دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مراکز خرید درجه یک پایتخت کشور را بشناسید!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

خرید یکی از تفریحات مهم برای ایرانی هاست. بسیاری از افراد تمایل دارند در هنگام خرید با تنوع محصول رو به رو باشند و باب میل و سلیقه خود خرید نمایند. 

پاساژها از مراکزی هستند که به شکل انبوهی تامین کننده نیاز مشتریان می باشند. تهران به عنوان پایتخت کشور جامع ترین و کامل ترین مکان های خرید را برای ایرانیان فراهم کرده است. این مراکز تجاری و لوکس تنوع زیادی برای عرضه محصولات دارند. به همین خاطر مورد استقبال قرار می گیرند.

معرفی مراکز خرید درجه یک پایتخت

بیشتر افراد تمایل دارند قبل از اقدام به خرید درباره پاساژ و مراکز خرید شهر اطلاعاتی کسب کنند و بدانند چه چیزی را از کجا تهیه کنند. به عنوان مثال برای خرید کفش به کدام پاساژ مراجعه کنند تا مقرون به صرفه باشد یا تنوع زیادی  داشته باشد.

در این مطلب با مراکز خرید درجه یک پایتخت آشنا می شوید و اطلاعات جامعی درباره محصولات موجود در این مراکز به همراه آدرس آن ها کسب خواهید کرد.

۱. مرکز خرید روشا، خرید بدون مرز

دپارتمان استور روشا از مراکز خرید متفاوت پایتخت کشور است. در واقع این مرکز خرید فاقد دیوار بین فروشگاه های مختلف است. در نتیجه می توانید برندهای مختلف را کنار هم ببینید. پوشاک و لوازم ورزشی، کیف و کفش، زیورآلات و ساعت، لوازم آرایش و  ادکلن و  عطر، لباس زنانه، لباس مردانه و لباس بچه ۷ دپارتمان مجزا در این مرکز خرید می باشند.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

آدرس: نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه

۲. سانا سنتر، از بهترین مراکز خرید

از شیک ترین و لاکچری ترین مراکز خرید در تهران به حساب می آید. فودکورت سانا سنتر در ناحیه بام، فضای دلچسبی را به خود اختصاص داده و برای مهمانی ها مکان بسیار خوبی است.

  •  آرون گروپس

مراکز خرید درجه یک پایتخت

آدرس: بلوار اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی

۳. بازارچه سنتی ستارخان، بازاری با تنوع رنگ

اگر به دنبال قیمت مناسب با کیفیت مورد قبول هستید، از این بازار دیدن کنید. از قدیمی ترین مراکز خرید تهران، بازارچه سنتی ستار خان می باشد که ۲۸۹ واحد تجاری را در تنوع بالا به مشتریان ارائه می کند. پارکینگ عمومی از سایر خدمات این مرکز تجاری است.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

آدرس: خیابان ستارخان، زیر پل یادگار امام

۴. سام سنتر، بهترین کافه های تهران

این پاساژ از مراکز خرید درجه یک پایتخت کشور بوده و برندهای منحصر به فردی را در خود جای داده است. ضمن اینکه در فرم ساختمانی، شکل انحصاری خود را دارد و با کافه های معروف شناخته می شود. کیک ردولوت از محصولات پرطرفدار قنادی سام سنتر است.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

آدرس: الهیه، خیابان فرشته

۵. مرکز خرید تیراژه در دو شعبه‌ٔ

پاساژ گردهای حرفه ای به خوبی مرکز خرید تیراژه را می شناسند. اولین شعبه این مرکز در بزرگراه اشرفی اصفهانی بازگشایی و سرزمین عجایب آن باعث شهرتش در بین مردمان غرب تهران شد.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

تیراژه حراج های فصلی برگزار می کند و این موضوع بر محبوبیت این مرکز خرید می افزاید.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

شعبه دیگر این مرکز در شرق تهران مشغول به کار است. این مرکز خرید به اندازه شعبه یک طرفدار ندارد اما برای خریدهای فصلی محل مناسبی در نظر گرفته می شود.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

آدرس شعبه یک: بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از پل همت

آدرس شعبه دو: اتوبان امام علی به سمت جنوب، خروجی شهید مدنی، جنب ایستگاه مترو مدنی

۶. مرکز خرید بام لند، دریاچه چیتگر در حصار مرکز خرید

مرکز خرید بام لند ار دیدنی های تهران است که امکان تفریحات دیگری را نیز در کنار یک خرید همه چیز تمام فراهم می کند. اگر برای تفریح به پارک چیتگر تهران رفته اید، سعی کنید این مرکز خرید را از دست ندهید. معماری متفاوتی دارد و خدماتی چون سالن واقعیت مجازی، پاتیناژ و آمفی تئاتر را ارائه می کند.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

رستوران ها و کافه های شیکی دارد که محیط دنجی را برای قرارهای عاشقانه و دوستانه فراهم خواهد کرد.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

آدرس: ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف

۷. مرکز خرید پالادیوم، بورس کالای شیک

پاساژ زیبا و شیکی است و برای گذران یک عصر زمستانی حائز اهمیت می باشد. فروشگاه های این مرکز خرید در زیر گروه شیک ترین مراکز خرید قرار می گیرند. بهترین و شیک ترین برندهای دنیا در آن جمع آوری شده اند.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

سالن ماساژ، کارواش، فودکورت، سالن بدنسازی، داروخانه مجهز و شهربازی از قسمت های مختلف مرکز خرید پالادیوم می باشد.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

آدرس: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی

۸. مرکز خرید تندیس، پاساژ تجریش

از مراکز خرید شلوغ شهر تهران می باشد. برندهای محبوبی در این فروشگاه ها عرضه می شود. مشتریان ثابتی دارد و مجموعه ای از کافی شاپ ها و رستوران ها را در طبقه دوم جای داده که برای مهمانان این مرکز خرید تدارک دیده شده اند.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

آدرس: میدان تجریش، ابتدای خیابان جعفری

مراکز خرید درجه یک پایتخت

۹. مرکز خرید میلاد نور، قدیمی و محبوب

مراکز خرید پس از مدتی رونق اولیه را ندارند. چون مرکز خرید دیگری راه اندازی می شود. میلاد نور از مراکز قدیم شهر تهران است که همچنان محبوبیت و جذابیت خود را حفظ کرده است. میلاد نور در سال ۱۳۷۸ ساخته شد و ۳۵۰ واحد تجاری را در خود جای داده و مشتریان زیادی دارد.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

قیمت کالاهای این مرکز خرید بالاست و فروشگاه های برندهای معروف در آن یافت می شود. فودکورت آن با رستوران های شیک در طبقه ششم دیده می شود.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

آدرس: شهرک غرب، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی

۱۰. مرکز خرید کوروش، پاساژ غرب تهران

وجود ترافیک در اواسط اتویبان ستاری مربوط به مجتمع تجاری کوروش است. این مرکز خرید یک مرکز خرید متنوع برای همه سلیقه هاست. فروشگاه هایی با قیمت متوسط نیز دارد. برندهای مختلفی چون ایوروشه، نوین چرم، اسکیچرز، میس اسپرت، ال سی وایکیکی، ریباک، آدیداس و … را در محصولات آرایشی و بهداشتی و پوشاک عرضه می نماید.

مراکز خرید درجه یک پایتخت
کافه های این مرکز خرید در طبقه بالا قرار دارند. این کافه ها می توانند خستگی یک گشت و گذار طولانی را از تن تان بیرون کنند. فودکورت آن با بهترین غذاها دیده می شود.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

از کامل ترین مراکز خرید درجه یک پایتخت است. ضمن اینکه به سینما و سالن های وسیع مجهز است. در طبقه پایین آن هایپر مارکت وجود دارد و نیاز افراد محلی را برطرف می کند.

مراکز خرید درجه یک پایتخت

بورس طلا دارد و در ۲ طبقه سبک های متفاوتی از زیورآلات و طلا را ارائه می کند.

آدرس: بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *