دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه رویال آیسینگ حرفه ای برای تزیین انواع شیرینی و کیک در منزل

  • زهرا خانزاده
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

این بخش از آرگا را برای علاقمندان به تزیین انواع کیک و شیرینی به طرز تهیه رویال آیسینگ اختصاص داده ایم، امیدواریم از تهیه آن لذت ببرید.

رویال آیسینگ نوعی کرم می باشد، که این کرم در قنادی ها، برای تزیین انواع شیرینی و به خصوص کوکی یا بیسکویت های شکری مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو در این مطلب می توانید، با طرز تهیه رویال آیسینگ آشنا شوید و به راحتی آن را در منزل تهیه نمایید.

استفاده از رویال آیسینگ برای تزیین انواع کوکی

مواد لازم

مواد مورد نیاز برای درست کردن رویال آیسینگ در منزل عبارتند از:

  • پودر قند= ۴۴۰ گرم
  • پودر مرنگ= ۳۰ گرم(۳ قاشق غذاخوری)
  • وانیل= ۱/۲ قاشق چایخوری
  • آب گرم= ۱۰۲ الی ۱۸۰ میلی لیتر(۱/۲ تا ۳/۴ پیمانه)
  • شربت گلوکز به دلخواه= ۱/۲ قاشق غذاخوری

نحوه تهیه رویال آیسینگ

طرز تهیه رویال آیسینگ:

در ابتدا پودر مرنگ را درون ظرفی مناسب و یا کاسه همزن بریزید و آب را به آن اضافه کنید، بعد به وسیله همزن مواد را کاملا مخلوط نماید (ترکیب حاصل باید کمی کف کند).

سپس باید پودر قند را الک کنید و آن را به مواد بیفزایید، بعد به وسیله همزن  و با سرعت کم، مواد را هم بزنید.

  •  آرون گروپس

در مرحله بعدی طرز تهیه رویال آیسینگ باید وانیل و در صورت تمایل شکر گلوکز را به مواد افزوده و مجددا مواد را مخلوط نمایید.

حال باید در حین هم زدن، به تدریج سرعت آن را افزایش دهید و به مدت ۵ دقیقه با دور تند(سرعت بالا) مواد را هم بزنید، تا براق شود و به اصطلاح استیف پیک شود. یعنی زمانی که همزن را از داخل آیسینگ بیرون می آورید، این کرم بدست آمده (آیسینگ) به صورت مخروطی شکل و به حالت سفت در روی نوک همزن قرار گرفته باشد.

در آخر آیسینگ آماده شده را درون ظرف در بسته بریزید و از آن می توانید، برای تزیین انواع کوکی استفاده کنید.

طرز تهیه رویال آیسینگ

آیسینگ را می توانید با مواد دیگری همچون ۱ عدد سفیده تخم مرغ، ۲ پیمانه پودر قند و کرم تارتار یا آب لیمو(یک قاشق چایخوری) نیز تهیه کنید. که برای تهیه آن باید ابتدا سفیده تخم مرغ را به همراه آب لیمو و مقدار اندکی پودر قند با همزن در یک جهت، با سرعت پایین و به مدت ۱ دقیقه هم بزنید، بعد از فرم گرفتن سفیده تخم مرغ، به تدریج مابقی پودر قند را به آن اضافه کنید(میزان هر بار اضافه کردن پودر قند یک چهارم پیمانه می باشد) و مجددا در یک جهت هم بزنید، تا آیسینگ آماده شود.

آموزش تهیه رویال آیسینگ  تهیه رویال آیسینگ

آموزش تهیه رویال آیسینگ

برای تهیه رویال آیسینگ برای تزیین کیک و شیرینی روش بسیار ساده دیگری نیز وجود دارد که در ادامه این بخش برای شما علاقمندان عزیز به اشتراک گذاشته ایم. با این دستور تهیه در کمترین زمان ممکن می توانید آیسینگ رنگی دلخواه خود را آماده و برای تزیینات بیسکوییت ها، انواع شیرینی و کیک مورد مصرف قرار دهید.

مواد لازم:

  • سفیده تخم مرغ: ۲ عدد
  • پودر قند: ۲۵۰ گرم
  • آبلیمو: ۲ قاشق چایخوری

طریقه ساده تهیه رویال آیسینگ

دستور تهیه:

در ابتدا درون کاسه ای سفیده های تخم مرغ را با آبلیمو بریزید و به وسیله همزن برقی هم بزنید و بعد بتدریج پودر قند را بریزد و به هم زدن ادامه دهید.

در صورتی که می خواهید از رویال آیسینگ با این دستور تهیه، برای تزیین بیسکوییت ها استفاده نمایید و نیاز به کرم غلیظی دارید  شما می توانید میزان پودر قند را کمی بیشتر بریزید.

چنانچه تمایل به تهیه رویال آیسینگ رقیق تری دارید به مقدار اندکی آب به آن بیفزایید و با کمک قاشق مخلوط نمایید.

توجه داشته باشید نیم ساعت قبل از تزیین بیسکویت ها باید با استفاده از پارچه مرطوب و تمیزی روی رویال را بپوشانید. تا طی این مدت استراحت حباب های آن گرفته شود.

برای داشتن رویال آیسینگ با رنگ های متفاوت و دلخواه می توانید کرم آماده شده را درون چند ظرف مجزا بریزید و به هر یک از ظرف ها یک رنگ خوراکی بیفزایید و در نهایت هر کرم رنگی را با ریختن درون قیف برای تزیین بیسکوییت ها مورد استفاده قرار دهید.

مراحل ساده تهیه رویال آیسینگ

ضمن سپاس از همراهیتان با این مطلب، امیدواریم از دستور تهیه رویال آیسینگ راضی بوده باشید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای تهیه خامه شکلاتی و خمیر فوندانت که مخصوص تزیین شیرینی و کیک می باشند کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *