دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

شلف های دیواری لاکچری که دیوار خانه تان را متحول می کنند

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
  • ۰

شلف دیواری یکی از دیزاین های جذاب و خاص در دکوراسیون منزل است. این ایده به سرعت محیط متنوع را در منزل به وجود می آورد. ضمن اینکه می توان از انواع برش برای این طراحی بهره مند شد. فروشگاه بلج مدل های مختلفی از شلف های زیبا و امروزی را عرضه می کند.

شلف های امروزی جایگزین مناسبی برای طاقچه های سنگی یا گچی هستند. البته این دکوراسیون نسبت به نمونه قدیمی پیشرفت زیادی داشته و تنوع فوق العاده دارد. با کم شدن مساحت آپارتمان ها، حفظ فضا اهمیت یافت. به همین خاطر دکورها بر روی قفسه های فلزی یا چوبی روی دیوار قرار گرفتند. امروزه خرید شلف دیواری با طراحی خلاقانه می تواند کمک فراوانی به زیبایی بیشتر دکوراسیون ها نماید.

با ابن ابتکار زیبایی بدون مصرف فضا وارد منازل شد. تنوع محصولی که فروشگاه بلج در زمینه طراحی شلف عرضه می کند، امکان استفاده از این قفسه ها را در هر نقطه از منزل فراهم می کند. این شلف می تواند گوشه های اتاق را به خود اختصاص دهد.

ایده های جذاب و شیک طراحی شلف دیواری

برای زیبایی بیشتر شلف های دیواری از طرح های فانتزی استفاده کنید. این طرح ها در نوع خود فوق العاده جذاب می باشند. گذاشتن یک گلدان در چنین دکوری می تواند ایده خوبی برای جذابیت باشد. ضمن اینکه می توانید چیدمانی از کتاب های خود را در این قفسه های چند ضلعی داشته باشید.

طراحی قفسه دیواری

باکس دیواری زیبای چوبی

طرح جذاب شلف

طراحی خاص شلف

  •  آرون گروپس

شلف دیواری متفاوت

دیزاین امروزی شلف

مدل کتابخانه ای شلف دیواری

دیزاین زیبای اتاق با شلف

طراحی شلف با ابعاد متفاوت

طراحی شیک قفسه دیواری

نصب این دکورها بر روی دیوار باعث صرفه جویی در مساحت اتاق می شود. این دکورهای دیواری می توانند جایگزین مناسبی برای بوفه و کمد باشند. ضمن اینکه نصب راحتی دارند. بسیاری از این شلف های دیواری دارای فضای مخفی می باشند.

شلف دیواری آشپزخانه

بهره مندی از شلف دیواری یکی از ایده های فوق العاده در دکوراسیون آشپزخانه است که می تواند جایگزین مناسبی برای کابینت های بالا باشد. این باکس های جذاب چشم انداز فوق العاده را در فضای منزل ایجاد خواهند کرد.

شلف اتاق خواب

فروشگاه بلج برش های زیبایی با ابعاد متفاوت برای شلف اتاق خواب و … در نظر گرفته است. این شلف ها برای چیدمان عکس، وسایل تزیینی و چند جلد کتاب گزینه خوبی است. ضمن اینکه ظاهری زیبا و لاکچری به فضای اتاق شما هدیه خواهد داد.

قفسه دیواری

طراحی متفاوت شلف دیواری

طراحی شلف دیواری

دیزاین خاص شلف دیواری

شلف دیواری ساده

شلف دیواری جادار

شلف دیواری مدرن و ساده

شلف دیواری چوبی

باکس دیواری لاکچری

طراحی ام دی اف شلف دیواری

دیزاین جذاب شلف

شلف اتاق کودک

برای مرتب کردن اتاق کودک بهتر است از شلف دیواری دکوری بهره مند شوید. نمونه این شلف ها با طراحی جادار در فروشگاه بلج امکان جمع آوری اسباب بازی های کودک را فراهم خواهد کرد.

شلف اتاق پذیرایی

این شلف بیش از سایر نقاط در معرض دید قرار دارد. جعبه های دیواری در این فضا می توانند در حکم کتابخانه، دکور و … باشند. ضمن اینکه در این باکس امکان جای گذاری گلدان، جاشمعی و … وجود دارد. توجه داشته باشید که سالن پذیرایی شما در حکم ویترین منزل شماست. پس باید به شکل زیبایی در دیزاین منزل برجسته شود و یک مرکز مهم از تزیینات را داشته باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *