دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بنتلی بنتایگا با تیونینگ Kahn Design و تغییرات شگرف نمایان شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

تیونر کان دیزاین، تولید نسخه جدید سفارشی شاسی‌بلند لوکس بنتلی بنتایگا را برعهده گرفته و این نسخه با تغییرات ویژه ای همراه می باشد. لطفاً با ادامه مطلب ما را دنبال بفرمایید.

این نسخه سفارشی به مناسبت یادبود ۱۰۰ سالگی بنتلی بنتایگا رونمایی می شود. این معرفی توسط تیونینگ کان دیزاین انجام می گیرد و با ترکیبی از رویکرد معاصر و ویژگی های کلاسیک بنتلی همراه است.

این طراحی رانندگی جاده ای بهتر را نیز در نظر داشته و قصد از تولید این نسخه سفارشی رسیدن به خودرویی منحصر به فرد و هنری است. نسخه قبلی این خودرو بیشتر معرف یک خودروی لوکس و گران قیمت بود.

طراحان این نسخه نقشه های خوبی برای بنتلی بنتایگا کشیده اند و می خواهند به آن ظاهری خشن و در عین حال ظریف ببخشند. باید اعتراف کرد که این طراحان در ترکیب این دو موضوع در طراحی خودرو بسیار زیرکانه و موفق عمل کرده اند.

بنتلی بنتایگا

برای ظاهر تهاجمی و اسپرت خودرو، تغییراتی بر روی بال عقب، اسپویلر صندوق و جلو پنجره جدید اعمال شده و برای ظرافت آن جزئیات سپر و رکاب بزرگ تر مدنظر قرار گرفته است.

 

بنتلی بنتایگا

  •  آرون گروپس

رینگ های ۲۳ اینچی به همراه لاستیک‌های کنتیننتال و ماژول کاهش ارتفاع قابل‌تنظیم از خدمات ارائه شده برای رانندگی بهتر است. پکیج کاملی نیز برای داخل اتومبیل عرضه می گردد.

برای روکش های چرمی و قطعات داخلی کابین تنوع رنگی زیادی وجود دارد. این موضوع علاوه بر زیبایی، چشم اندازی خوبی را نیز به دنبال خواهد داشت. جنس چرم خودرو نیز قابل انتخاب است.

بنتلی بنتایگا

چرم سفارشی ناپا و آلکانترا برای خودروی سفارشی در نظر گرفته شده تا مشتریان بر حسب سلیقه و دقت خود اقدام به سفارش نمایند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *