داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *